Wat vinden jullie ouders van jullie hobby? (6/7)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

_Ivan_    posted on 10-02-2006 18:56
Ik ben wel benieuwd wat jullie ouders vinden van jullie hobby. Wat zeiden ze toen je je eerste gear kocht vonden ze het onzin? of vonden ze het juist wel leuk...

laat het weten....
Feel&.Celebrate.Life!

What do you think about Wat vinden jullie ouders van jullie hobby? ??

Vote :   

Stefjuuh    posted on 10-02-2009 21:38
Je had toen nog een hele blog drover gemaakt! Maar dat je zo was weggegaan wist ik niet!:P
Lomme_    posted on 10-02-2009 21:43
Onnozel, wouden eerst niks bijleggen omdat ze er zelf niet anders dan lawaai aan onverhielden. Is me toch gelukt! Cool
Roalin    posted on 10-02-2009 22:09
Wel goed (denk ik), heb nooit iets negatiefs gehoord :p

Ze hebben zelfs (aardig wat) gesponsord, wat eerst helemaal niet de bedoeling was.
Ik zat te bedenken hoe dat met het geld en de bank zat, toen m'n ouders voor de dag kwamen met hun sponsoring (sorry, ben enigstkind) omdat ik m'n vader (met z'n hartziekte) vaak had geholpen (was hun verhaal). Okee, bedankt!
cross-over    posted on 11-02-2009 08:23
Poster: Roov

Heb je kinderen die draaien heel toevallig? :P

Toevallig wel, nog niet echt live maar thuis volop bezig.

Ze klagen wel eens als ik de set redelijk open heb staan....  kan dat niet wat zachter!!!!
maar ach , je weet hoe ze zijn,,,,....   die kids Cool
http://soundcloud.com/lau-daniels
JuniorDDP    posted on 11-02-2009 10:10
Bij is het dankzij mijn ouders dat ik begon met draaien, mijn vader is zelf DJ en toen er een feestje was bij ons thuis heb ik (als 14 jarige) eens een plaatje opgelegd en ik was direct verkocht. Mijn vader huurde altijd een installatie, maar ik wou er zelf geld insteken en ik ben beginnen sparen. Nu heb ik ganse installatie (zie foto in gallerij) en kan mijn vader daar ook van genieten als hij eens gaat gaan draaien (moet hij dat niet meer huren).

Dus veel problemen heb ik niet gehad omdat ze zelf zoveel lawaai maken (mijn pa heeft nog op de markt me cd's gestaan toen ik zeer klein was en dan stond dat al luid, dus ik ben deels opgegroeid in muziek)
RePlayz    posted on 11-02-2009 14:41
Vonden het al niks en onzinnig toen ik begon en dat vinden ze nog steeds :P
Me zusje klaagt maar steeds dat ze niet kan leren door de muziek en me ouders vinden dat ik er teveel tijd in steek en te weinig in de studie :P

Maar daar heb ik LEKKER DE SCHIJT AAN!! :P ik doe lekker me ding en ze kunnen me wat....:P

Lang leve de muziek!! :P
JuniorDDP    posted on 11-02-2009 17:39
Poster: RePlayz
Vonden het al niks en onzinnig toen ik begon en dat vinden ze nog steeds :P
Me zusje klaagt maar steeds dat ze niet kan leren door de muziek en me ouders vinden dat ik er teveel tijd in steek en te weinig in de studie :P

Maar daar heb ik LEKKER DE SCHIJT AAN!! :P ik doe lekker me ding en ze kunnen me wat....:P

Toch, ik zou ook wat tijd spenderen aan mijn studies, maar ja ik studeer geluid, dus dat ligt al zeer dicht bij DJ-en :p
RePlayz    posted on 11-02-2009 17:49
Poster: JuniorDDP

Toch, ik zou ook wat tijd spenderen aan mijn studies, maar ja ik studeer geluid, dus dat ligt al zeer dicht bij DJ-en :p

Doe ik ook heus wel hoor, ben er wel serieus mee bezig, maar volgens me ouders zou het wel wat meer mogen zijn :P
Stefjuuh    posted on 11-02-2009 17:55
Vonden het al niks en onzinnig toen ik?begon en dat vinden ze nog steeds :P

