Ik vraag me al een tijdje af wat buiten Nexus en Sylenth1 om wat nou echt must have plugins zijn?
Drop Beats, Not Bombs
What do you think about Must have's ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Nexus ben ik eigelijk ook wel een beetje klaar mee, Massive blijft mijn favo. Als je je er in verdiept kan je inderdaad echt dikke sounds maken die je met Sylenth niet zo snel krijgt.. Het gene wat ik dan wel weer fijn vind aan Sylenth is dat je daar alle kanten mee op kan. Stillwel Audio heeft goede effecten plug ins. Zeker een must have vind ik persoonlijk!
Heb voortaan ook een hardware synth (Novation Ultranova). Een vn mijn beste aankopen tot nu toe!
Idd Nexus kan je niet veel mee, het heeft leuke presets maar je kan ze amper aanpassen. in Sylenth1 kan je veel meer de presets aanpassen en anders laten klinken..
het ligt er aan wat voor muziekstijl je maakt, maar er zijn 2 plug-ins die echt beyond alle andere zijn.
Spectrasonics Omnisphere & Spectrasonics Trillian
beide gecombineerd ben je ongeveer 100 gigabyte zwaarder. OmniSphere heeft een enorm aanbod aan gesamplede hardware Synths dus als je OmniSphere hebt dan heb je in feite geen reet meer nodig. Trillian heeft een Samplebase van 200 verschillende bassgitaren die op elke noot op 5 verschillende manieren is ingespeeld waardoor je een heel realistische base krijgt. bijna alsof het Live is ingespeelt. buiten die 200 gitaren heb je ook nog 600 electrische base synths.
Ik ga maar eens een externe harde schijf kopen dan, en daar al mn persoonlijke spullen opzetten en op mn vaste schijf die Spectrasonics...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.737 days. Post CommentThat would be 157.9 months or a whopping 13 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...