VirtualDj Bin kan niet afspelen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

eAs    posted on 11-02-2006 03:24
Heeelllpp ..

Ik heb een mix gemaakt met Virual Dj maar hij heeft het opgeslagen als een Bin bestand, nu kan ik deze niet afspelen op mijn pc.
Is er misschien een Decoder voor of iets dat het af kan spelen zodat ik nog een keer naar mijn mix kan luisteren of ometten naar mp3 of wma ..

Wie weet Confused wie mijn helpe ...

What do you think about VirtualDj Bin kan niet afspelen ??

Vote :   

_Ivan_    posted on 11-02-2006 10:29
K'geloof het niet.... er zijn wel andere dj programma's die het opslaan in .wav. Ik weet hetn iet helemaal zeker

Feel&.Celebrate.Life!
Nvie    posted on 11-02-2006 10:44
Misschien weer openen in Virtual DJ, en dan opslaan als of exporteren al MP3 of WAV
Janx    posted on 11-02-2006 21:18
hi,
virtual dj neemt evengoed wav op hoor.
Een .bin bestand  kan je normaal openen met programma's zoals deamon tools.
_Ivan_    posted on 11-02-2006 22:22
hmm lijkt me vaag dat je met ander programma dat om moet zetten in .mp3

Feel&.Celebrate.Life!
Illusion    posted on 13-02-2006 20:19
Ik heb zelf ook wel eens een mix met virtual Dj opgenomen, maar er zijn verschillende manieren van opnemen. Je hebt:

- record into a single file

- record into multiple files

- record into a ready to burn cd-file

- Broadcast over the internet

Volgens mij als je hem opneemt als kant en klare cd-file, dan slaat hij hem volgens mij op als BIN. En met broadcast slaat hij volgens mij ook op op je pc. Probeer het eens op record into a single file te zetten.

Misschien helpt dit, succes dr mee

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
mentheman88    posted on 13-02-2006 23:17
ik heb precies hetzelfde probleem, k neem daarom altijd mn sets op in mp3 formaat. hoe het met dat broadcasten zit weet ik ook niet, ik zou het wel graag willen doen.
eAs    posted on 14-02-2006 00:42
hey mensen .. bedankt voor alle hulp .. had voorheen al eens in de instellingen gekeken en kon daar in eerste instantie niks in vinden wat fout zat ..
En dan maar zeggen dat  niet goed voor je is .. moet zeggen dat de rust me heeft geholpen .. de Decoder file was niet goed .. heb een nieuwe gedownd en die vervangen met de oude en in de instellingen de nieuwe geselecteerd .. en voila .. hij deed het  ... lukt het bij jullie ook niet ..

¨eAs¨ might have the solutiomn .. ik lees het wel weer en dan komt er wel een uitgebreide uitleg over hoe wat en waar !!
Sweet dreams..

Tnx anyway

{edit}
Binnenkort dan maar weer een setje virtueel ??
User edit by eAs on 14-02-2006 @ 00:44:33 (9%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

244 Users online: 23 Guests (221 Unknown)
Pages generated today : 31.954
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.840.413