DJ's gezocht voor radio uitzendingen (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

sler    posted on 26-08-2012 17:24
Heren ( dames ) dj's,

De Stichting Leidse Evenementen Radio is wederom op zoek naar DJ?s die zijn of haar set op de radio wil horen. In 2011 heeft onze stichting 13 dj's ( waarvan 9 dj's van djresource ) met hun live sets ten gehore gebracht op de FM en via het internet, echter dit jaar is er geen mooie studiolokatie voorhanden. Live draaien kan helaas niet meer. Jammer, maar waar.
?
korte uitleg:
In het kader van het Leidens Ontzet zijn er gedurende deze periode grote feesten in de Leidse binnenstad, waar tienduizenden bezoekers op af komen. Gedurende deze periode zendt ?3 Oktoberradio? 24 uur per dag live uit in de ether op 107.0 FM(te ontvangen in het noordwestelijk deel van Zuid-Holland) en via een stream op internet, met bezoekersinformatie, achtergronden, live reportages vanuit de stad en live muziek. Daarbij trekken we duizenden luisteraars.

Doelstelling:
De bedoeling is dat dj's een set van exact 1 uur ( max 2 uur ) van te voren opnemen, zodat deze gedurende de nacht ( en avond ) wordt afgespeeld. Deze set mag een oude set zijn, of een nieuwe, je mag dit geheel zelf bepalen. De volgorde van de sets ( je set wordt gescheduled met andere sets van andere dj's ) bepalen wij. Dit heeft te maken met de diverse stylen die gedraaid zullen worden. Cross promotion MAG! je mag in je set reclame maken voor je eigen website, je naam etc. Uiteraard geen reclame voor webshops, bier, etc.
Als je niet kunt inspreken, of geen microfoon hebt oid, dan doen wij dit voor je in de vorm van een aankondiging op je set, hiervoor hebben wij jouw gegevens nodig.
Ieder talent is welkom!

Genres:
Trance, hardstyle, minimal kortom stuur je set in! Als het echt te gortig wordt hoor je het van ons.

Uitvoering:
- Neem contact op met ons en stel je aan ons voor. bestuur@sler.nl
- Neem je set op met een fatsoenlijke headroom ( +/-6 dB ) in 320KBit/s mp3 of in Wav of Flac.
?????????? ( GEEN CLIPPING!!! opnames liever te zacht dan te hard!! )
Onze uitzendstraat zorgt voor de loudness en de punch. Niet te hard opnemen dus.
- Upload je set via onze ftp server, dropbox of via google drive.
- Je ontvangt 1 week voor onze uitzending informatie over het slot waarin je set komt.
- De sets worden iedere dag van 30september tot en met 4 oktober gedraaid van 00:00 tot 06:00.

Er is ruimte voor 16 uur, dus wees snel!

ps. Het is niet eng!? Je kunt al je skills op je dooie akkertje pre-recorden en je beste mix insturen!

Ik hoor graag van julie!

Evert Verduin
Voorzitter stichting Leidse evenementen radio.
www.3oktoberradio.nl
bestuur@sler.nl

User edit by sler on 27-08-2012 @ 00:41:11 (18%)

What do you think about DJ's gezocht voor radio uitzendingen ??

Vote :   

sher    posted on 28-08-2012 20:59
Poster: sler
Heren, volgorde is van belang, wie het eerst komt het eerst maalt. Er zijn in principe 24 uur te vullen!
Dus 24 sets zijn van harte welkom. Inmiddels hebben we 13 sets aangeleverd gekregen en er zitten er nog een aantal in de pijpleiding.

grt

Evert

In dit geval was het een dame ?die het vroeg.. Winking my eye
Maar bedankt voor de info.. Ik ga kijken of ik het kan redden ??n deze dagen een mix te maken..
nointe    posted on 28-08-2012 21:04
Poster: Dyno
Ik heb geen mail gehad.
En heb vorige keer ook niet gedraaid?!

Toch niet weer iemand die mijn naam misbruikt he?!

