1st release @ Droppin' Records (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Vandenbroeck    posted on 30-08-2012 01:42
Hey DJR'ers.

Ik weet niet of iemand van jullie het al weet, maar, ben heel fier dat ik kan aankondigen dat ik eindelijk een eerste release heb.. Hij is nu exclusive of beatpot, op 5 september is hij overal beschikbaar.

Wou toch eens vragen of jullie van DJR hem zouden willen supporten, betekent echt veel voor ons.
Ik ben 14, Massive Tune is ook 14 en Alex Kalicki is 17.
Support us!

Hier kan je ze kopen:?http://www.beatport.com/release/the-dream-ep/954717

Previews zijn allebei 2 mins!

Als je het hebt gekocht, laat dan weten, heel hard bedankt!

What do you think about 1st release @ Droppin' Records ??

Vote :   

Luxx    posted on 30-08-2012 09:43
sorry maar vermeld alsjeblieft never nooit en te nimmer ooit nog eens je leeftijd. het komt op deze manier over:
?
'ik weet dat de platen kut zijn, maar onze ballen zij nog niet ingedaald dus daarom mogen we met slechte releases komen'?

echt hou je leeftijd lekker voor je. een DJ die een track van je draait gaat ook niet roepen: 'yo mensen sorry voor deze plaat, maar die gast is 14 jaar! have mercy!'
release zelf vind ik weinig aan. Get Up is een zoveelste in een dozijn dutch plaat die ik al zo vaak voorbij horen komen en The Dream klinkt als iets dat nog lang niet af was maar gewoon op de EP gedumpt is zomaar. ook heel vreemd om op 1 EP 2 totaal verschillende stylen te combineren. zo geef je ook totaal geen reden om de hele EP in 1 x te kopen want als Dutch House DJ ga je niet van die lichte trance melodietjes die herinneringen van eind jaren 90 begin jaren 00 geven draaien. al met al: leuk dat je een release hebt maar het is echt nog lang niet eentje die de moeite waard is in deze vorm
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 30-08-2012 @ 09:44:25 (15%)
MrQreeny    posted on 30-08-2012 10:01
Ik sluit me aan bij luxx, ook al is luxx een beetje onsubtiel in zijn verwoording (maar dat is denk ik wel algemeen bekend ondertussen Winking my eye ). Ga eerst nog ff een paar maanden spelen met je DAW. Tegen die tijd zal je heus wel wat kwalitatief goede tracks gaan maken, maar dit zou ik echt niet draaien eigenlijk. Inderdaad leuk voor je dat je een release hebt, maar wat heb je nou liever: 1 goede release of 1000 kut releases waar je alleen maar een 'slechte' naam mee op bouwt?
Het lijkt wel alsof je er een wedstrijdje van maakt en zo snel mogelijk zo veel mogelijk releases wilt hebben. Ik ben heel erg van dit idee:

Pursue excellence and success will follow.

Dit komt er op neer dat je het vooral niet andersom moet doen: Als je alleen maar 'succesvol' wilt worden, ga je nergens komen. Daarentegen: Als je ergens heel goed in wilt worden, zal je vanzelf succes hebben! (Hmm te zweverig?? Is het in principe niet... :P )

Ciao
'Music is the universal language of mankind...'
Vandenbroeck    posted on 30-08-2012 10:38
Oh jongens, dat is echt niet zo bedoeld, ik heb al van heel hoop mensen gehoord dat ik heel goed bezig ben voor men leeftijd, wou dat eIgenlijk ook weten of jullie dat vinden..

Ja, ik werk aan nieuwe tracks!
Drumworks    posted on 30-08-2012 10:41
Was droppin records niet je eigen label?
The beats are still banging :)
Bjorn1419    posted on 30-08-2012 11:17
dude, heb je de post van Luxx wel gelezen? je leeftijd boeit echt helemaal niks, het gaat erom hoeveel talent je hebt en hoeveel tijd je erin steekt. Produceren is geen sport waarbij je als je jong bent in het nadeel bent vergeleken met volwassenen door fysieke tekortkomingen. Sterker nog, ik durf zelfs te beweren dat je in het voordeel bent, omdat je zee?n van tijd hebt en je je dus volledig op het produceren kan richten. Je bent dus niet heel goed bezig voor je leeftijd, maar je hebt gewoon 2 releases afgeleverd waarvoor je denk ik niet zoveel support gaat krijgen, sorry!

