Wat vinden jullie ouders van jullie hobby? (1/7)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

_Ivan_    posted on 10-02-2006 18:56
Ik ben wel benieuwd wat jullie ouders vinden van jullie hobby. Wat zeiden ze toen je je eerste gear kocht vonden ze het onzin? of vonden ze het juist wel leuk...

laat het weten....
Feel&.Celebrate.Life!

What do you think about Wat vinden jullie ouders van jullie hobby? ??

Vote :   

Basrose    posted on 10-02-2006 18:59
ze vonden het wel leuk maar me pa was wel blij aan de ene kant want dan merken de buren ook is hoe gehorig het hier is :P
Collin    posted on 10-02-2006 18:59

Die vinden het heel leuk wat ik doen !

Frantic    posted on 10-02-2006 19:03
Mijne waren er eerst totaal niet voor.. Maar toen ik wat boekingen kreeg vonden ze dat ik t zelf maar moest weten..
Oxy    posted on 10-02-2006 19:07
Die waren bang dat ik het huis ging omtoveren ik een dansfestijn

Ze deden niet zo moelijk als het dat is wat je wil moet je dit maar doen zijden ze.

Was natuurlijk duur grapke he dus wat gaan werken er voor he.

the-melody    posted on 10-02-2006 19:37
Men vader was ermee akoord men moeder nie, men vader heeft muzikaal "talent", men moder niet:p .   Enja men vader staat ook achter mij men moeder niet helemaal die laat me maar doen maarja kwoon bij men vader dus mijn ma heeft geen last
neutje    posted on 10-02-2006 19:39
mijn vader vond het best.

en me moeder vond t zonde van me geld maar nu word ik best wel vaak geboekt en dat vind ze wel goed.

_Ivan_    posted on 10-02-2006 20:01
Mijn pa zit ook in de muziek en die vond het wel heel leuk dat ik daar intresse in had. Me ma vond het wel minder.... Nja en de buren moet zich maar btj aanpassen:p

Feel&.Celebrate.Life!
Abc123    posted on 10-02-2006 20:18
Mijn ouders wisten totaal niets over dj'en of dergelijke maar keb ze toch kunne overtuigen om een dj-set te mogen kopen.

Ze vinden het nu wel goed... Happy, laughing

Nvie    posted on 10-02-2006 20:23
Hihi... ben eerst een jaar bezig geweest met het overtuigen dat ik het toch echt wel het einde vond Happy, laughing
_Ivan_    posted on 10-02-2006 20:48
tjah... de mijne deden er gelukkig niej so heel moeilijk over.... maarja dat komt ook door me pa.....

Nu vinden ze het hartstikke leuk!

Feel&.Celebrate.Life!
Prozei    posted on 10-02-2006 21:26
me ouders kunnen er wel mee leven :p

van de buren moet ie altijd zachter 

en van de politie ook :p

Lead    posted on 10-02-2006 21:26
Mijn ouders konden er wel om lachen. Ze hielden absoluut niet van de muziek, maar vonden het geen probleem dat ik aan een hobby begon...

Nou dat hebben ze geweten... Maar mijn pa nam het nogal eens voor me op als de buren aan de deur kwamen. Maar de buren hadden tot 2 jaar daarvoor een zoon die thuis een drumstel op zolder had staan.... En de andere 2 Dobbermans dit tot diep in de nacht aansloegen...

