Wat vinden jullie ouders van jullie hobby? (3/7)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

_Ivan_    posted on 10-02-2006 18:56
Ik ben wel benieuwd wat jullie ouders vinden van jullie hobby. Wat zeiden ze toen je je eerste gear kocht vonden ze het onzin? of vonden ze het juist wel leuk...

laat het weten....
Feel&.Celebrate.Life!

What do you think about Wat vinden jullie ouders van jullie hobby? ??

Vote :   

Greupie    posted on 13-02-2006 18:05
Soms hebben de buren last van ons maarja dat maakt neit zoveel uit

En mijn moeder heeft tegenwoordig een gehoor beschadiging dus die heeft gelukkig ook niet zo heel veel te klagen meer
En ze hoeft niet zo heel veel meer te rijden nu we een busje hebben met een andere gast achter het stuur
Lukaz    posted on 13-02-2006 18:13
ach ja daar vraag je me wat.. wat vonden mn ouders.. volgens mij in het begin zonde van het geld.. maja ookal mocht het niet dee ik het ook (tja srry)  en mn buren? die zitten 100 meter verder op dus die horen het lang niet altijd.. (tja je woont lkkr rustig vrijstaand of niet natuurlijkWinking my eye)
Ferry    posted on 14-02-2006 14:04
mijn ouders vinden het leuk, maar ze snappen niet dat als je in een discotheek draait die spullen dan ook thuis wil hebben om te oefenen....
verder is het iedere keer weer de schrik van mn moeder als ik weer in de stad geweest ben.... want voor hoeveel euro's koopt die jongen nu weer aan platen...

mn vader lijkt het niets te schelen, hij heeft zoiets van laat 'm maar lekker bezig zijn, hebben wij geen last van hem... ik heb mn studio-tje pas verplaatst van mn slaapkamer boven die van mn ouders naar de kamer boven de keuken en extra ge-isoleerd. dus qua geluidsoverlast is er nu bijna niets meer....

djmamo    posted on 14-02-2006 14:23
woon op me eigen dus mijn ouders hebben niet egt veel te vinden
www.moonentertainment.nl
_Ivan_    posted on 15-02-2006 21:20
Mja,,,, toch merk ik dat veel ouders het een beetje zinloos vinden:P
Feel&.Celebrate.Life!
FrankyN    posted on 23-02-2006 20:08
Naast mij wonen refoos die hebben een keer aan de deur gevraagt of dat duivelse muziek uit mocht..hahaha moest wel lache maar heb hem toen wel ff uit gezet.
robertvisser    posted on 23-02-2006 20:13
mijn ouders zeggen dat ik allang in een dikke auto had kunnen rijden.... maar rij nog steeds in een corsa uit 86 (weliswaar een gepimpte versie)
Camino    posted on 23-02-2006 20:25
ik speel ook saxofoon.... en de enige klacht dat ik van de buren ooit kreeg was dat ik al een tijdje niet meer gespeeld had :D. Over draaien hoor ik nooit iets, maar ik ben meestal vrij redelijk in volume. I <3 my neighbors!
Jorrit    posted on 23-02-2006 20:32
Poster: ivan1991
Mja,,,, toch merk ik dat veel ouders het een beetje zinloos vinden:P

Bij mij helemaal niet. M'n drive in show zien ze als een klein bedrijf, op die manier leer ik omgaan met geld. Wat ook wel waar is, ik kijk voordat ik iets koop of ik dat er ook weer uit kan halen...
dion    posted on 23-02-2006 21:14
ze vinden het een dure hobby maar vinden het wel leuk dat k het doe
_Ivan_    posted on 24-02-2006 10:33
Ik ben het wel helemaal met je eens,,,, om om te leren gaan met geld is het goed
Feel&.Celebrate.Life!
Sandr    posted on 25-02-2006 23:55
Het begint met de waarschuwingen, zal je dat nou wel doen, strax ben je het weer beu en zit je met al die spullen. Maarja het is jouw geld en je doet maar wat je niet laten kan.
Je koopt wat spullen en na een jaar ben je nog fanatiek bezig, okej vaders en moeders zien dat zoontjelief er echt plezier in heeft. Er komen enkele boekingen en het vervoer nemen ze voor hun rekening Dan heb je zo een beetje alle basis spullen (licht en geluid) en dan wil je wat beters.

