Poster: RAS
Afhankelijk van hoe serieus of je bezig wilt, zou ik wel een .nl domeinnaam aanschaffen. Meer dan 30 euro per jaar hoeft dat niet te kosten.
Verder vind ik em nogal grijs
Poster: delectro
Ja bij Versio, waarom raad je dat af? De ervaringen op internet zijn gelijk aan of beter als veel andere hosting bedrijven is de goedkope klassen. Tuurlijk is er beter maar ik hoef geen 120 euro per jaar te betalen voor hosting terwijl er geen inkomsten tegen over staan. Hun service tot zo ver ik ervaren heb is goed, snel antwoord op vragen e.d.
Ik snap wel als je bijvoorbeeld DJ Lounge online wilt houden je meer eisen stelt!
Poster: Danderend
Bedankt voor de tip, wist niet dat jij van djlounge was! Nice man!
Poster: Limb-Girdle
Aangezien dit een openbare plek is ga ik niet mijn hele ervaring met Versio online neergooien. Het heeft mij veel, heel veel moeite gekost om van die lui af te komen. Google maar eens op Versio pauperhosting (bijv. dit artikeltje op Tweakers)... de TS en anderen zijn natuurlijk vrij om te staan waar zij willen, maar ik raad je 1 ding ten sterkste af: ga niet in zee met deze lui.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.