Rekordbox organiseren
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Breaking    posted on 07-09-2012 22:23
Hallo allemaal,

Wat ik me afvraag hoe zorgen jullie ervoor dat je rekordbox netjes is?
Ik zit zelf altijd met het probleem hoe krijg ik mijn cue point die ik op de cdj maak in mijn rekordbox collectie? Daarom exporteer ik alles naar usb en heb ik hier een back up van. Maar ik merk dat dit nogal traag is.
Iemand die hiervoor een oplossing heeft?

What do you think about Rekordbox organiseren ??

Vote :   

Arondjuser    posted on 08-09-2012 00:44
1 member likes this  

Alles op genre en aparte (windows/mac) mappen maken op de C: schijf. Dus je sleept eerst je track in een map op je pc, dus als je bijv. een Latin House track hebt dan zet je hem in je map Latin House. Daarna pas in je afspeellijst zetten.?

♔ Diskjockey en Producer bij Movela Agency ♔. Studeerd
djcanta    posted on 08-09-2012 13:07
nette indeling!!

ik moet ook weer tijd maken om m'n rekordbox fatsoenlijk te organiseren.
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
Lead    posted on 09-09-2012 00:28
Playlisten gebruiken voor die reden is niet zo heel slim, deze playlisten gaan erg groot worden naarmate je collectie uitbreidt). Als je nu de genre tag invult kun je op genre zoeken en zie je dezelfde lijst.

Druk voor de gein eens op dat rare icoontje links naast de zoekbalk, daarahcter zit een selectie scherm voor titel, artiest en genre. Dit werkt met de ID3 info van je muziek. ekordbox maakt het je gemakklijk maakt als alles goed is ingevult Winking my eye

Playlisten gebruik je eerder om setjes te maken van een bepaald genre.

Cue en Loop info krijg je weer in je collectie door bij thuiskomst in Rekordbox rechts klikken op je device en dan kiezen : 'Update Collection'

En vergeet ook niet om regelmatig een backup te maken van je collectie (File > Library > Backup).
Let the BASS be louder

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

190 Users online: 28 Guests (162 Unknown)
Pages generated today : 49.801
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.722.753