Nou, die rekening heb ik mooi vereffend Winking my eye
Let the BASS be louder
PatrickBeuken    posted on 10-02-2006 21:55
Me pa vind t niet zo erg... hij heeft tenslotte bij Highlite International gewerkt... zo is t ook allemaal begonnen, ongeveer 6 jaar geleden. M'n moeder zegt na iedere aankoop "En dit was het laatste. Nu koop je niks meer." :P Happy, laughing
_Ivan_    posted on 10-02-2006 22:40
Tjah... toch hoor ik veel van andere "startende" dj's dat het niet mag van hun ouders of het teveel geld kost....
Feel&.Celebrate.Life!
Camino    posted on 10-02-2006 22:48
ik hou het altijd vrij stil... ik van hen er niet mee lastig, dus zij mij ook niet er over. ze vinden het wel irri dat al mijn geld naar gear/platen uitgaat (vind ik zelf ook soms)
_Ivan_    posted on 10-02-2006 22:50
Tjah... naja dat is toch een eigen keuze vind ik... zelf geef ik ook wel ongelofelijk veel uit aan platen (jah ik draai nog met vinyl vindk toch nog het beste werken) en gear.
Feel&.Celebrate.Life!
Timemachine    posted on 11-02-2006 00:09
Hehe, ze hebben niet echt veel te zegge ....

Hetgeen ik doe met mijn geld is uiteindelijk mijn zaak Winking my eye  haha..

Ze vinden het eigenlijk wel goed, ze hebben namelijk dan ook niet bepaald een keuze....

Leon    posted on 11-02-2006 00:33
Mijn ouders steunen me in alles wat ik doe, dus ook in dit. Toen ik de DJ hobby weer wilde oppakken stonden ze er eigenlijk niet raar van te kijken in ieder geval. Volgens mij vinden ze het minder leuk als ik "ff" ga oefenen, maar hoor ze er niet over klagen. Zijn zelfs hartstikke trots als ik ergens mag draaien ofzo
Lassy    posted on 11-02-2006 00:37
Die vinden het sinds 4 jaar echt schitterend! Woon namelijk al een tijdje samen met m'n vriendin Winking my eye

M'n pa en ma (resp 55 en 53) vonden het in het begin (1989) pure bonkmuziek, zeker in het hardcore/gabber-tijdperk (tot 1994), maar op den duur gingen ze het wel waarderen. Vooral m'n Pa heeft de smaak te pakken. Ik zorg zelfs dat hij de laatste live-mixen heeft van DJ's als Murkus Schulz, Armin v. Buuren, Gabriel & Dresden en die van mezelf natuurlijk.

M'n ouders zijn zelfs al een paar keer naar feesten geweest (oa Dance Valley), puur om de sfeer te proeven en te genieten van de muziek en de mensen.

User edit by Lassy on 11-02-2006 @ 00:41:03 (6%)
Mount    posted on 11-02-2006 01:45
Mijn ouders zijn er ook wel blij mee.. nu ik al weer een flinke tijd niet meer thuis woon missen ze de muziek zelfs.
Tekhead    posted on 11-02-2006 02:10
ge bent altijd al ne speciale geweest zei destijds mijn vader, toen ik nog thuis woonde (bijna 20 jaar geleden) maar verder vonden ze dat niet erg, zolang de politie niet kwam klagen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Camino    posted on 11-02-2006 08:36
@ lassy: chille pa dan!

vroeger toen ik in de auto zat stond sky radio altijd op.. en ik telkens verzetten naar Smash (of destijds ID&T). Tot op een dag de radio daar vanzelf opstond... en daar is die altijd op blijven staan. Heb ik een beetje geholpen mijn vader musicaal op te voeden dus Happy, laughing

_Ivan_    posted on 11-02-2006 10:23
@ Teakhead : Kwam de politie wel eens dan:P
Feel&.Celebrate.Life!
Blast    posted on 11-02-2006 10:41
ze vonden het gelukkig niet erg, behalve als de boxen te hard staan
DJMichel    posted on 11-02-2006 10:44
OW die vinden het niet erg, al hebben ze een andere smaak van muziek (frans bauer, phil collins en ga zo het rijtje maar af). Dus muziek kan hier lekker hard, vooral als de buurjongen op zijn basgitaar speelt  Dan win ik lekker toch wel Winking my eye

360 Users online: 294 Guests (66 Unknown)
Pages generated today : 13.143
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.762.615