Compleet nieuwe set
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Noxis    posted on 02-09-2012 11:48
Ik draai ondertussen een jaartje of 3 waarvan 2 met mijn huidige set (xone 22 + 2*synq dmc 1000). Ik zit nu wel tegen mijn plafond wat de mogelijkheden betreft vind ik, daarom ben ik op zoek naar beter.

Ik kocht de synq destijds omdat er zowat alles opzat; usb , effecten, hotcue's, autoloop.. Maar niets daarvan is deftig uitgewerkt, waardoor het in mijn ogen niet echt bruibaar is. Die fout wil ik niet terug maken. Het werken met rekordbox lijkt me interessant en de mogelijkheid om cue points op te slaan en overal te gebruiken spreekt me heel erg aan. Dus kom ik uit bij de cdj 850 of de 900 (2000 is te duur).

Als mixer dacht ik aan een xone 42, omdat ik best tevreden ben van mijn 22 maar ik wil meer kanalen, send/return en de ruis op de hoofdtelefoon uitgang stoort echt enorm (blijkt bij alle 22's zo te zijn, hopelijk niet bij de 42 dat moet ik eens uitzoeken)

Omdat ik graag loops wil samplen wil ik er nog een korg kp 3 bij, dit lijkt me geweldig.

Ik draai hoofdzakelijk house en mix graag snel door.

Iemand opmerkingen/suggesties?

What do you think about Compleet nieuwe set ??

Vote :   

This is an old Topic

No new postings for 4.635 days.
 Post CommentThat would be 154.5 months
or a whopping 12.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

152 Users online: 26 Guests (126 Unknown)
Pages generated today : 59.714
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.732.666