Oortjes onder de 80 euro
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Xurion    posted on 29-08-2012 17:40
Hey, sinds ik veel met de trein enzo reis ben ik opzoek naar iets beters dan die oortjes die ik bij mijn htc heb gekregen. Ik voel me er ook niet prettig bij om met me sennheiser op over straat te lopen. Mijn budget is 80 euro? Heeft iemand ervaring of tips over oortjes binnen die prijsklasse? Alvast bedankt!

What do you think about Oortjes onder de 80 euro ??

Vote :   

Drumworks    posted on 29-08-2012 18:45
met sennheiser zit je altijd safe, ongeacht het type Winking my eye
The beats are still banging :)
FASA    posted on 29-08-2012 19:05
Sony heeft ook wel goede maar niet ieder type hiervan is echt goed en oortjes zijn meestal niet echt te testen dus dat wordt een beetje een gok
www.soundcloud.com/nick-janssens1
MZ    posted on 29-08-2012 19:23
Als je iets meer wilt betalen misschien de shure se 115?s! Prijs zal rond de 90-100 euro liggen als ik 't me even goed herinner.
D-Jesse    posted on 29-08-2012 20:26
Sony is inderdaad erg goed, zelf heb ik de Sony MDR-EX210B, had ze voor 39,99 dollar in de US gehaald. Ik vind ze echt helemaal top, ze isoleren het geluid van buiten af echt heel goed, waar ik van versteld stond dat dat met oordopjes zo goed ging. De bassweergave is echt heel diep, waar ik enorm blij mee ben omdat ik hou van heel diepe bass. ?Frequency is dan ook 5 hz - 24,000 hz.

Die oordopjes raad ik echt aan! Ik gebruik ze als ik in de auto/trein/loop/fiets en ik muziek luister, niet voor het draaien maar dus gewoon voor muziekluisteren en ik geen koptelefoon op wil.

Ze zitten ook nog eens lekker Happy, laughing
Rilano    posted on 29-08-2012 21:35
shure se215 voor 85 euro super dingen draai der ook mee echt totale geluidsisolatie super kwaliteit?echt oortjes om over na te denken.
party and get wasted
Chrizadelic    posted on 29-08-2012 21:51
Sennheiser oortjes zijn perfect, vallen er in ieder geval bij mij echt nooit uit.. Top kwaliteit ook!
Dj
D-Jesse    posted on 29-08-2012 21:57
Poster: Rilano
shure se215 voor 85 euro super dingen draai der ook mee echt totale geluidsisolatie super kwaliteit?echt oortjes om over na te denken.

Vato Gonzalez raadde die mij aan, zei dat ie die zelf ook gebruikte. Zit zelf rijzend schuim in die oordopjes ofzo die je oren van de geluiden buiten afsluiten toch?
Rilano    posted on 29-08-2012 22:05
ehm ja je hebt speciale dopjes idd derbij van soort foam ja die je moet inknijpen endan czetten ze weer uit in je oor ja, ik heb gwn de rubberen (normale) dopjes deropzitten vallen dan ook niet uit en isoleren ook gewoon goed maar die foame dopjes isoleren inderdaad wel beter ja, maar is wel meer gepruts bij het indoen elke keer vandaar dus de rubberen oordopjes (ben niet lui hoor haha).
party and get wasted

This is an old Topic

No new postings for 4.637 days.
 Post CommentThat would be 154.6 months
or a whopping 12.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

134 Users online: Lead & 17 Guests (116 Unknown)
Pages generated today : 4.010
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.482.011