Een feat doen met iemand
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DanielDale    posted on 29-08-2012 16:59
Zoals de titel luidt, ik wil graag een feat doen met iemand. Hoe het in ze werk gaat? Ik zat er aan te denken om elkaar de flp's steeds te sturen, stuk of 5x, uiteindelijk heb je dan samen iets gemaakt en kan je het evt. releasen. Nu zoek ik iemand die dit met mij wil doen?

Ik bezit FL Studio 10 Producer Edition met Nexus & Sylenth1, als ik nog in plugin moet downloaden/kopen ben ik best bereid dit te doen.

Dus, wie wil samen met mij een track maken!?
Drop Beats, Not Bombs

What do you think about Een feat doen met iemand ??

Vote :   

FASA    posted on 29-08-2012 17:06
Iets meer info is handig denk, hoe goed ben je, is er iets van je dat we al kunnen horen?, welke stijl?
?
Ik produce in Reason dus ik kom niet in aanmerking :P
www.soundcloud.com/nick-janssens1
RamuroDiaz    posted on 29-08-2012 17:27
Ik wil best wat proberen, heb zelf ook 10 met Nexus en Sylenth1. Heb alleen heel erg weinig ervaring in FL studio (beginnend producer).
RyanSilva    posted on 29-08-2012 17:31
Poster: RamuroDiaz
Ik wil best wat proberen, heb zelf ook 10 met Nexus en Sylenth1. Heb alleen heel erg weinig ervaring in FL studio (beginnend producer).

Zelfde hier.
http://twitter.com/djryansilva
DanielDale    posted on 29-08-2012 17:37
Nou, ik weet niet of jullie willen beginnen met een intro ofzo, jullie kunnen waarschijnlijk wel al iets maken toch? Stel je heb iets, kan je me altijd pm'n met je project, kunnen we daar een feat van maken. Ook als je nog projecten hebt liggen..
Drop Beats, Not Bombs
AdenFarleigh    posted on 29-08-2012 19:47
1 member likes this  Zoiets doe je toch samen in de studio of ben ik nou waus? Daarbij, welk bpm/stijl/key wil je producen, wat wil je dat de ander maakt en wat wil die zelf? Dit is geen samenwerkingsverband maar een samengevoegd project, das een heel verschil.
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
Bjorn1419    posted on 29-08-2012 19:53
kan ook best werken door elkaar projecten te sturen hoor, max vangeli en an21 bijvoorbeeld stuurde hun projecten aan het begin van hun carri?re ook naar elkaar van de VS naar Zweden Winking my eye
D-Jesse    posted on 29-08-2012 20:28
Poster: AdenFarleigh
Zoiets doe je toch samen in de studio of ben ik nou waus? Daarbij, welk bpm/stijl/key wil je producen, wat wil je dat de ander maakt en wat wil die zelf? Dit is geen samenwerkingsverband maar een samengevoegd project, das een heel verschil.

Als bijv de een in Limburg woont, en de ander in groningen, dan ga je niet zo snel met elkaar steeds afspreken in de studio. Natuurlijk spreek je wel een keer af, maar projecten sturen kan ook heel goed vind ik :p

D-Jesse    posted on 29-08-2012 20:31
Ik wil best wat met je samen maken. Ikzelf ken FL Studio nu redelijk goed en kan wel wat maken. melodieeen bedenken heb ik alleen nog wat moeite mee.

Voorderest kan ik wel een aantal dingen in FL zoals intro maken, buildup, effecten toevoegen in de mixer, automations etc. Ik gebruik ook Sylenth1 en Nexus. Laat eens wat van je horen (muziek)!
Jeffro    posted on 29-08-2012 22:55
Als het om house gaat wil ik ook best samen wat produceren, als jij mij de wav bestanden kan sturen in een afgesproken bpm tempo dan is het zo geregeld de stukken in elkaar te zetten. Ik produceer met reason maar kan gewoon fruityloops projecten toevoegen. zolang je ze maar opslaat als .wav! Laat is wat van je horen ik ben nieuwschierig op wat voor nivo je zit.
AdenFarleigh    posted on 30-08-2012 10:56
Poster: D-Jesse
Als bijv de een in Limburg woont, en de ander in groningen, dan ga je niet zo snel met elkaar steeds afspreken in de studio. Natuurlijk spreek je wel een keer af, maar projecten sturen kan ook heel goed vind ik :p

Dat vind je niet, dat hoop je. Zo te lezen word dit je eerste project die je op deze manier gaat doen.
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
DanielDale    posted on 01-09-2012 20:20
Als iemand wat heeft kan hij of zei mij pm'n.
Drop Beats, Not Bombs
Bryzer    posted on 02-09-2012 00:19
Het is misschien handig als je meer over jezelf vertelt en laat horen. Op die manier focus je je meer op een groep en klinkt het niet alsof je een reclame bord uithangt met ''drop uw flp bestanden hier dan maken we er samen wat moois van''
Soundcloud: www.soundcloud.com/DJBryzer
DanielDale    posted on 02-09-2012 00:26
Zal morgen wat posten, en wat vertellen.
Drop Beats, Not Bombs

This is an old Topic

No new postings for 4.636 days.
 Post CommentThat would be 154.5 months
or a whopping 12.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

111 Users online: 25 Guests (86 Unknown)
Pages generated today : 12.373
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.748.888