Ze moesten tog even slikken toen ik thuiskwam met de 1ste 2 pioneer cdj 800's.  (Zoveel geld??) Maarja alles went.
Het enigste waar ze nog niet over uit kunnen, is de stapel cd's waar ik elke week mee thuiskom. "Waarom brand je die dingen dan niet".
Sja het grootste probleem voor hun is dat ik nooit geld heb. Alles gaat op. M'n spaarrekening is sinds de komst van het internetbankieren ook snel geplunderd.
Maar ooit komt alles goed heb ik belooft, en dat is dan ook mijn streven
Play that funky music white boy....
DJMarco1988    posted on 07-03-2006 23:36
Mijn ouders hadden zoiets van "ja, leuk voor je." Als ik oefen op mijn kamer dan wordt er gelijk gezegt dat ik zachter moet doen. Maar ja, ik blijf gewoon doorgaan, het wordt nog leuk als ik echt een nieuw dj set ga kopen.
Greetings, Marco
kev0    posted on 08-03-2006 00:45
Mijn vader vind t wel gaaf, hij is vroeger ook Dj geweest en hij pushed me zelfs op om dingen te kopen :D
DJ-Poort    posted on 08-03-2006 13:15
mijn vader vind t ook super vetHappy, laughing komt vaak bij me kijken enzo. rijd soms mee naar boekingen me moeder zegt altijd dat ik gek ben want ik wil altijd alles nieuw kopen en koop haast nooit wat 2 dehandsHappy, laughing
djmamo    posted on 08-03-2006 13:25
ach het is beter dan dat je doelloos op straat hangt
www.moonentertainment.nl
_Ivan_    posted on 08-03-2006 14:42
Wanneer ga je je nieuwe set dan kopen?

Poster: DJMarco1988
Mijn ouders hadden zoiets van "ja, leuk voor je." Als ik oefen op mijn kamer dan wordt er gelijk gezegt dat ik zachter moet doen. Maar ja, ik blijf gewoon doorgaan, het wordt nog leuk als ik echt een nieuw dj set ga kopen.

Feel&.Celebrate.Life!
DJMarco1988    posted on 08-03-2006 16:41
Waarschijnlijk nadat ik mijn rijbewijs heb gehaald, tenminste dat hoop ik dat ik dat kan
Greetings, Marco
_Ivan_    posted on 08-03-2006 16:41
Winking my eye succes :D
Feel&.Celebrate.Life!
Dj_Fantasy    posted on 24-03-2006 15:53
men moeder verklaart me zot, al mijn geld daarin steken, maar men vader vindt het wel iets(ben je nog eens iets bezig), maja als je al je geld steekt in je vriendin geraakt het toch ook op, maar dan hoor je ze niet klagen ehdus ja, men moeder zaagt alleen van ZET DIEJ PRUL ZACHTER8-) maar dan roep k meestal wel iets terug en dan ist het ai8-)stekker eruit

dj2dj.nl
djmamo    posted on 24-03-2006 16:41
Poster: fantasy164
men moeder verklaart me zot, al mijn geld daarin steken, maar men vader vindt het wel iets(ben je nog eens iets bezig), maja als je al je geld steekt in je vriendin geraakt het toch ook op, maar dan hoor je ze niet klagen ehdus ja, men moeder zaagt alleen van ZET DIEJ PRUL ZACHTER8-) maar dan roep k meestal wel iets terug en dan ist het ai8-)stekker eruit

als je teveel geld aan je vriendin besteed is het geen goede vriendin..

www.moonentertainment.nl
Dj_Fantasy    posted on 24-03-2006 16:45
jawel jawel hoor, een super goej vriendin, maar je weet wel als je al zolang samen bent, of kerstmis of zo moet je wel iets geven ehWinking my eyeen als kdan iets koop voor haar ist wrl gezaag. (ouders ook eh!!).

dj2dj.nl
DJUnicron    posted on 25-03-2006 01:45
Mijn ouders vragen zich altijd af waar al die meubels blijven die ik inmekaar timmer...

Hardstyle vinden ze maar doelloos gebonk. Maar ze verdragen t wel een uurtje per dag.
Subje draagd inderdaad ver.

Gelukkig vrijstaand, dus geen buren gezeur. Weer een reden niet op kamers te gaan.
SonicWalker    posted on 25-03-2006 16:22
Het slepen van mijn vinyl vonden mijn vrienden en familie bij iedere verhuizing (imiddels 8 sinds ik het huis uit ben) minder leuk. Met de uitvinding van de CD en later mp3 zijn ze dus erg blij.
Dirkvh    posted on 26-03-2006 17:11
Volgens mij vinden ze het niet zo erg, ik heb er n aparte kamer voor gekregen dus...:P     Alleen vinden ze ooit dat ie te hard staat, maar ik denk da da bij iedereen wel zo isWinking my eye

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

334 Users online: 272 Guests (62 Unknown)
Pages generated today : 13.054
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.762.526

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use