My website
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DanielDale    posted on 08-09-2012 13:55
Moet nog wel wat aan gedaan worden enz.

KLIK HIER!
Drop Beats, Not Bombs

What do you think about My website ??

Vote :   

RAS    posted on 08-09-2012 14:31
Afhankelijk van hoe serieus of je bezig wilt, zou ik wel een .nl domeinnaam aanschaffen. Meer dan 30 euro per jaar hoeft dat niet te kosten.

Verder vind ik em nogal grijs Winking my eye
empeltjuh    posted on 08-09-2012 14:44
ras heeft wel gelijk het is wel grijs maar het hoeft ook geen superdeluxe website te zijn eigenlijk is dit al goed zat
D-Jesse    posted on 08-09-2012 15:04
Ik zou een leuke achtergrond uitzoeken als ik jou was! gewoon een leuk plaatje ofzo, van je DJ Booth weet ik veel :P
Sebasz    posted on 08-09-2012 15:18
tja voor een hobby dj'tje is het wel prima. weet niet hoe serieus / professioneel al bezig bent, maar als je ergens draait of boekingen wil of hebt kun je beter een ontwerper inhuren. en ja dat kost geld, maar dan heb je iets wat wel representatief is
DJADMIN    posted on 08-09-2012 15:20
Overvolle agenda zo te zien !

Ik begrijp sowieso niet waarom dj's dit in het Engels doen ? Denk je dat veel ''anderssprekenden'' dat gaan lezen ??
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
D-Jesse    posted on 08-09-2012 15:29
Wat ik nu gebruik is gewoon HTML in een html-editor. Maar dan met een html/css template, die ik zelf bewerk. Zo hoef ik niet een hele website op te zetten, maar kan ik nog van alles doen en aanpassen! Want uit mezelf kan ik nooit zo iets op zetten, maar met een beetje kennis van HTML weet ik wel wat ik moet aanpassen om dat te krijgen zoals ik 't wil Happy, laughing

Door tips van andere op dit forum Happy, laughing

DanielDale    posted on 08-09-2012 17:12
Thanks iedereen, ik zal er wat mee doen, ik wil een .com domein gaan bestellen ja! Dit is maar tijdelijk.
Drop Beats, Not Bombs
delectro    posted on 08-09-2012 17:33
Poster: RAS
Afhankelijk van hoe serieus of je bezig wilt, zou ik wel een .nl domeinnaam aanschaffen. Meer dan 30 euro per jaar hoeft dat niet te kosten.

Verder vind ik em nogal grijs Winking my eye

Voor 3 euro heb ik een .nl domein naam, met hosting erbij ben ik 13 euro per jaar kwijt!
DanielDale    posted on 08-09-2012 17:52
waar dan?
Drop Beats, Not Bombs
Limb-Girdle    posted on 08-09-2012 18:06
Zie:?http://www.ixlhosting.nl/webhosting/personal/?- waarschijnlijk heeft D-Electro bij Versio gehost, maar dat raad ik je ten zeerste af.
Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 08-09-2012 @ 18:08:16 (100%)
delectro    posted on 08-09-2012 18:23
Ja bij Versio, waarom raad je dat af? De ervaringen op internet zijn gelijk aan of beter als veel andere hosting bedrijven is de goedkope klassen. Tuurlijk is er beter maar ik hoef geen 120 euro per jaar te betalen voor hosting terwijl er geen inkomsten tegen over staan. Hun service tot zo ver ik ervaren heb is goed, snel antwoord op vragen e.d.

Ik snap wel als je bijvoorbeeld DJ Lounge online wilt houden je meer eisen stelt!
Limb-Girdle    posted on 08-09-2012 21:14
Poster: delectro
Ja bij Versio, waarom raad je dat af? De ervaringen op internet zijn gelijk aan of beter als veel andere hosting bedrijven is de goedkope klassen. Tuurlijk is er beter maar ik hoef geen 120 euro per jaar te betalen voor hosting terwijl er geen inkomsten tegen over staan. Hun service tot zo ver ik ervaren heb is goed, snel antwoord op vragen e.d.

Ik snap wel als je bijvoorbeeld DJ Lounge online wilt houden je meer eisen stelt!

Aangezien dit een openbare plek is ga ik niet mijn hele ervaring met Versio online neergooien. Het heeft mij veel, heel veel moeite gekost om van die lui af te komen. Google maar eens op Versio pauperhosting (bijv. dit artikeltje op Tweakers)... de TS en anderen zijn natuurlijk vrij om te staan waar zij willen, maar ik raad je 1 ding ten sterkste af: ga niet in zee met deze lui.
DanielDale    posted on 08-09-2012 21:25
Bedankt voor de tip, wist niet dat jij van djlounge was! Nice man!
Drop Beats, Not Bombs
Limb-Girdle    posted on 08-09-2012 21:27
Poster: Danderend
Bedankt voor de tip, wist niet dat jij van djlounge was! Nice man!

Jup, DJ-Lounge is mijn project, met nog een aantal anderen van dit forum! Happy, laughing
delectro    posted on 09-09-2012 10:31
Poster: Limb-Girdle
Aangezien dit een openbare plek is ga ik niet mijn hele ervaring met Versio online neergooien. Het heeft mij veel, heel veel moeite gekost om van die lui af te komen. Google maar eens op Versio pauperhosting (bijv. dit artikeltje op Tweakers)... de TS en anderen zijn natuurlijk vrij om te staan waar zij willen, maar ik raad je 1 ding ten sterkste af: ga niet in zee met deze lui.

Bij mij staat automatisch verlengen uit, na ??n jaar is het dus gewoon afgelopen, tenzij ik verleng. Dit heb ik in hun chat gevraagd en de gegevens daarvan bewaard. Nogmaals, voor jou snap ik dat je meer wilt maar voor mij maakt bijvoorbeeld een dag niet online niet veel uit. Bij welke hoster je ook gaat kijken, overal zijn klachten te vinden over downtime, storingen, niet af kunnen melden e.d. Moet trouwens zeggen dat ixlhosting wel erg goed uit de bus komt, toch maar eens naar kijken nog.

Nu maar weer on topic!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

133 Users online: 12 Guests (121 Unknown)
Pages generated today : 85.760
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.134