Track gezocht Hardwell.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

D-Jesse    posted on 04-09-2012 23:18
Hey DJRs,

Ik ben hard op zoek naar het eerste nummer watHardwell draait in dit filmpje. Weet iemand toevallig de naam van deze track?
Sommige mensen zeggen da het Moquai - We want your soul (thomas gold remix) is, maar dat vind ik een totaal andere plaat.

Weet iemand toevallig de naam
Van dit liedje? Would be great!

Greetzz

http://www.youtube.com/watch?v=xvYfbwkusCQ

What do you think about Track gezocht Hardwell. ??

Vote :   

MrQreeny    posted on 04-09-2012 23:21
http://www.youtube.com/watch?v=rJx4fejZTNM

e
r is gewoon gereageerd op e comment op youtube hoor... dus kijk daar eerst ff dan als je het daar eerst vraagt...
'Music is the universal language of mankind...'
User edit by MrQreeny on 04-09-2012 @ 23:24:33 (100%)
D-Jesse    posted on 04-09-2012 23:31
Als je mn topicpost goed leest, zeg ik ook dat sommige mensen zeiden dat het die thomas gold remix van We Want your soul is, maar ik vind die plaat niet lijken op wat hardwell draait. Had dus die comment ook gelezen, en daar weer op gereageerd. Wacht nu nog op reactie vandie jongen terug Winking my eye
Jeffro    posted on 04-09-2012 23:42
al de shazam of soundhound app bij je speaker geprobeert te houden? dat heeft meestal ook resultaat
User edit by Jeffro on 04-09-2012 @ 23:42:35 (1%)
D-Jesse    posted on 04-09-2012 23:46
Ja geprobeerd! Ging t eigelijk voor iemand anders toen proberen maar toen begon ikzelf die track ook heel dope te vinden!0
Jeffro    posted on 04-09-2012 23:47
ik vind hem ook wel dope maar kan je helaas niet helpen man. srry. morgen als m,n ouders wakkers zijn probeer ik het ff met goed volume
D-Jesse    posted on 04-09-2012 23:59
Haha oke dankje voor de moeite. Luister dan ook eens dIe thomas gold remix, kijken of jij die track ook niet dezelfde als in dat hardwell filmpje vind
RyanSilva    posted on 05-09-2012 00:11
Shazam geeft niks goeds.
Gevonden tags;
E-Squire ft Polina - Over Now,
Cristina Spatar - Go High,
Leggz ft Stephanie - La La La,?
Wawa - Forever

Geen van ze klinken als de track in het filmpje.

Soundhound vindt niks.
http://twitter.com/djryansilva
D-Jesse    posted on 05-09-2012 00:15
Grappig dat jij wel wat vind met shazam, ik vond 1 nummer die youtube zelfs niet vond, en toen luisterde ik hen op amazon, heel gaar liedje van ene katy fowlie ofzo...

Maar wil deze track echt graag weten, vind m echt dope! Vanaf welk stuk heb Jij geshazamed, Ryan?
MrQreeny    posted on 05-09-2012 09:08
Ik vind hem er eigenlijk wel op lijken... Maar het is hem niet helemaal, dus misschien een andere remix?
'Music is the universal language of mankind...'
Bonchanoize    posted on 05-09-2012 09:36
Ik gok op ??n of andere Hardwell edit, die misschien ooit eens zal uitkomen als gratis bootleg.
Let the magic begin
Chrizadelic    posted on 05-09-2012 09:47
Is een edit van hem zelf ja, want ik hoor wel dingen die erin terug komen in die van Thomas Gold.. Denk niet dat die uit gaat komen, hij heeft pas alles weggegeven met z'n bootlegpacks door de jaren heen..
Dj
RyanSilva    posted on 05-09-2012 09:56
Poster: D-Jesse
Grappig dat jij wel wat vind met shazam, ik vond 1 nummer die youtube zelfs niet vond, en toen luisterde ik hen op amazon, heel gaar liedje van ene katy fowlie ofzo...

Maar wil deze track echt graag weten, vind m echt dope! Vanaf welk stuk heb Jij geshazamed, Ryan?

Vanaf 00.44. Maar inderdaad wat Bonchanoize zegt, kan een edit van Hardwell zijn of iemand anders.
http://twitter.com/djryansilva

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

126 Users online: 23 Guests (103 Unknown)
Pages generated today : 27.761
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.700.713