Rekordbox probleem
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

edooo46    posted on 02-09-2012 13:58
hallo,
ik heb sinds vanochtend een probleem in rekordbox, ik wilde namelijk mijn muziek gaan organiseren en dit ging een tijd goed.
ik kreeg helaas de melding van windows: Rekordbox.exe werkt niet meer, als ik Rekordbox hierna probeer op te starten geeft hij vrijwel direct deze melding opnieuw.
iemand bekend met het probleem?
alvast bedankt!

What do you think about Rekordbox probleem ??

Vote :   

YvoVermer    posted on 02-09-2012 14:00
Geen idee, een goede (maar dure) oplossing is direct overschakelen op MAC en die Windows direct buitengooien, gedaan met vervelende meldingen, en vastlopende programma's
MAC FTW :p
Yvo & Vermer
RyanSilva    posted on 02-09-2012 15:47
1 member likes this  
Poster: YvoVermer
Geen idee, een goede (maar dure) oplossing is direct overschakelen op MAC en die Windows direct buitengooien, gedaan met vervelende meldingen, en vastlopende programma's
MAC FTW :p

Daar heeft ie veel aan nu.?Cool?

Geeft ie elke keer aan bij het opstarten de foutmelding? Probeer Rekordbox eens te uninstallen en daarna opnieuw installeren.
http://twitter.com/djryansilva
YvoVermer    posted on 02-09-2012 17:06
Anders eerst pc is aan en uit zetten en zien dat alle andere programma's gesloten zijn
Yvo & Vermer
edooo46    posted on 03-09-2012 10:31
allemaal hartstikke bedankt!
heb mijn PC opnieuw opgestart en toen Rekordbox opnieuw ge?nstalleerd.
alle problemen lijken verholpen te zijn, nu snel weer aan de slag met organiseren!
mikedhanpat    posted on 03-09-2012 10:49
MAC.. only if all other options are out of order!!
CDJ2000NXS - DJM2000 - CDJ2000NXS - RMX1000 Shure SE535
Chrizadelic    posted on 03-09-2012 13:06
Veel succes Edo!
Dj
Blackaround    posted on 03-09-2012 17:10
Vanaf de update had ik het probleem ook.. idd, herinstaleren helpt vrijwel altijd met rekordbox.
Lead    posted on 05-09-2012 15:31
Maak regelmatig een backup van je Library (File > Library > Backup), dit doe je in alle programmas (je werk opslaan), dus doe dit ook in Rekorbox.

Bij bovenstaande issue : probeer eerst opnieuw op te starten, dit lost vaak dingen op.

als dit niet werkt kun je prberen de laatste backup terug te zetten, je vindt de backup in de analysis folder van Rekordbox, check de locatie in Preferences > General tab.

Hernoem daar de database.edb file en geeft de backup file de juiste naam en start Rekordbox opnieuw op. Rekordbox maakt een backup als het wordt afgesloten. Je verliest dan alles wat je gedaan hebt sinds laatste keer Rerkodbox afsloot, maar hebt het grootste gedeelte als het goed is terug.
Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 4.632 days.
 Post CommentThat would be 154.4 months
or a whopping 12.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

150 Users online: 21 Guests (129 Unknown)
Pages generated today : 37.620
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.710.572