Het lukt mij niet om extra presets voor Sylenth1 te importeren... ik heb al het e.e.a. geprobeerd maar het werkt niet.
Hoe krijg ik dit voor elkaar?
What do you think about Sylenth1 Presets importeren ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Is het een hele bank of zijn het losse presets? Voor een hele bank druk je op 'menu' en dan op 'load bank', voor losse presets druk je op 'menu' en dan op 'load preset'. Let op: deze banks en presets blijven niet eeuwig in de sylenth staan. Je moet ze dus elke keer bij een nieuw project openen. Als je je project opslaat blijft hij daar natuurlijk wel staan.
@LouisCasper: Het zijn losse presets. Het zijn allemaal .fxb bestanden. Edit: het zijn banks zie ik :o
@D-Jesse: Ik heb ze in de map gezet, maar dat heeft geen verschil gemaakt. Bij het opnieuw openen van FL Studio en de plugin waren ze niet geimporteerd.
User edit by will-j on 04-09-2012 @ 21:51:09 (16%)
. als het echte .fxb presets zijn dan moeten ze erin staan. En nu je ziet dat het banks zijn, moet dat al wat duidelijker zijn denk ik. Banks komen natuurlijk niet bij je presets te zijn, want het zijn banks. Dus die moet je denk ik continu via 'load bank' doen
Bedankt voor de hulp!
?
Ben er bijna uit. Er is nog 1 probleem: slechts 10% doet het, hoe komt dat? 10% van de banks met presets...
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.