Rekordbox Vs. Traktor
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

YvoVermer    posted on 31-08-2012 20:08
Hey allemaal,

Is er een mogelijkheid dat ik mijn bibliotheek in Rekordbox in Traktor kan krijge, zoals dat gebeurt met iTunes.
Ik zou graag hebben dat de CUE al ineens juist staat, en dat de hotcue's ook worden overgenomen, zodat ik dit niet meer moet doen met mijn DDJ-T1

Alvast bedankt.
Yvo & Vermer

What do you think about Rekordbox Vs. Traktor ??

Vote :   

Bryzer    posted on 31-08-2012 22:49
Als je iTunes gebruikt als hoofd muziek database of hoe je het ook wilt noemen dan kun je daar met traktor & rekordbox gebruik van maken. Zelfde playlists (die je in itunes hebt staan) etc.
Over de CUE's weet ik niks. Wil ik ook wel eens weten aangezien dat ook nog wel eens handig kan zijn voor mij. Alhoewel ik niet denk dat het kan. Maar ik kan het natuurlijk mis hebben, heb er zelf niet zo veel verstand van als de meeste hier.
?
?
Soundcloud: www.soundcloud.com/DJBryzer
YvoVermer    posted on 02-09-2012 07:28
Ja dat weet ik ja Happy, laughing
En mits wat opzoekwerk heb ik gevonden dat dit niet mogelijk is, maar je zou de nummers wel een voor een in Traktor kunnen slepen (niet met meerdere anders zou Traktor namelijk crashen volgens sommigen) maar dan weet ik niet hoe het zit met die cue en die hotcue's. Vermits Rekordbox de hotcue's bepaalt met letters (A, B, C) net als op een CDJ, en met mijn DDJ-T1 is dit door middel van nummertjes en ik heb er 8.

Als er iemand nog meer over weet dan graag jullie ervaringen Happy, laughing
Yvo & Vermer
Bryzer    posted on 02-09-2012 18:59
Als je itunes gebruikt om je playlisten voor te bereiden dan scheelt dat weer wat dubbel werk of heb ik het nu over wat anders?
YvoVermer    posted on 02-09-2012 19:05
Via Itunes kan je moeilijk je cue juistzetten he :s en hotcues toevoegen ...
Yvo & Vermer
Bryzer    posted on 02-09-2012 19:08
Ik had het hier over de afspeel lijsten zodat je ze via rekordbox & traktor gewoon kunt importen.
YvoVermer    posted on 02-09-2012 20:10
Aaah zo, jha maar dat bedoelde ik niet, dat wist ik idd ook, en doe ik ook jha Happy, laughing

Yvo & Vermer
Chrizadelic    posted on 02-09-2012 20:48
Ik heb zelf ook de DDJ-T1, en zoals jij 't graag wilt werkt 't helaas niet. Je zal toch echt iedere keer je eigen cue point moeten zetten. Is helaas niet 't zelfde als bij de CDJ-2000's.
Dj
YvoVermer    posted on 02-09-2012 21:32
Jha wel spijtig, en je cue wordt ook niet onthouden door traktor zeker he?
Yvo & Vermer
Bryzer    posted on 02-09-2012 21:40
Als je je cue's in traktor zet dan worden die door traktor wel onthouden.
Unidentified    posted on 02-09-2012 21:48
Inderdaad, tracks laten analyseren door Traktor, niet door Rekordbox, want dat heb je toch niet nodig als je met een controller draait, volgens mij enkel bij CDJ's.
In Traktor kan je dan heel gemakkelijk load markers, hot cues, enz zetten.
Chrizadelic    posted on 02-09-2012 22:10
Ja, dat klopt.
Dj

This is an old Topic

No new postings for 4.635 days.
 Post CommentThat would be 154.5 months
or a whopping 12.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

202 Users online: 23 Guests (179 Unknown)
Pages generated today : 36.892
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.709.844