Poster: Vinnyo
Bemoei jij je maar gewoon alleen met draaien en wat muziek maken, lijkt me veel beter..?
Uhmm, ik wil niet veel zeggen, maar ik stel hem gewoon een paar vragen. Die hij hoogst waarschijnlijk van te voren zelf wel heeft uitgedacht, vrij logisch om te bedenken hoe je je label in de markt wil zetten en is langs te gaan bij de KvK, Buma / Stemra, Sena enzovoort. Lijkt me toch wel heel handig als je dit allemaal goed hebt geregeld.
Het is toch vrij logisch om te bedenken hoe je gaat kijken hoe je je label wil laten op vallen tussen de andere 1000de labels op Beatport en andere Track Portals.
Ik vind persoonlijk ook dat sommige reactie's hier ook wel te ver gaan. Maar doe ik iets verkeerd? Kraak ik hem af? Stamp ik hem de grond in? Nee, ik vraag hem gewoon wat standaart dingen waar ik graag wat meer info over zou willen hebben.
En iedereen heeft ook voortaan ze eigen label, waarom als je nog niet echt een bekendere naam bent?
Om je eigen platen er op uit te brengen omdat geen ander label het wil hebben, of omdat je het leuk vind staan op je sociale media's.
Over de plaat ga ik niks zeggen omdat ik op dit moment niet geluid bij de hand heb waar ik het goed op kan horen.
Waarom doe je zo aanvallend tegen mij terwijl ik gewoon mijn mening geef en hem wat vragen stel? We leven toch in een vrij land? Michael van den broeck komt hier om reactie te vragen over zijn plaat. Daarna ging het over het label, en stelde ik wat vragen.
Kom op, een logo gewoon namaken kan dus gewoon echt niet, oke, dat je de zelfde font gebruikt of wat dan ook, oke. Niks aan te doen. Word 100x gedaan en is ook gewoon te begrijpen. Maar als je de plaatsing van de letters het zelfde doet, je de overgang van de label naam en recordings kwa dikte laat veranderen net als Spinnin' heeft gedaan.
Vind ik gewoon te ver gaan. Voor een paar 10tjes heb je gewoon een goed logo.
Ik weet zeker, dat wanneer ik op zoek be nnaar een label, en ik kom deze tegen, dat ik hem af laat vallen, omdat ik binnen 3 seconden het logo van Spinnin er gelijk uit haal.
Dat hij pas 2 releases op zijn label heeft, maakt mij niet veel uit, maar dat hij nog niet goed is. Dat vind ik gewoon niet zo 'woow' factor voor het label. Valt dan gelijk af. Soms een plaat die wat minder is, no problemo. Maar gelijk de eerste 2 plaaten gelijk ook van de eigenaar van het label.
Je mag wel gelijk zo reageren tegen mij, maar ik zeg gewoon wat ik er van vind en is dat voortaan verboden hier op dit forum? Zou een beetje te ver gaan namelijk.?Waarom zou ik alleen maar met mezelf bezig zijn? Ik kan toch gewoon mijn mening vertellen?