1st release @ Droppin' Records (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Vandenbroeck    posted on 30-08-2012 01:42
Hey DJR'ers.

Ik weet niet of iemand van jullie het al weet, maar, ben heel fier dat ik kan aankondigen dat ik eindelijk een eerste release heb.. Hij is nu exclusive of beatpot, op 5 september is hij overal beschikbaar.

Wou toch eens vragen of jullie van DJR hem zouden willen supporten, betekent echt veel voor ons.
Ik ben 14, Massive Tune is ook 14 en Alex Kalicki is 17.
Support us!

Hier kan je ze kopen:?http://www.beatport.com/release/the-dream-ep/954717

Previews zijn allebei 2 mins!

Als je het hebt gekocht, laat dan weten, heel hard bedankt!

What do you think about 1st release @ Droppin' Records ??

Vote :   

Vandenbroeck    posted on 31-08-2012 21:19
Waarom bestaat dit forum?
Voor mensen af te breken?
Zou best kunnen als het zo verder gaat, dat ik gewoon niks meer doe in het forum.. Fucking klote reactie's van jullie..
Mr-    posted on 31-08-2012 21:19
Poster: RAS
Lekkere sfeer hier in het topic jongens. Kennelijk is vrijwel niemand hier de basisschool/middelbare school ontgroeid en bevind zich duidelijk nog op het leeftijdsniveau van de topicstarter.

Ja, de muziek is ruk, maar ik vind het persoonlijk best vet voor iemand om met een labeltje te experimenteren en er een track op uit te brengen dat op beatport komt te staan. Dat het op de korte termijn weinig zoden aan de dijk zet daar komt hij snel genoeg achter. Die jongen is waarschijnlijk helemaal niet bezig met een label in de markt zetten of zichzelf te vergelijken met Afrojack. Hij is gewoon wat aan het aankloten. Op de lange termijn is hij wel een ervaring rijker die lang niet iedereen hier op DJ Resource heeft.

Speelkwartier is over kinderen. Genoeg gebasht. Al die negatieve berichten zeggen meer over jullie dan over de topicstarter.

ik sluit me hier volledig bij aan, als je geen ervaring hebt met een label is het toch meer dan vet om er zelf een te hebben. het is gewoon de vraag wat de ambities zijn, de reacties zeggen meer over de instelling van de mensen die reageren dan over de topic-starter zelf. Ok, het is niet zo handig dat er weer leeftijd in mee wordt getrokken maar ik denk dat er van deze reacties een goede les uit voort is gekomen.?

veel jongeren die bijvoorbeeld in een bandje spelen kloten eerst toch ook maar wat aan, gewoon voor de fun denken jullie dan als deze al lang over het stadium van het 'herrie' bandje heen gegroeid zijn dat mensen eerst het levensverhaal van deze persoon gaan uitpluizen. als je een label of een project begint omdat je dat leuk vind, staat het niet voor de rest van je leven op je voorhoofd getatoeerd! je moet toch ergens beginnen, dus ik veronderstel ook uit jullie reacties dat jullie allemaal wel de meest orginele ide?en hebben op gebied van het inrichten en het vormgeven van een label?

dit is ook niet allemaal verkeerd bedoelt maar, toch vind ik deze reacties wel buiten proportie vallen. hij heeft niemand neergeschoten...
2 CDJ 2000 2 SL 1210 DJM 800 HD 25-1 II
D-Jesse    posted on 31-08-2012 21:28
Poster: Vandenbroeck
Waarom bestaat dit forum?
Voor mensen af te breken?
Zou best kunnen als het zo verder gaat, dat ik gewoon niks meer doe in het forum.. Fucking klote reactie's van jullie..

