Poster: DJ-Poortzolang je dit geen 2x doet is het goedik liep van de trap op locatie en ik dag dat ik al benede stond maar dat was niet zo dus ik ben 5 trede naar benede gevlikkerd en toen is me enkel dubbel geklapt en nu heb ik wat aan me enkelbanden :S
Poster: DJ-Poort
maandag worden foto's gemaakt en dan hoor ik meer
Poster: BlastIk hoop voor je dat het de uitslag positief is
bedanktEn jullie horen het wel
Poster: FutureBattle
Misschien niet helemaal on topic maar ik vraag het toch maar even, ik heb 2 Caselogic cd mappen voor 200 cd's (per map wel te verstaan), nu schijnt het dat 2 van deze mappen precies in een UDG Softbag Small passen. Weet iemand of dit ook echt zo is? Zou wel erg handig zijn voor het vervoeren en kan m'n hoofdtelefoon er ook meteen bij
Poster: djmamoja bijna alle cd mappen kunnen in de tassen, maakt niet veel uit welk merk en hoeveelheid
Poster: BastianIk zat ook nog een tijdje geleden te kijken op internet en vond deze udg platentas:Volgens mij is dit een limited edition maar weet iemand of deze te koop zijn, vind het wel vette platentas!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.