Wat vinden jullie ouders van jullie hobby? (4/7)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

_Ivan_    posted on 10-02-2006 18:56
Ik ben wel benieuwd wat jullie ouders vinden van jullie hobby. Wat zeiden ze toen je je eerste gear kocht vonden ze het onzin? of vonden ze het juist wel leuk...

laat het weten....
Feel&.Celebrate.Life!

What do you think about Wat vinden jullie ouders van jullie hobby? ??

Vote :   

DonBasco    posted on 27-03-2006 10:04
Ik ben inmiddels al jaren het huis uit. Mijn ouders vonden het altijd prima. Ze waren alleen sceptisch over het aanschaffen van 2e hands gear. Maar daar heb ik eigenlijk ook alleen maar van geleerd om heel kritisch te zijn op 2de hands spullen.

Verder hebben de ouders van mijn drive-in show collega en van mij ons regelmatig naar onze gigs gebracht. Gelukkig was dat toen nog niet wekelijks.

Nee, ik mag niet klagen.
HouseArrest    posted on 27-03-2006 13:02
Mijn ouders vinden het ook allemaal maar best. Ze rijden voor me als ik ergens moet draaien, ze halen spullen op als ik ze ergens in een shop koop, ze vinden volume niet erg. Ik mag thuis zo hard draaien als ik zelf wil, ze vinden het allemaal goed dat ik vaak in een café/discotheek draai.

Ik vind het allemaal wel relax! :D

Miss-Demolition    posted on 28-03-2006 22:41
wel leuk zolang ik maar niet al te veel herrie maak
DrMando    posted on 28-03-2006 23:31
Mijn pa was zelf dj en zn muziek staat nu nog altijd hard, dus die moet niet klagen.

MaxvEck    posted on 29-03-2006 20:39
Mijn ouders vinden het leuk tot op een zekere ( gezonde Thumbs Up ) hoogte. Ik heb wel een goede deal met me pa gesloten : als ik over ga een mk3
the-melody    posted on 29-03-2006 20:46
Mooie deal:d wil'k ook wel

User edit by the-melody on 29-03-2006 @ 20:52:10 (100%)
Camino    posted on 29-03-2006 20:50
zow... das wel een mooie deal :D
Bastian    posted on 29-03-2006 20:54
Mijn ouders vinden het wel een leuke hobby hoewel mijn moeder wel eens van de prijzen schrikt maar mijn vader snapt dan ook meteen waarvoor die prijzen zo hoog zijn en houd daar ook wel rekening mee:D

Meestal als ik weer ff een trance bui heb en zet lkkr hard me muziek en k daarna ff naar beneden kom om wat drinken te halen en weer beetje chillen vragen me ouders altijd: wat een leuke muziek van wie was dat en tiësto is hun voorkeur op het gebied van dance dus ja die komt meestal wel voor in een trance mixje:p

Verder helpt me vader ook om slim en voordelig aan 2e hands gear te komen (mocht ik iets weer vinden op marktplaats).

Groeten Bastian!

the-melody    posted on 29-03-2006 20:56
haha hier heeft Tiësto ook de voorkeur men vader luistert er altijd naar:p En ik mag wel het materiaal kieze dat ik koop maar men vader zegt Ja/NeeWinking my eye

MaxvEck    posted on 29-03-2006 20:57
Poster: DeafDJ
zow... das wel een mooie deal :D

jazeker, moet ik alleen wel overgaan  Tongue

the-melody    posted on 29-03-2006 20:59
niet moeilijk lijkt meWinking my eye
Bastian    posted on 29-03-2006 21:11
Poster: MaxvEck
Mijn ouders vinden het leuk tot op een zekere ( gezonde Thumbs Up ) hoogte. Ik heb wel een goede deal met me pa gesloten : als ik over ga een mk3

woow zeker mooie deal!:p

Ik sluit ook bijna ieder jaar een deal met me vader af (waarom weet ik niet maar het helpt welWinking my eye) deze keer krijg ik waarschijnlijk een setje boxen + versterkerHappy, laughing denk dat hij een beetje goede wil dus niet van die budget's hoop ikHappy, laughing

jordy    posted on 29-03-2006 21:35
je moest eens weten wat ik allemaal gedealt heb Winking my eye

ze hebben me in totaal kwa muziekinstallatie (van kabels tot versterker tot tafels..)

toch zkr wel al zon 2500 euro gesponsord...
maja dat is dan nog steeds maar zon 30/35%

(platen meegerekend)
User edit by jordy on 29-03-2006 @ 21:35:30 (10%)
Crazy    posted on 09-02-2009 00:35
Om toch eens weer wat leven in dit topic te blazen. 

