DJ's gezocht voor radio uitzendingen (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

sler    posted on 26-08-2012 17:24
Heren ( dames ) dj's,

De Stichting Leidse Evenementen Radio is wederom op zoek naar DJ?s die zijn of haar set op de radio wil horen. In 2011 heeft onze stichting 13 dj's ( waarvan 9 dj's van djresource ) met hun live sets ten gehore gebracht op de FM en via het internet, echter dit jaar is er geen mooie studiolokatie voorhanden. Live draaien kan helaas niet meer. Jammer, maar waar.
?
korte uitleg:
In het kader van het Leidens Ontzet zijn er gedurende deze periode grote feesten in de Leidse binnenstad, waar tienduizenden bezoekers op af komen. Gedurende deze periode zendt ?3 Oktoberradio? 24 uur per dag live uit in de ether op 107.0 FM(te ontvangen in het noordwestelijk deel van Zuid-Holland) en via een stream op internet, met bezoekersinformatie, achtergronden, live reportages vanuit de stad en live muziek. Daarbij trekken we duizenden luisteraars.

Doelstelling:
De bedoeling is dat dj's een set van exact 1 uur ( max 2 uur ) van te voren opnemen, zodat deze gedurende de nacht ( en avond ) wordt afgespeeld. Deze set mag een oude set zijn, of een nieuwe, je mag dit geheel zelf bepalen. De volgorde van de sets ( je set wordt gescheduled met andere sets van andere dj's ) bepalen wij. Dit heeft te maken met de diverse stylen die gedraaid zullen worden. Cross promotion MAG! je mag in je set reclame maken voor je eigen website, je naam etc. Uiteraard geen reclame voor webshops, bier, etc.
Als je niet kunt inspreken, of geen microfoon hebt oid, dan doen wij dit voor je in de vorm van een aankondiging op je set, hiervoor hebben wij jouw gegevens nodig.
Ieder talent is welkom!

Genres:
Trance, hardstyle, minimal kortom stuur je set in! Als het echt te gortig wordt hoor je het van ons.

Uitvoering:
- Neem contact op met ons en stel je aan ons voor. bestuur@sler.nl
- Neem je set op met een fatsoenlijke headroom ( +/-6 dB ) in 320KBit/s mp3 of in Wav of Flac.
?????????? ( GEEN CLIPPING!!! opnames liever te zacht dan te hard!! )
Onze uitzendstraat zorgt voor de loudness en de punch. Niet te hard opnemen dus.
- Upload je set via onze ftp server, dropbox of via google drive.
- Je ontvangt 1 week voor onze uitzending informatie over het slot waarin je set komt.
- De sets worden iedere dag van 30september tot en met 4 oktober gedraaid van 00:00 tot 06:00.

Er is ruimte voor 16 uur, dus wees snel!

ps. Het is niet eng!? Je kunt al je skills op je dooie akkertje pre-recorden en je beste mix insturen!

Ik hoor graag van julie!

Evert Verduin
Voorzitter stichting Leidse evenementen radio.
www.3oktoberradio.nl
bestuur@sler.nl

User edit by sler on 27-08-2012 @ 00:41:11 (18%)

What do you think about DJ's gezocht voor radio uitzendingen ??

Vote :   

sler    posted on 21-09-2012 21:22
Heren,

Er zijn veel inzendingen binnengekomen en daaruit is een selectie gemaakt.
Het liefst geef ik iedereen een prime time plek voor zijn mix. Alle dj's die ons al langer kennen weten dit ook.

@delectro Wat betreft de communicatie: Ik heb van jou ook niet echt fijne en prettige emails gezien.
@delectro? Wij draaien niet overal omheen, maar het lijkt of jij niet wilt horen dat je mix niet gedraaid wordt. Ik heb het ervaren alsof ik met een klein kind heb zitten emailen die geen nee wil horen.

Ik heb iedereen die niet in de lijst stond ook toegezegd dat zij hoe dan ook volgend jaar een plek krijgen en heel misschien als er een raamprogramma uitvalt zelfs nog dit jaar.

Er zijn 37 mixen binnengekomen voor 28 slots, dat past dus niet. Hoe vervelend ook, iemand wordt dan teleurgesteld.
Wij zijn een non-profit organisatie ( zonder subsidie! ) met 10 vrijwilligers en doen echt ons uiterste best om iets moois neer te zetten voor de stad Leiden. Hier hoort ook de befaamde house nacht bij. Om dan vervolgens te worden uitgemaakt voor waardeloze organisatie met een slechte communicatie, omdat je een 'NEE' op rekest krijgt?
Ik vind dit een hele kinderachtige reactie delectro! kom op man, grow up!

Evert

User edit by sler on 21-09-2012 @ 21:38:19 (62%)
delectro    posted on 21-09-2012 23:22
Laat maar, het dringt niet door.?

Mijn mails waren netjes, de laatste heeft u misschien als minder ervaren maar dat was puur actie reactie. ik kreeg gewoon geen antwoord op mijn vragen. Die vragen waren er omdat jullie A roepen en vervolgens B doen. Zie de reactie in dit topic, wie het eerst komt die het eerst maalt e.d.

Zoals ik al zei, dat het niet gedraaid word prima, maar de manier waarop.. maak er dan een wedstrijd/contest van o.i.d.

p.s Volgens mij heb ik het geen waardeloze organisatie genoemd maar slechte organisatie en communicatie, daar sta ik ook achter aangezien dingen gewoon niet kloppen.

Leuk voor degene die wel uitgekozen zijn en aan Evert, misschien kun je de selectieprocedure volgend jaar aanpassen? of verduidelijke
RyanSilva    posted on 30-09-2012 18:08
Vanavond gaat 't los dus??Cry
http://twitter.com/djryansilva
D-Jesse    posted on 30-09-2012 18:26
Poster: RyanSilva
Vanavond gaat 't los dus??Cry

Ik weet niet welk genre al die andere mixes zijn, maar mijne is niet bepaald ene rustig deep house mixje dat kan ik je verzekeren hahaha
sler    posted on 01-10-2012 02:00
Het is reeds los!

DJesse was in Leiden en wijde omstreken te horen!

Nu draait dj-christussie!

grt

Evert
Dyno    posted on 01-10-2012 10:47
Is dit naderhand nog na te luisteren?
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
D-Jesse    posted on 01-10-2012 14:35
Poster: Dyno
Is dit naderhand nog na te luisteren?

Jupp. Ik vroeg me dat ook af aangezien ik zelf de mogelijkheid niet had om te luisteren, en ik het wel wilde luisteren! En hoorde dus gister avond van Evert dat de uitzendingen standaard werden opgenomen.
Lucalicious    posted on 01-10-2012 18:04
ben ook benieuwd ja haha!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

243 Users online: 130 Guests (113 Unknown)
Pages generated today : 81.159
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.878.196