Veel succes met je aankomende tracks, en gewoon hard blijven werken!

Vandenbroeck    posted on 30-08-2012 11:42
Zee?n van tijd? - Het is niet omdat ik jong ben dat ik niet anders te doen heb.. Ga naar school, ik zeil, ik tennis en dan ook nog DJ'en en Producen waar heel veel tijd inkruipt, dusja.. Ik heb ook nog andere dingens die ik doe, snapje?

Bjorn1419    posted on 30-08-2012 11:54
Vergeleken met mensen die studeren of fulltime werken heb je zee?n van tijd, maar hier ging het eigenlijk niet om, het ging er meer om dat je doet alsof het op je 14e veel knapper is om zo'n track te produceren dan op je 18e. En dat is, indien evenveel produceer ervaring, niet waar. Produceer ervaring is dus veel belangrijker Happy, laughing
Vandenbroeck    posted on 30-08-2012 12:55
Klopt!
Drumworks    posted on 30-08-2012 13:43
ik heb nog geen antwoord op mijn vraag, want je wilde een keer je eigen label beginnen met deze naam volgens mij, is dit nu je eigen label? of van een ander?
Vandenbroeck    posted on 30-08-2012 14:34
Dit is een label dat ik samen met iemand run ja..
Drumworks    posted on 30-08-2012 14:52
hmmm niet echt slim, lijkt me maargoed. laat ik er maar niet teveel woorden aan vuil maken. dat heb ik al in dat desbetreffende topic gedaan...
Sebasz    posted on 30-08-2012 15:07
nou respect hoor dat je je eigen muziek op je eigen label uit hebt gebracht omdat alle andere labels het ruk vinden?Embarassed
D-Jesse    posted on 30-08-2012 16:19
Sorry hoor maarja is erg makkelijk om een track te releasen bij je eigen label die je zelf runt en dus zelf bepaalt of het een release word of niet.....

Kijk als Afrojack nou een eigen track released bij Wall recordings is het een ander verhaal,
User edit by D-Jesse on 30-08-2012 @ 16:28:16 (100%)
Drumworks    posted on 30-08-2012 16:24
volgens mij is dit label niet eens geregistreerd
User edit by Drumworks on 30-08-2012 @ 16:24:58 (2%)
MrQreeny    posted on 30-08-2012 16:24
Haha nou wordt het echt een lachertje... Trouwens je style van je logo komt me ook een beetje bekend voor??!?

? ? ? ?

WTF DUDE?
'Music is the universal language of mankind...'
Drumworks    posted on 30-08-2012 16:26
haha zou leuk zijn als spinnin hier een rechtzaak van zou maken :D
D-Jesse    posted on 30-08-2012 16:29
Poster: RiliciousZ
volgens mij is dit label niet eens geregistreerd

Als je op google zoekt 'droppin records' vind je eerst dit topic en dan de soundcloud van michiel, en dan pas de soundcloud van droppin records, waar nog niks op staat?Cool

dus ik denk sowieso dat ie nog niet geregistreerd is, gezien de staat van het label zelf...
LilQuint    posted on 30-08-2012 16:41
En zoiezo verwacht ik dat niet veel mensen op dit label gaan releasen, word gerunt door 2 jogies zonder naamsbekendheid en de enige 2 releases zijn niet super. Je hebt geen goed logo, je bent wss niet ingeschreven.

Afrojack en Tiesto en zulke gasten hebben een eigen label, hier willen mensen vooral heen omdat de gasten die het label runnen zich al meerdere keren hebben bewezen met mega hits.

Hoe wil je je label goed in de markt zetten, hoe wil je dat hij goed gezien word?
?
First thing before you start anything offical: get your f*cking jobs right...
Gerdo    posted on 30-08-2012 16:58
Dat logo is niet echt origineel, gewoon slecht gejat. En de releases vind ik niet goed, niets vernieuwends, en wat liquint zegt hoe wil je je label in de markt zetten? Ik wens je succes, maar zo gaat het niet lukken!
RAS    posted on 31-08-2012 15:00
Lekkere sfeer hier in het topic jongens. Kennelijk is vrijwel niemand hier de basisschool/middelbare school ontgroeid en bevind zich duidelijk nog op het leeftijdsniveau van de topicstarter.

