Wat vinden jullie ouders van jullie hobby? (5/7)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

_Ivan_    posted on 10-02-2006 18:56
Ik ben wel benieuwd wat jullie ouders vinden van jullie hobby. Wat zeiden ze toen je je eerste gear kocht vonden ze het onzin? of vonden ze het juist wel leuk...

laat het weten....
Feel&.Celebrate.Life!

What do you think about Wat vinden jullie ouders van jullie hobby? ??

Vote :   

DJArvee    posted on 09-02-2009 14:27
Poster: DeteqBoy
Mijn moeder vind het leuk dat ik een hobby heb waarin ik me kan uitleven maar verder heeft ze zelf niet zoveel met muziek, alleen dat het soms een stuk zachter mag :P

Hier precies hetzelfde Happy, laughing

Mn vader vind het ook allemaal wel best :P
CoenBaas5300    posted on 09-02-2009 14:32
Mijn ouders vinden het niet erg, maar ze worden gek van de harde muziek(volume). Maar ja daar heb ik gewoon schijt aan. Mijn pa vind het overigens wel vet dat ik dj ben, hij heeft precies dezelfde smaak als mij(house en de dance scene), dus hij luistert ook regelmatig mijn mixen en zo.

kuituhh    posted on 09-02-2009 14:44
toen ik me gear nog niet had aangeschaft werd er al regelmatig naar boven gefloten dat het zachter moest. Dus mijn moeder zag de bui al hangen. Nadat ik had gezegt dat er tijdens het draaien niet altijd snoeihard aan toe hoeft te gaan heeft haar wat gerust gesteld.

Verder moet ik zelf weten wat ik doe met mijn geld en vinden ze het leuk dat ik ergens mee bezig ben Happy, laughing
Spin that Sh!t BAM!
Xtremer    posted on 09-02-2009 14:47
Elke avond het volgende:

Mijn vader: Wanneer ga je eens wat anders luisteren dan die k*t muziek..
Mijn moeder: Mag die muziek wat zachter, mag er wat minder bass:P.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
cross-over    posted on 09-02-2009 15:22
Ben zelf de ouder...   Cool
http://soundcloud.com/lau-daniels
Roov    posted on 09-02-2009 15:29
Poster: cross-over
Ben zelf de ouder...   Cool

Heb je kinderen die draaien heel toevallig? :P
Dj_T.im    posted on 09-02-2009 15:31
Poster: Xtremer
mag er wat minder bass:P.

de welbekende spreuk hier in huis, mag de bass wat zachter,

ze zeggen nooit van mag de muziek wat zachter ze zeuren alleen over de bass...

heeel vreemd
djjh    posted on 09-02-2009 15:51
mijn ouders vinden het leuk zolang het op een normaal volume blijft thuis
Weety    posted on 09-02-2009 16:27
Mijn ouders vonden het maar zonde van het geld, die wisten niet waarom ik dj cd-spelers wilde kopen...
''Wat is nou het verschil tussen een dj cd-speler en een gewone cd-speler?''
Smile having fun
djWila
DjVictorF    posted on 09-02-2009 16:34
Mijn ouders vonden het wel leuk. tot op een dag ik met nieuwe boxen kwam. Toen schrok mijn moeder best welCool. Maar mag meestal de muziek best hard zetten! Me ouders klagen niet snel! De buren helaas wel:p was ik een keer aan het draaien.. belde de overburen dat de muziek zachter moest! Me ouders hadden er nog niks over gezegt:P
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
LLCoolP    posted on 09-02-2009 17:16
Tja zoals bij de meeste. . .  moet je dat nou kopen? is dat niet veel geld?

maar voor de rest vinden ze het wel leuk voor me omdat ik er ook het beste uit porbeer te halen en graag op feestjes ga draaien enz. Winking my eyeAlleen de muziek te hard in huis is nog wel eens een gedoeWinking my eye
Join the party and become famous!
djrforce    posted on 09-02-2009 18:20
me ouders vinden het wel leuk afentoe vinden ze dat het te hard gaat maar moet kunnen afentoe vindt ik Cool
RiX    posted on 09-02-2009 18:21
die hebben niks meer in te brengen. De onderburen daarentegen... :P
Convert    posted on 09-02-2009 18:25
Best gek want als ik thuis draai vind me pa het juist leuk om me master fader ff lekker omhoog te knallen, en me k*t Logitech speakertjes naar de maan te helpen :P

Voor de rest vinden me ouders dat ik veel te vaak nieuwe gear aanschaf, zoals op dit moment wil me pa niet meer een paar Technics op te halen... Unhappy
dj_Schadde    posted on 09-02-2009 18:28
Mijn vader was blij dat hij zijn oude plaatjes weer kon draaien.
En te hard geluid wonen toch vrijstaand en is niets vergeleken bij drummen wat ik ook doe.

