hoe mixer customizen/spuiten??
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

youngbeatsz    posted on 31-08-2012 00:08
beste,?

naar aanleiding van de scheiding van m'n ouders heb ik besloten 2 dj booths te houden, ipv 1 grote, nu heb ik de synq smx 3 met 2x dmc 1000 en 2x de synq turntables, nu zou ik een mixertje kunnen kopen van een maat van me, een stage line mixertje, voor erg weinig geld, nu vroeg ik me af, kan ik de mixer schuren fzo en dan opnieuw spuiten en wat customizen, m'n dj naam ed. erop aanbrengen en zo? zou wel vet zijn, maar ik weet niet hoe, en ook de search button weet het niet. waar moet ik vooral mee opletten, en hoe begin ik eraan?

mvg

What do you think about hoe mixer customizen/spuiten?? ??

Vote :   

MrQreeny    posted on 31-08-2012 08:25
Ik zou beginnen met verf, een kwast en een verzekering...

Ik zou het niet weten man, het beste is denk om het te spuiten, maar dan moet denk ik heel de plaat er af...
'Music is the universal language of mankind...'
Drumworks    posted on 31-08-2012 08:46
vraag het eens aan grote dj shops, misschien hebben die er een antwoord op. Ikzelf zou het ook niet weten.
The beats are still banging :)
Aziaat    posted on 31-08-2012 11:26
Om gemakkelijk te zijn, zou je alles beter uit elkaar halen, zodat je enkel maar de body of faceplate over hebt.
Dan is het kwestie van schuren (met de juiste grofheid), een primer aanbrengen en schilderen/spuiten in het gewenste kleur.
De moeilijkheid zit hem in het goed genoeg schilderen/spuiten voor een professionele look.

Je moet ook wel beseffen dat als je schildert, je alle letters, streepjes, lijntjes, pijltjes, ... overschildert en je een manier zal moeten vinden om deze er terug op te krijgen. Dit zou moeten lukken met een airbrush, maar deze zijn niet bepaald goedkoop (een goede airbrush toch) en de techniek is ook niet zo simpel om fijne letters aan te brengen...

Er komt veel meer werk bij kijken dan je denkt hoor. Maar mits genoeg begeleiding en voorbereiding moet dit wel doenbaar zijn. Bij mij in de buurt zijn er zelfs bepaalde autoshops die kunnen spuiten voor je. Kan nooit kwaad om eens binnen te springen en na te vragen lijkt me.
youngbeatsz    posted on 31-08-2012 11:46
ja waarom niet, het is echt voor zo een showmixer te maken dus ga er zeker ook eens voor luisteren dan, nog tips?
tek-zotic    posted on 31-08-2012 12:37
1 member likes this  styleflip is misschien iets voor u?
http://www.styleflip.com/index&cPath=1_9_8
youngbeatsz    posted on 03-09-2012 03:35
stageline staat er helaas niet tussen.
mirakel    posted on 25-09-2012 19:00
Poeder coaten is een optie!
men straalt de kappen eerst kaal en daarna coaten ze er een ander laagje over heen ina uw gewenste kleur!
maar dan moet het frame wel van staal wezen uiteraard,
heb wel eens een oranje Dateq Apollo gezien! haha maar het zag er niet uit!

ik raad men het af om het te laten spul te laten spuiten!
het kan tenslotte bijna nooit meer orgineel worden en ik vind het persoonlijk zeer zonde!

denk er dus goed overna!

This is an old Topic

No new postings for 4.610 days.
 Post CommentThat would be 153.7 months
or a whopping 12.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

162 Users online: Lead & 13 Guests (148 Unknown)
Pages generated today : 2.082
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.480.083