Hey mensen! deze noob is weer eens gaan stoeien met Fl, en hier is na 3 dagen een soort van productie uitgekomen. Ik ben beniewd wat jullie er van vinden! Hij moet nog afgemixt worden.
What do you think about [P] RiliciousZ - Haunted ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
hij is wel vet geworden man! ik mis idd die lift ups. vooral in het begin, dat geeft tog weer een opkomend gevoel van (nu gaat het komen) misschien heb je hier wat aan. https://www.youtube.com/watch?v=nn_XACTcoSc en als je er echt niet uit kan komen wil ik ook wel lift ups voor je maken. of je moet gaan zoeken naar white noise samples.
Bedankt! de lift upps zitten er wel in, alleen zijn een beetje zacht. ik zal morgen het geheel iets beter masteren zodat het weer net iets toffer klinkt!
K had al een comment op SoundCloud gezet, echt gaaf liedje hoor. Nog wel effe goed afmixen hoor! Dan komt hij waarschijnlijk ook veel meer aan dan ie nu doet! Goed bezig!
White Sea Studio
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.