Promowear | Promotiemateriaal
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Avez    posted on 02-09-2012 16:14
het promoten van jezelf als DJ/Producer wordt steeds belangrijker. Ik vind zelf dat als je iets laat drukken/photoshoppen ect. dat het er proffessioneel uit moet zien.

Nu kunnen de meeste wel photoshoppen en foto's bewerken, ook zijn er vele programma's dat het toch echt een stuk makkelijker maakt, en ook drukwerkbedrijven hebben handige tools.

Nu misschien wel leuk om te weten, waar laat je bijvoorbeeld je visitekaartjes drukken. (Ik denk dat vele het bedrijf dat ongeloofelijk veel reclame voor gratis visitekaartjes maakt wel kennen)

Zelf vind zulke bedrijven toch wel handig, zeker omdat je zelf niks hoeft te printen. het komt proffessioneler over. het enige dat je zelf moet (laten) doen is het ontwerp. ik vind niks storender dan mensen met dezelfde ontwerpen.

Wat is jullie mening over het promoten van jezelf, en wat voor ervaringen heb je er al mee.

http://facebook.com/avineofficial | Be strong

What do you think about Promowear | Promotiemateriaal ??

Vote :   

Gerdo    posted on 02-09-2012 16:28
Ik had een naam bedacht en ik ben toen daarmee naar een reclame buro gegaan. Zij hebben toen voor mij een aantal logo's ontworpen en daar heb ik er een uit gekozen. Ik dacht laten we het gelijk maar profesioneel aanpakken!
Avez    posted on 02-09-2012 16:53
Jaaa dat bedoel ik, ook met die logo's kan je mooi verder gebruiken op allerlei promostuff. Mooi aangepakt!
http://facebook.com/avineofficial | Be strong
Chrizadelic    posted on 02-09-2012 22:16
Heb zelf een paar vrienden die opleidingen doen met Photoshop in hun pakket. Dus heb er een aantal gevraagd en uiteindelijk een logo uitgekozen, deze op visitekaartjes laten drukken en we hebben nu ook onze eigen shirts. Het komt volgens 't publiek erg professioneel over. Als er iemand informatie wilt, of ons wilt boeken is een simpel visitekaartje echt 't perfecte voor diegene, met alle informatie erop. Pak 't goed aan en mensen kunnen vertrouwen in je krijgen door middel van initiatieven zoals dit, het straalt toch wat uit... Merk 't zelf ook, vrienden van mij willen nu allemaal zo'n T-shirt, dus ben 't een en ander aan 't regelen zodat onze naam meer wordt gepromoot.
Dj
will-j    posted on 03-09-2012 00:20
Ik ga toevallig deze week stickers laten bedrukken (250 stuks) die ik overal ga plakken in de stad. Daarop staat dan mijn logo.

Mijn logo heb ik laten maken door iemand die grafisch design doet als opleiding.

Website e.d. heb ik zelf opgezet.

Visitekaartjes heb ik niet, maar ik denk dat ik die ook ga bestellen. Helemaal niet meer aan gedacht haha.

Twitter helpt h?????l veel met promotie zodra je wat volgers hebt opgebouwd. Dit raad ik je dan ook aan.

Voor de rest ga ik nu veel promoten, maar ik ga ook vooral nadenken: '' wie moet mijn promotie zien? ' dus over mijn doelgroep eigenlijk.
DanielDale    posted on 03-09-2012 16:47
Twitter helpt voor mij ook zeer.
Drop Beats, Not Bombs

This is an old Topic

No new postings for 4.743 days.
 Post CommentThat would be 158.1 months
or a whopping 13 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

366 Users online: 225 Guests (141 Unknown)
Pages generated today : 75.876
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.872.913