Poster: ThomasB
Volgensmij is die stem die je bij Vato Gonzalez vaak hoort gewoon een stem die hij zelf kan op zetten en is dat niet bewerkt ofzo, correct me if im wrong...
Verder kan je bijvoorbeeld als een heel simpel effect ''the t-pain effect'' gebruiken, een beetje eq'en, soundgoodizer er overheen, misschien een reverb en nog wat effectjes om het beter te laten klinken.
Poster: Danderend
Je kan ook de speech functie in FL Studio gebruiken, doe ik ook altijd.
Poster: MrQreeny
Bij de AOB mixtape hoor ik gewoon een reverb en een echo, verder zal het nog een beetje ge-eqt zijn maar niet veel meer.
Als je volwassener/lager wilt klinken, moet je toch echt rommelen met de pitch :P.?In Ableton kan je ook nog andere dingen aanpassen (formants en envelope) maar ik weet niet hoe dat in FL werkt...
Om de eigenschappen te veranderen kan je ook een vocoder gebruiken. Dit heeft Armin van Buuren bijvoorbeeld gedaan bij We are here to make some noise. Dat sampletje heeft hij zelf ingesproken!
Poster: cross-over
google is your friend:
http://www.djtechtools.com/2011/01/23/how-to-make-a-dj-name-drop/
Poster: cross-over
volgens mij staat dat in dat artikel onder het kopje?SWEETEN?R UP LIKE A PRO ? ? toch
?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.