Mijn moeder vond het altijd goed, ook leuk zelfs, kwam altijd kijken als ik stond te draaien thuis.
Nu ik bij mijn tante woon ( na het overlijden van mijn moeder ) is het ongeveer hetzelfde gebleven. Alleen boeit het m'n tante toch wat minder.
Zij vind het leuk, om te horen en te zien, maar niet om te doen.
tek-zotic    posted on 09-02-2009 08:39
mijn vader vind soms dat ik er teveel geld aan geeft hoewel hij het zelf wel allemaal vet vind en hij het wel een beetje leuk vind dat zijn jeugddroom ( waar hij geen geld voor had ) door mij word gedaan Happy, laughing maar de muziek is wel niet de juiste vinden mijn ouders, beetje te hard :p
ArCee    posted on 09-02-2009 10:13
Mijne zijn helaas niet meer aanwezig op deze aardkloot om daar iets over te vermelden Cool
XMatiC    posted on 09-02-2009 13:17
Nja eerst zeiden ze van :
"nee nee veel te duur,dan heb je een instalatie en dan kijk je er niet meer naar om,..."
maar omdat ze zagen dat ik echt met muziek bezig was vonden ze het wel Ok
"mijn peter was ook dj en hij was al een jaar gestopt en toen kreeg ik zijn set"
en toen was het oke .
& ze vinden het nu zelfs leuk als ik draai en soms zijn er dan ook mini party'tjes thuis met verjaardagen .. :P
www.youtube.com/LennertDJ
DJADMIN    posted on 09-02-2009 13:20
Ouders kijken er niet zo naar om, behalve wanneer de muziek te hard staat Winking my eye
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
DeteqBoy    posted on 09-02-2009 13:37
Mijn moeder vind het leuk dat ik een hobby heb waarin ik me kan uitleven maar verder heeft ze zelf niet zoveel met muziek, alleen dat het soms een stuk zachter mag :P

mijn vader vind het wel mooi en vind ook de apparatuur leuk en komt wel regelmatig kijken Happy, laughing
LouisCasper    posted on 09-02-2009 13:44
Mijn ouders vinden alles prima, als m'n school er maar niet onder lijdt.
Voor de rest zijn ze heel meegaand, ze willen me zo naar de andere kant van Nederland rijden als ik daar toevallig iets gekocht heb. Toch geluk dat ik in midden Nederland woon:P
http://www.louiscasper.com
LouisCasper    posted on 09-02-2009 13:44
Mijn ouders vinden alles prima, als m'n school er maar niet onder lijdt.
Voor de rest zijn ze heel meegaand, ze willen me zo naar de andere kant van Nederland rijden als ik daar toevallig iets gekocht heb. Toch geluk dat ik in midden Nederland woon:P
LouisCasper    posted on 09-02-2009 13:45
Sorry voor de dubbelpost, heb echt maar 1x geklikt!
LouisCasper    posted on 09-02-2009 13:48
Poster: HouseArrest
Mijn ouders vinden het ook allemaal maar best. Ze rijden voor me als ik ergens moet draaien, ze halen spullen op als ik ze ergens in een shop koop, ze vinden volume niet erg. Ik mag thuis zo hard draaien als ik zelf wil, ze vinden het allemaal goed dat ik vaak in een café/discotheek draai.

Ik vind het allemaal wel relax! :D

Haha hoe durf je dan huisarrest als username te gebruiken:P
DJ_Viriya    posted on 09-02-2009 14:19
Ouders boeien het allemaal niet zo veel. Ze hebben al genoeg gezeurd over bodybuilding en hardcore vinden ze al 7 jaar "waardeloos en voor domme kinderen"... Maar ik hou er ook rekening mee als ze thuis zijn... en anders, is het fijn om op 'de buiten' te wonen xD.
DJ_Viriya    posted on 09-02-2009 14:19
Ouders boeien het allemaal niet zo veel. Ze hebben al genoeg gezeurd over bodybuilding en hardcore vinden ze al 7 jaar "waardeloos en voor domme kinderen"... Maar ik hou er ook rekening mee als ze thuis zijn... en anders, is het fijn om op 'de buiten' te wonen xD.

315 Users online: 253 Guests (62 Unknown)
Pages generated today : 18.150
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.767.622