Maar daar heb ik?LEKKER DE SCHIJT AAN!! :P ik doe lekker me ding en ze kunnen me wat....:P

Tot je op een vrijdag EN een zaterdag avond mag draaien, en dan niet beide avonden mag...<.<..
JuniorDDP    posted on 11-02-2009 18:26

Doe ik ook heus wel hoor, ben er wel serieus mee bezig, maar volgens me ouders zou het wel wat meer mogen zijn :P

Ah ja, je kent ouders he, hoe meer je je best doet, hoe meer zij denken dat het niet zo is als je dan iets leuks doet :p, ik zou zeggen doe zo voort en gelijk heb je daarin --> lang leve de muziek
RenéKuppens    posted on 11-02-2009 19:00
Me vader en moeder zijn trots op me,

al heb ik altijd moeten zorgen dat eerste me school in orde was en dan pas de muziek,
ik heb wel veel laten vallen voor me muziek maar heb alles toch gehaald (al dan niet met hakken over de sloot)

het nadeel van muziek wereld is dat je nooit weet of je er ooit je geld mee kan gaan verdienen, dus een goede achter deur is wel zo handig
djvnzza    posted on 21-02-2009 18:52
Mijn ouders maken er gelukkig geen probleem van :D.
T zijn echte toppers hoor! Als ik ergens heen moet staan ze altijd voor me klaar. Ze vinden t alleen ff wat minder als ik ga oefenen of als ik weer bezig ben met mn producties:P (bijna 24 uur per dag:P).
We hebben zelfs een mooi woordje voor mn stijl:P
Pokkeherrie haha. (hardcore etc.)
Echt geweldig:D
xxx The enforce (v-ness)
User edit by djvnzza on 21-02-2009 @ 18:53:26 (13%)
dacuba    posted on 21-02-2009 19:00
Mijn ouders zijn vrij open-minded. 's Avonds een beetje draaien in m'n kamer is geen probleem. Alle deuren toe, maar die Syrinc's hoor je toch nog tot onder. Niet storend, want het is vrij stil plus het Bose 3 2 1 setje gaat -als het moet- nog boven de Syrincs uit ;p

Voor de rest probeer ik ook altijd ten laatste tot 22h te draaien. Nu zou ik thans wel mijn vader/moeder moeten overtuigen om bij te leggen aan een setje oordopjes Happy, laughing
Stefjuuh    posted on 21-02-2009 19:47
Beetje rekening houden met de rest in huis.. Heb gelukkig geen buren! Als het te laat is zet ik mn master zacht, of ik mix op mn headphone. Heb nog wel ns een kriebel om 12 uur dat ik ff 15 minuten moet mixen..
DJDenz    posted on 21-02-2009 20:36
M'n ouders houden totaal niet van het muziek wat ik draai, maar ze willen het wel horen als ik een keer op de radio kom.. dan vinden ze het wel interessant Smile
Zelfde geld voor de producties die ik maak.
Verder heb ik intussen al zoveel apparatuur dat ik verschillende keren voor de grap krijg te horen "we mogen onze verzekering wel gaan aanpassen"
BassCracker    posted on 21-02-2009 21:27
Hier is het allemaal hartstikke oke, heb zo mijn maniertjes met mijn pa om spullen goedkoper te krijgen en er word ook regelmatig wat gesponsord.

En met geklaag dat de muziek zachter moet heb ik geen problemen. Heb namelijk mijn eigen isoleercel die goed zijn werk doet. Alleen de buiten muur is wat minder dus buiten hoor je wel veel, maar who care's? De buurman.. maarja, die is overspannen :P
zizox    posted on 05-03-2009 11:54
Mijn ouders vonden het eerst niets. Ze dachten eerst alleen maar dat het herrie op zou leveren en de hele dag door harde muziek. Toen ik mijn eerste gear wou gaan kopen moesten ze daar aanvankelijk ook niets van hebben omdat ze dachten dat het onzin was en dat het wel weer over zou waaien. Na lang zeuren mocht ik het toch bestellen en zijn mijn ouders toch verandert. Nu vinden ze het leuk, alhoewel af en toe het volume wel iets omlaag mag van hun.
DanielD    posted on 05-03-2009 12:14
mijn ouders vonden het in eerste instantie niks. later konden ze het wel waarderen.

