Dennis Von Dutch
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

VonDutch    posted on 31-08-2012 14:49
Hi Forummers,

Zo om te starten begin ik maar eens even met een korte profielschets.
Er staat hier al behoorlijk wat op het forum, alles heb ik dus nog niet gelezen, maar leuk om te
zien dat ik?-wat ik sowieso al nooit doe - niet hoef te schamen voor mijn leeftijd.

Er vanuitgaande dat een ieder hier wel een Engels-Nederlands woordenboek heeft liggen (ja grap) even een copy-past:

More: Loves Life as it is, works as a Photographer, Designer and does a lot more then that!?

Started dj'ing in 1996 after a few years of clubbing, as a big fan of resident dj Jean at that time in Amsterdams biggest club: iT, told his friends: You will see me again in about two months next to Jean, i'm going to buy myself some dj gear and i must play next to that guy!?

And so it was, two months later... see you next week Jean said You're a crazy fool, comming here playing at 3 in the morning in my club with two months experience...?
Since the club closed in 1999, played in Turkey on his holiday over there, and a few small party's and stopped?
for some years. In 2008 he's back on track.

OOIT begonnen dus (ja toen sommige van jullie hier nog geboren moesten worden) in DE (als-in DIKKE HOOFDLETTERS) iT

De iT was the place to be! D?, de-het-en-een club van formaat. Maar tijden veranderen en dat wat club Air nu niet is- WAS de iT. En daar hoefde je geen Gay voor te zijn om te weten dat je daar kon feesten. En voor een ieder die dat wel is en toen ook al was deed dat op een andere avond. Meer over de iT (mocht je wat te laat uit je ei zijn gekomen) op Wikipedia

Twee maanden dag in dag uit oefenen en sneaky met je tas naar binnen schuiven om gewoon een plaat op te zetten in een volle iT. You've got Balls and you use them. (Geldt ook voor de eventuele dames op dit forum)
Maar goed, wat een schitterende opstap was, viel in het niets toen er op de enige vrijdag dat ik er niet was (nope, geen voorkennis) er een inval werd gedaan. En nadat er voor 10 jaar aan drugs binnen werd opgeveegd, werd de iT zelf ook maar even aangeveegd. Deuren dicht. En zo ook die hele goeie opstap.

Toch wat 1 keer kan kan een 2e keer was het niet dat ik een huis kocht, eigen zaak opstarten en er ineens minder tijd en geld was, voor sommige onder jullie zal je best schrikken als ik zeg dat een vinyl plaat toentertijd een omgerekend zo'n 7 tot 10 euro kostte. Jep Opa praat.. Winking my eye

Juistum, het oude vinyl tijdperk! Nog slepen met 35 kilo onder je arm als je tas vol was. Waar je nu op een USB Stick 150 gr. een hele verzameling platen zet in digitaal formaat.

En juist zit het hem nu net in de laatste 2 woorden. Ook ik ben over naar digitaal formaat. In 2008 kreeg ik wat aanbiedingen weer te gaan draaien, na weer op wat House Classics feestjes mijn oude platen weer eens op te zetten. En natuurlijk het is tegek om te draaien, dus natuurlijk kriebelt dat! Oke nieuwste Pioneers toen CDJ 1000's MK3?en mixer gekocht en draaien maar.
Deze heb ik een aantal maanden toen ikm er nog een redelijk bedrag voor kreeg verkocht en gezocht naar een digitale DJ set. Al snel was het duidelijk dat dat een zelfde set moest zijn. 2000's dus..

Nee wacht.. Had ik normaal gedaan was het niet dat we wat mindere tijden leven en 3800 euro voor een set er nu even net niet inzit.. wachten zoeken lezen denken, nog weer zoeken. Hey een aankondiging!

Pioneer XDJ- Aero
*denkt* Interessant! iPhone iPad Compatible *heb ik* draaien vanaf je PC of Mac *check*?
klikt op bestel nu.. wacht 3 weken, en ja hoor daar staat ie toch maar mooi even te shinen, ik heb er werkelijk nog maar 57 minuten - ohnee + 20, 1 uur en 17 minuten mee gespeelt, waarvan ik gisteren 50 minuten meteen opgenomen heb. Daar kun je overigens ook mijn ander mixjes luisteren.

Goed al met al zie ik al een hele lap tekst verschijnen en heb ik nog niets eens vertelt dat ik eigenlijk fotograaf ben. Een vervent stapper en dan vooral de festivals in de zomer en de strandfeestjes. Want zo is het nl. allemaal weer op komen borrelen. Van Fotograferen op feesten, fotograferen van mensen en DJ's ohh heb je in de iT gedraaid? Draai is ff plaatje dan enz. enz.

Heb je alles gelezen of heb je je vanaf het begin afgevraagd, hoe oud is die knakker eigenlijk?? Goed negenendertig dus! En als je dat omdraait! Zo voel ik me! ohnee ik kon niet meer omdraaien..

User edit by VonDutch on 31-08-2012 @ 14:55:19 (2%)

What do you think about Dennis Von Dutch ??

Vote :   

MRowan    posted on 31-08-2012 22:39
Welkom...
RemcoRelion    posted on 31-08-2012 22:53
Hele lap tekst haha. Maar welkom Happy, laughing ik ga is even je mix beluisteren
Don’t be a prisoner of your own style!
AdenFarleigh    posted on 31-08-2012 23:54
Welkom op DJR! Maar ehhhh... Als je niet zo goed bent in Engels... Typ het dan gewoon in het Nederlands..
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
Gerdo    posted on 01-09-2012 14:56
Welkom! Zeker een lap tekst, maar ik heb het gelezen.
Winston    posted on 01-09-2012 15:42
Welkom Dennis. Was je toen nog best wel jong in de iT
Tic Toc
ThomasB    posted on 01-09-2012 19:20
He welkom op DJR!

Volgensmij is dit het langste introductie topic tot nu toe haha, toch leuk om dit te lezenCool
Danekato    posted on 01-09-2012 19:59
Welkom op DJR!
Leuke intro Winking my eye
Ik vraag me eigenlijk wel iets af...
Hoe bevalt die XDJ-Aero? Functies als vanaf je telefoon streamen al geprobeerd?
VonDutch    posted on 07-09-2012 21:35
Hi! Daar ben ik weer!?
September is een drukke maand voor mij.?
Naast mijn werkzaamheden als fotograaf en dus diverse shoots en klusjes tussendoor is de maand september de tijd van schoolfoto's. Dus dagelijks 100 kids in groepen van rond de 25 af en aan en dan kan ik je vertellen dan ben je totalloss aan het einde van de dag.?

In het kort even de Aero: Voordat ik de aero binnen had, was ik al even ingedoken in het Rekordbox programma.?
Alles goed voorbereid iPhone en Ipad volgeladen EN een externe HDD welke ik voor de aero apart heb aangeschaft.?
Vanaf het moment dat ik de eerste plaat opzette kwam ik er al snel achter dat alle tracks vanaf de HDD via USB wireless te zien zijn op Ipad en iPhone en vanaf hier aan te sturen zijn op de aero en dat werkt perfect!!?
Met 1 druk op de knop neemt de aero ook nog eens meteen op in wav en ben ik nog even aan het checken of dit tegelijkertijd storend is voor de opname zelf.?

Dus wordt vervolgd!

@adenfarleigh ?ik kan een verbeterde versie tegemoet zien als PM ? Thumbs Up

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

229 Users online: 96 Guests (133 Unknown)
Pages generated today : 27.449
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.299.229