ps: Mijn ouders supporten tevens alles wat muziek te maken heeft dus vinden het een goede inverstering.
DaBom    posted on 09-02-2009 18:39
bij mij is het vaak, net als hierboven, mag de muziek wat zachter? Mijn ouders, en vooral m'n zus vonden het maar onzin, waarom 2 DJ cd spelers, in plaats van een gewone?
User edit by DaBom on 09-02-2009 @ 18:39:53 (5%)
Boyd    posted on 09-02-2009 18:43
Poster: djjh
mijn ouders vinden het leuk zolang het op een normaal volume blijft thuis

Ik heb zelf ook wat liever zachter maar goed geluid, spaart je een paar oren uit die sinds je geboorte uitverkocht zijn.
Stefjuuh    posted on 09-02-2009 18:47
Poster: DaBom
bij mij is het vaak, net als hierboven, mag de muziek wat zachter? Mijn ouders, en vooral m'n zus vonden het maar onzin, waarom 2 DJ cd spelers, in plaats van een gewone?

Het "waarom 2" verhaal hoor ik ook heeeeel vaak..!:P
lightstar    posted on 09-02-2009 19:08
M'n ouders vinden het super leuk wat ik allemaal doe maar als ik iets te enthousiast ga draaien en het iets harder gaat dan normaal dan is m'n vader altijd weer degene die het moet verpesten en naar boven zit te roepen maar daar hebben de meeste hier last van geloof ik dus ben niet de enige..
Aan het begin zeiden m'n ouders ook steeds van moet je nou alweer iets nieuws kopen maar sinds dat ik m'n pioneer cd spelertjes heb vinden ze het helemaal geweldig en zijn ze eigelijk blij dat ik het doe.
Ze zijn toch steeds weer nieuwschierig als ik van een feestje terug kom en zo dus dat is wel mooi.
Ik heb ze alleen nooit zover gekregen om voor mij gear geld uit te geven vraag me ook af hoe jullie dat voorelkaar hebben gekregenHappy, laughing
DJTruth    posted on 09-02-2009 19:41
Duur en herrie.
Als ik maar een beetje doordreun hoor ik al: TIM STIL!
maar als ze er niet zijn laat ik mn 15 inchjes ff lekker pompen(H)
Seca    posted on 09-02-2009 19:45
Poster: Tekhead
voor hij de politie belt, niet overdreven, nadat hij gebeld heeft mega, bijna volle bak

T'is nen echten antwerpenaar Cool

I Love it.. Cool

Anyways..
Die komen soms wel eens ne keer of 2 per avond zagen dat'k men "lawaai" wa stiller moet zetten, maar volgens mij staat da ni al te hard, volgens mijn maten staat mijn volume altijd hardCool. Ahja er vroeg iemand nen tip om duur materiaal aan te kopen, als uw ouders zage over de kostprijs dan zegde gewoon.. Ja die pioneer CDJ800 MK2 kostte 70€.. Ik doe da ook altijd, die denken dat mijn setup een paar 100€ kost Cool.. Onze pa = Seg gij draait wel veel plaatjes e.. da's nog van in mijnen tijd, pak't is ceedees!
User edit by Seca on 09-02-2009 @ 19:50:21 (100%)
Bambilaner    posted on 09-02-2009 20:18
Mijn mams vind dat ik veel te veel geld uitgeef, en de pappie vind dat wel plezant...
www.facebook.com/vinniebegooddj
WopWopWop    posted on 10-02-2009 20:45
Ze hebben 300 euro bij mijn dj set gelegt dus ze hebben wel respect pour moi (HHH) Mijn vader gaat zelf proberen de mixen amateur:P
TheHunter    posted on 10-02-2009 20:59
Tussendeur beneden aan de trap open...
Ouders: ''THOMAS!!! Doe die herrie wat zachter!''
Ik: ''Welke herrie?''
BAM, tussendeur beneden weer dicht. :P
Tomazos    posted on 10-02-2009 21:10
naja, mijn moeder (heb geen vader), heeft er niks tegen.. het is altijd: succes! als ik wegga,

in 2007 ging ik naar spanje, tussen de'boeking' en het in spanje wezen.. zat 3 a 4 dagen.. ik zei het tegen mijn moeder 2 dagen van tevoren toen ik op het vliegtuig ging, toen zei ze: "nou veel plezier! wel alle verzekeringen geregeld? "  (toen was ik 17)

dus me moeder is het wel met mij hobby eensHappy, laughing

toen ik nog 'klein kindje' was.. die met 12 jaar oud ergens moest draaien ging ze nog weleens mee, tegen woordig niet meer.
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 10-02-2009 @ 21:12:42 (31%)

356 Users online: 291 Guests (65 Unknown)
Pages generated today : 13.135
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.762.607