alleen die HERRIE op zijn tijd in huis. daar hoorde ik regelmatig mijn naam door de gang of het zachter mocht.

nu geen last meer van. eigen huis is eigen regels.
Nood    posted on 16-03-2009 17:18
Mijn ouders wisten niet waar ze aan begonnen:d
Nu zit ik veel meer achter mijn mixer dan achter mijn boeken

maar voor de rest hebben ze nog niets te klagen, ze vinden het zelfs een goede hobby.
TheHunter    posted on 16-03-2009 17:23
Mijn pa vond het een goed idee, hij is zelf ook veel bezig met PA en muziek, doet me denken aan een keer dat we een nieuw setje aan het uitesten waren in de garage en toen kwam een buurman van 6 huizen verder naar ons toe en begon op de garagedeur te schoppen :S
Dit was om 2 uur smiddags en we deden 5 min ff de muziek aan:s
Wat is dan het probleem :P? We hadden de garagedeur nog dicht ook.
Maar in ieder geval:P mijn ouders vinden het nu wel aardig, alleen de buurt doet af en toe nog ff raar:P
Kevlar    posted on 16-03-2009 18:39
Toen ik op een dag met een vinyl thuiskwam zagen ze het al aankomen dat er een turntable in m'n kamer zou komen te staan. Dat werd toen een JB Systems T2. Van hen moest het daarbij blijven. DJ'en; daar kwam niks van in huis... YEAH RIGHT! Heb zo ongeveer 2 jaar dan vinyls verzameld voor een leuke collectie uit te bouwen om te beluisteren. Na een tijdje staan ze daar toch maar wat en wil je er wat mee gaan doen, dus kocht ik een 2e hands mixer van een vriend. M'n ouders snapten de tip en ik kreeg voor m'n verjaardag 2 high torque OEM TT's (zomer 2008). Diezelfde zomer had ik zin in een leuke CD speler die een tijdje zou meegaan en van m'n geld van m'n vakantiejob spendeerde ik een deel aan een CDJ 400. Nu stond ik daar met leuke nieuwe stuff, maar met een oude mixer. Daarmee wat geoefend, maar een nieuwe was echt noodzakelijk om er écht plezier aan te hebben. Dan onlangs een Behringer DDM 4000 aangeschaft. Ondertussen zijn mijn ouders het 'lawaai' wel gewend geworden doordat ik stilaan van luisteren & verzamelen naar mixen ben overgeschakeld. Ik hoor de muziek, zij de bass :p Maar ze begrijpen dat het mijn (enige echte) hobby is; dus ze laten het toe Happy, laughing
GD    posted on 16-03-2009 19:00
Vroegah kwam mn pa altijd aanzetten dat het zachter moest. Daarna was mn vriendin aan de beurt roet in het eten te gooien. Nu woon ik alleen en heb ik nergens last meer van:D. Nu vinden mn ouders t wel ok dat ik mn centjes er een beetje mee kan verdienenCool
DJHilde    posted on 16-03-2009 19:53
Ik ben alleen 'thuis' bezig met 't DJ gebeuren, dus m'n moeder vind 't nog steeds een beetje onzin en geldverspilling..
DanielD    posted on 16-03-2009 19:57
Poster: DJHilde
Ik ben alleen 'thuis' bezig met 't DJ gebeuren, dus m'n moeder vind 't nog steeds een beetje onzin en geldverspilling..

klinkt bekend, maar dan zonder moeder.Cool
User edit by DanielD on 16-03-2009 @ 19:57:37 (1%)
Sound-Division    posted on 16-03-2009 23:45
Mijn ouders vinden het een leuke hobby, toen ik moest draaien voor de eerste keer, waren ze erbij en ze vonden het niet eens erg Cool Mijn vader ging zelfs helemaal uit zijn dak haha Cool

309 Users online: 255 Guests (54 Unknown)
Pages generated today : 8.231
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.757.703