Oke sommig reacties, en ook van mezelf zijn niet misschien niet zo heel vriendelijk. Sorry daarvoor, we proberen je ook niet helemaal naar beneden te halen. (althans, ik niet, weet niet hoe de andere zijn haha) Maar we proberen je te vertellen dat het sowieso neit verstandig is om je eigen labeltje op te zetten. Vooral omdat het eigenlijk nog geen label is. En ik vond het een beetje gek dat je heel blij was met je eerste release bij je eigen label. Maar hey dat is mijn mening, als jij het tegek vind moet je dat ook vinden! Maar voorderest was het niet mijn bedoeling om je te beledigen, sorry daarvoor. Go on met producen want je tracks klinken wel ergens naar!
joostvd    posted on 31-08-2012 21:33
Met dat eerste nummer Get up weet je mij er helemaal in the feeling te krijgen.
Alleen, wanneer komt het echte midden stuk? want je gebruikt een opbouwende melodie als tussen stuk en dat word na een tijdje echt verrot. Ik vind dat erg jammer! Als je nou ook z'n gaaf tussen stuk er tussen kan krijgen dan vin ik hem HELEMAAL GEWELDIG!
En The Dream vind ik een gewoon perfect radio nummer!
Vandenbroeck    posted on 31-08-2012 21:52
Poster: joostvd
Met dat eerste nummer Get up weet je mij er helemaal in the feeling te krijgen.
Alleen, wanneer komt het echte midden stuk? want je gebruikt een opbouwende melodie als tussen stuk en dat word na een tijdje echt verrot. Ik vind dat erg jammer! Als je nou ook z'n gaaf tussen stuk er tussen kan krijgen dan vin ik hem HELEMAAL GEWELDIG!
En The Dream vind ik een gewoon perfect radio nummer!

Toch iemand die me appreci?rt, danku!
LilQuint    posted on 31-08-2012 21:53
Poster: Vinnyo
Bemoei jij je maar gewoon alleen met draaien en wat muziek maken, lijkt me veel beter..?Cool

Uhmm, ik wil niet veel zeggen, maar ik stel hem gewoon een paar vragen. Die hij hoogst waarschijnlijk van te voren zelf wel heeft uitgedacht, vrij logisch om te bedenken hoe je je label in de markt wil zetten en is langs te gaan bij de KvK, Buma / Stemra, Sena enzovoort. Lijkt me toch wel heel handig als je dit allemaal goed hebt geregeld.

Het is toch vrij logisch om te bedenken hoe je gaat kijken hoe je je label wil laten op vallen tussen de andere 1000de labels op Beatport en andere Track Portals.

Ik vind persoonlijk ook dat sommige reactie's hier ook wel te ver gaan. Maar doe ik iets verkeerd? Kraak ik hem af? Stamp ik hem de grond in? Nee, ik vraag hem gewoon wat standaart dingen waar ik graag wat meer info over zou willen hebben.

En iedereen heeft ook voortaan ze eigen label, waarom als je nog niet echt een bekendere naam bent?
Om je eigen platen er op uit te brengen omdat geen ander label het wil hebben, of omdat je het leuk vind staan op je sociale media's.

Over de plaat ga ik niks zeggen omdat ik op dit moment niet geluid bij de hand heb waar ik het goed op kan horen.

Waarom doe je zo aanvallend tegen mij terwijl ik gewoon mijn mening geef en hem wat vragen stel? We leven toch in een vrij land? Michael van den broeck komt hier om reactie te vragen over zijn plaat. Daarna ging het over het label, en stelde ik wat vragen.

Kom op, een logo gewoon namaken kan dus gewoon echt niet, oke, dat je de zelfde font gebruikt of wat dan ook, oke. Niks aan te doen. Word 100x gedaan en is ook gewoon te begrijpen. Maar als je de plaatsing van de letters het zelfde doet, je de overgang van de label naam en recordings kwa dikte laat veranderen net als Spinnin' heeft gedaan.
Vind ik gewoon te ver gaan. Voor een paar 10tjes heb je gewoon een goed logo.

Ik weet zeker, dat wanneer ik op zoek be nnaar een label, en ik kom deze tegen, dat ik hem af laat vallen, omdat ik binnen 3 seconden het logo van Spinnin er gelijk uit haal.

Dat hij pas 2 releases op zijn label heeft, maakt mij niet veel uit, maar dat hij nog niet goed is. Dat vind ik gewoon niet zo 'woow' factor voor het label. Valt dan gelijk af. Soms een plaat die wat minder is, no problemo. Maar gelijk de eerste 2 plaaten gelijk ook van de eigenaar van het label.

Je mag wel gelijk zo reageren tegen mij, maar ik zeg gewoon wat ik er van vind en is dat voortaan verboden hier op dit forum? Zou een beetje te ver gaan namelijk.?Waarom zou ik alleen maar met mezelf bezig zijn? Ik kan toch gewoon mijn mening vertellen?