Ja, de muziek is ruk, maar ik vind het persoonlijk best vet voor iemand om met een labeltje te experimenteren en er een track op uit te brengen dat op beatport komt te staan. Dat het op de korte termijn weinig zoden aan de dijk zet daar komt hij snel genoeg achter. Die jongen is waarschijnlijk helemaal niet bezig met een label in de markt zetten of zichzelf te vergelijken met Afrojack. Hij is gewoon wat aan het aankloten. Op de lange termijn is hij wel een ervaring rijker die lang niet iedereen hier op DJ Resource heeft.

Speelkwartier is over kinderen. Genoeg gebasht. Al die negatieve berichten zeggen meer over jullie dan over de topicstarter.
User edit by RAS on 31-08-2012 @ 15:04:40 (35%)
D-Jesse    posted on 31-08-2012 17:07
Het is niet zo negatief bedeold. Maar het is gewoon neit verstandig denk ik om een ' label' optezetten op die leeftijd, als je eigenlijk nieteens weet wat er allemaal bij komt kijken. Dan zou ik eerder even wachten en wat research deon, en gewoon zelf labels opzoeken om je tracks te releasen Winking my eye
MichaelMiller    posted on 31-08-2012 17:25
Ben het niet met je eens RAS. Alleen met het feit dat het nu leuk experimenteren is voor hem. Krijgt hij ook veel aandacht van vriendjes enz.; 'yoyo, ik heb een eigen label.' Tuurlijk is dat dan hartstikke leuk, maar wat is het doel erachter? Weinig kans dat hij hiermee iets zal bereiken. Ik denk dat hij meer kapot maakt dan dat hij aan de weg timmert op dit moment. Een slechte reputatie is veel makkelijker om te krijgen dan een goede reputatie, en van die slechte reputatie afkomen is een stuk moeilijker.?
?
Als hij nu faalt nemen mensen hem in de toekomst ook niet meer serieus.?
Ook blijft hij de vragen ontwijken over ingeschreven staan, contracten etc., en wat hij allemaal al heeft voorbereid. Je merkt aan alles dat het niet goed zit. Hij zet eerst een label op en dan gaat hij bedenken wat er allemaal nodig is en hoe hij het moet aanpakken in plaats van andersom. Je moet, 'ook wel' belangrijk, investeren wil je dit tot iets goeds maken. Waaruit ga je investeren, hoeveel en in wat? En wat wil hij hiermee bereiken trouwens? Michiel, wat wil je hiermee bereiken??
?
Je kan het ook positief zien; Als mensen je nu laten inzien dat het echt niet slim is om dat nu zo te doen, bespaar je jezelf een hoop leed. Dan is het wel klote om te lezen dat het vrijwel zeker niet gaat werken, maar de consequenties achteraf van het wel doen zullen nog veel harder aankomen. Maar je moet het zelf weten.
?
?
?
?
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Drumworks    posted on 31-08-2012 17:27
^ what he saidEmbarassed
Vinnyo    posted on 31-08-2012 20:14
Poster: LilQuint
En zoiezo verwacht ik dat niet veel mensen op dit label gaan releasen, word gerunt door 2 jogies zonder naamsbekendheid en de enige 2 releases zijn niet super. Je hebt geen goed logo, je bent wss niet ingeschreven.

Afrojack en Tiesto en zulke gasten hebben een eigen label, hier willen mensen vooral heen omdat de gasten die het label runnen zich al meerdere keren hebben bewezen met mega hits.

Hoe wil je je label goed in de markt zetten, hoe wil je dat hij goed gezien word?

Bemoei jij je maar gewoon alleen met draaien en wat muziek maken, lijkt me veel beter..?Cool
Vivado    posted on 31-08-2012 21:11
Jongens jongens toch.. Het is de bedoeling opkomend talent aan te moedigen en niet ze helemaal met de grond gelijk te maken zodra ze iets gedaan hebben. Ookal is het slimmer om misschien een ander pad genomen te hebben. Van je fouten leer je en ik denk dat niemand het fijn vind om zo behandelt te worden. De meeste zijn hier gewoon al een stuk verder maar dat betekent niet dat het goed is om mensen die er wat minder in zijn een kopje kleiner te maken. Sorry hoor Luxx maar je kan soms een beetje door draven! Draai de rollen eens om en kijken hoe jij het vindt als je zulke reacties krijg. Ik snap je punt maar je kan het echt op een andere manier brengen!

372 Users online: 243 Guests (129 Unknown)
Pages generated today : 76.148
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.873.185