joostvd    posted on 31-08-2012 22:40
Graag gedaan
AdenFarleigh    posted on 31-08-2012 23:47
Eigen labeltje inderdaad; kon al niet missen. Je tracks zijn echt ronduit slecht gemasterd maar je bent heus wel op de goede weg. Laat ze eens door een pro bedrijf masteren voor je en probeer ze dan eens gereleased te krijgen op een echt label.
En laat dat geneuzel over leeftijden en hoe lang of kort je al niet bezig bent inderdaad maar achterwege, daar heeft niemand iets aan. Is ook geen extra stimulans tot aankopen ofzo..
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
Martullia    posted on 01-09-2012 00:00
Lijkt er op of sommige mensen hier hun opgekropte frustatie's eruit willen gooien, omdat ze zelf geen tracks uitgebracht krijgen of een andere vage reden. Waar maak je je druk om reageer dan gewoon niet als je niks te zeggen hebt.
In plaats van zo negatief te doen kun je beter een keer buiten gaan, kom uit je kelder geniet een keer van de zon. Lukt het niet om te produceren of fatsoenlijk te draaien zoek dan een andere hobby.
Denk niet alleen in problemen maar ook in oplossingen Cool.

En ander kun je nog altijd in theraphie gaan.
User edit by Martullia on 01-09-2012 @ 01:32:18 (55%)
Drumworks    posted on 01-09-2012 00:24
in zekere zin heb je wel gelijk, maar had je ook wel op een andere mannier kunnen zeggen natuurlijk. er zitten hier ook members van 9-11 jaar. Ik vind nogsteeds dat ik gewoon normale reacties hier heb gegeven. Deze jongen had een maand gelden hier een topic over een eigen label beginnen. Hier kwamen zeer goede reacties op waar die veel mee kon. Als die dat aan zijn laars lapt en gewoon zijn eigen zin doet kan die er natuurlijk op wachten dat er negatieve reacties komen. Er zijn bovendien genoeg kleinere labels die met smacht zitten te wachten op goede producties, en zo slecht klinkt het niet eens!
The beats are still banging :)
Luxx    posted on 01-09-2012 00:30
Poster: Martullia
Lijkt er op of sommige mensen hier hun opgekropte frustatie's eruit willen gooien, omdat ze zelf geen tracks uitgebracht krijgen of misschien omdat ze nooit geen sex hebben met iemand anders dan zichzelf ?!?
In plaats van zo negatief te doen kun je beter een keer buiten gaan, kom uit je kelder geniet een keer van de zon. Lukt het niet om te produceren of fatsoenlijk te draaien zoek dan een andere hobby,
kun je geen vrouw of man krijgen ga dan na de hoeren.

gast, hoe kan je 23 jaar zijn en vervolgens praten als een 13 jarige?
www.mothermusic.nl
Sebasz    posted on 01-09-2012 01:48
Poster: Martullia
Lijkt er op of sommige mensen hier hun opgekropte frustatie's eruit willen gooien, omdat ze zelf geen tracks uitgebracht krijgen of een andere vage reden. Waar maak je je druk om reageer dan gewoon niet als je niks te zeggen hebt.
In plaats van zo negatief te doen kun je beter een keer buiten gaan, kom uit je kelder geniet een keer van de zon. Lukt het niet om te produceren of fatsoenlijk te draaien zoek dan een andere hobby.

Je klinkt als een echte brabander die zijn school niet heeft afgemaakt :')Cool
D-Jesse    posted on 01-09-2012 01:59
Poster: Luxx
gast, hoe kan je 23 jaar zijn en vervolgens praten als een 13 jarige?

Hey ik ben 13 en praat ook niet zo hoor! Haha
Drumworks    posted on 01-09-2012 11:03
misschien een idee om op dit topic een slotje te zetten of alle reacties te verwijderen zodat er puur over zijn producties kan worden gesproken?
The beats are still banging :)
MichaelMiller    posted on 01-09-2012 13:23
Poster: AdenFarleigh
Eigen labeltje inderdaad; kon al niet missen. Je tracks zijn echt ronduit slecht gemasterd maar je bent heus wel op de goede weg. Laat ze eens door een pro bedrijf masteren voor je en probeer ze dan eens gereleased te krijgen op een echt label.
En laat dat geneuzel over leeftijden en hoe lang of kort je al niet bezig bent inderdaad maar achterwege, daar heeft niemand iets aan. Is ook geen extra stimulans tot aankopen ofzo..

Het is niet de mastering, maar de ronduit slechte afmix. Een vriend van mij heeft sommige van deze tracks gemastered. Kreeg ze ook gewoon helemaal overstuurd aangeleverd enz.. Als je de persoon bent die mastert wil je gewoon een track die al goed afgemixed is. Anders is het erg moeilijk en bijna niet te doen om goed te masteren. Heb al meer mensen horen klagen over 'de mastering', maar het ligt echt aan de manier van afmixen. Of het 'niet afmixen', zo kan je het ook zien.?
+1 voor je leeftijdsstelling, maar dat is al wat vaker tegen hem gezegd.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
User edit by MichaelMiller on 01-09-2012 @ 13:23:49 (1%)
DanielDale    posted on 01-09-2012 17:14
Maar ik vraag me dan af, hoe krijg je je eigen label wat niet geregistreerd staat in staat om tracks te plubiceren op beatport?
Drop Beats, Not Bombs
Luxx    posted on 01-09-2012 17:17
Poster: Danderend
Maar ik vraag me dan af, hoe krijg je je eigen label wat niet geregistreerd staat in staat om tracks te plubiceren op beatport?

zijn bepaalde bedrijven voor je die het voor je kunnen publiceren op portals zoals Beatport zodat je niet zelf die zaken hoeft te regelen.

je moet echter wel deel van het bedrag dat je binnenhaalt afstaan, en haal je niet een bepaald quotum dan moet je geld bij leggen.
ook moet je aan dit bedrijf factureren wil je je geld krijgen. aangezien het label niet geregistreerd staat kunnen de beste heren ook geen facturen maken (je moet btw nummer etc. hebben om facturen te maken, dit krijg je via de KVK) gaat dit ze alleen maar geld en tijd kosten en verder weinig kansen
www.mothermusic.nl
DanielDale    posted on 01-09-2012 17:23
Maar ik ken wel een aantal goede producers, stel ik wil me eigen label beginnen, is dat verstandig?
Drop Beats, Not Bombs
Luxx    posted on 01-09-2012 17:32
Poster: Danderend
Maar ik ken wel een aantal goede producers, stel ik wil me eigen label beginnen, is dat verstandig?

ik ken ook een heleboel goede producers, zou ik een label moeten beginnen??
er wonen een heleboel mensen hier in de straat die kleren dragen, zal ik een wasserette beginnen?
er staan hier heel veel auto's in de straat, zal ik een APK service beginnen?

dat je mensen kent betekent niet dat je iets moet doen. heb jij zakelijk inzicht, weet je wat er allemaal moet gebeuren binnen je label en heb je visie voor de toekomst? ga je gang. ga naar de KVK en registreer je, ontvang je BTW nummer en begin met het samenstellen van je team.?
je hebt sowieso een boekhouder nodig, tenzij je hier zelf goed in bent
een vormgever voor je EP's, website en logo is ook niet verkeerd om te hebben

daaromheen zijn nog een boel andere mensen die handig zouden kunnen zijn zoals een jurist voor je contracten.

zorg ervoor dat je genoeg tijd steekt in het promoten van je artiesten, EP's en eventueele label nights. naar netwerk feestjes gaan zal ik je ook niet afraden

ben je bereid al dit werk te doen en er heel wat uren in te steken? top man, zeg alleen niet je baantje op als vakkenvuller bij de AH want je gaat geen reet verdienen, eerder geld verliezen (vormgevers zijn niet goedkoop en als je niet aan je quota komt bij Beatport kan je stoppen of geld geven) .
www.mothermusic.nl
DanielDale    posted on 01-09-2012 17:45
mmm, laat maar hahahah
Drop Beats, Not Bombs
Luxx    posted on 01-09-2012 17:47
en zo heb ik weer een arme ziel gered uit een dom idee.?

www.mothermusic.nl
MrQreeny    posted on 01-09-2012 19:13
Haha, hulde voor Luxx xD
'Music is the universal language of mankind...'
MichaelMiller    posted on 01-09-2012 19:59
Poster: MrQreeny
Haha, hulde voor Luxx xD

www.facebook.com/michaelmillerofficial
DanielDale    posted on 01-09-2012 20:12
Dus, ik ben een arme ziel? ahha
Drop Beats, Not Bombs
joostvd    posted on 03-09-2012 20:28
Mensen die advies vragen over een eigen zaak beginnen redden het al niet.
Je moet sowieso 3 klanten hebben wil je het recht behouden om een eigen zaak te hebben.
Naast dit moet je niet vergeten dat je naar een tijdje inversteringen van soms wel 250.000 euro moet doen om verder te komen en bij te blijven bij jouw concurenten. Dit kan nog wel even duren,maar je moet je afvragen of je dat uberhaupt wil gaan doen. Naast dit alles is geluk ook een hele belangrijke rol?bij het ondernemingschap.
Succes er mee!
User edit by joostvd on 03-09-2012 @ 20:31:33 (6%)

235 Users online: 127 Guests (108 Unknown)
Pages generated today : 80.573
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.877.610