---EDIT---

Ik heb wel een mail gehad met dit zelfde verhaal als in de openingspost.

Sorry voor het mis verstand ik en een vriend draaien onder alias DyNo (Zie hoofdletters haha) vandaar het misverstand Winking my eye
Dyno    posted on 28-08-2012 22:12
Poster: nointe
Sorry voor het mis verstand ik en een vriend draaien onder alias DyNo (Zie hoofdletters haha) vandaar het misverstand Winking my eye

Dikke pech hoe je het schrijft, ik heb mijn naam vastgelegd hier in Nederland. Cry

@ sler, ik heb wel een mixje. Zal em opsturen.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
D-Jesse    posted on 28-08-2012 23:08
Dyno,

Shoot, dan is er inderdaad verwarring met een 'andere Dyno.'
Wil jij geen mix insturen Dyno? Nu we er toch zijn?

Heren, volgorde is van belang, wie het eerst komt het eerst maalt. Er zijn in principe 24 uur te vullen!
Dus 24 sets zijn van harte welkom. Inmiddels hebben we 13 sets aangeleverd gekregen en er zitten er nog een aantal in de pijpleiding.

grt

Evert

?wanneer is de deadline voor je set? En ik heb nog maar 1 set/mix in de dropbox gezien, geen 13? haha
User edit by D-Jesse on 30-08-2012 @ 13:07:27 (6%)
sler    posted on 29-08-2012 00:56
Ik gooi de dropbox steeds leeg! Er zijn 4 mixen via de dropbox binnengekomen, 11 via soundcloud en 1 via de ftp.

De absolute deadline is op 15 september, maar het liefst een week eerder.

@sher, sorry!
@Dyno, heel graag!
?
@nointe, OOk heel graag. Was een goede set vorig jaar!

Grt

Evert
AdenFarleigh    posted on 29-08-2012 19:50
Poster: D-Jesse
Ik heb gelukkig een plek maar wanneer is de deadline voor je set? En ik heb nog maar 1 set/mix in de dropbox gezien, geen 13? haha

?
Je bent niet de enige die een setje heeft ingestuurd maat.
Ik heb er zelf ook al 2 ingestuurd Happy, laughing 1 TechHouse en een ElectroHouse set.
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
D-Jesse    posted on 29-08-2012 20:20
Poster: AdenFarleigh
?
Je bent niet de enige die een setje heeft ingestuurd maat.
Ik heb er zelf ook al 2 ingestuurd Happy, laughing 1 TechHouse en een ElectroHouse set.

Nee iknow? Maar Evert zei dat hij al 13 sets binnen had, maar ik had er ngo maar 1 in de dropbox gezien dus dat vond ik gek, snapstu ? :p
JeroenVR    posted on 30-08-2012 11:30
Ik ga die van mij vanmiddag maar eens afmaken en oploaden op Dropbox. En dan natuurlijk hopen dat hij op de radio komt?Cool
stegma    posted on 13-09-2012 21:52
send an e-mail Happy, laughing
Enjoy live to the fullest, that's the way god wants it!
sler    posted on 18-09-2012 22:12
Heren,

Dit is de line-up, althans het uitzendschema. We hebben echt ons best gedaan iedereen mee te nemen ( een plekje te geven ) maar dat is echt heel lastig gebleken met 38 uur aan inzendingen.
Als je er niet bij staat, dan maken we het echt goed met je, we zenden ieder jaar uit.

Nacht van 30 september op 1 Oktober Zondag → Maandag ? ? ? ? ?
00:00-01:00 Live DJ: Jesse Hummen, known as 'D-Jesse' ?NL ? ? ? ?
01:00-02:00 Live DJ: Mike Dhanpat ?NL ? ? ? ?
02:00-03:00 Live DJ: Februari Sessions, Niels Steenbergen, known as DJ chris stussy ?NL ? ? ? ?
03:00-04:00 Live DJ: Luuk Dresen ?NL ? ? ? ?
04:00-05:00 Live DJ: Gert Saelemans/Sven D'heer, known as DJ-Fooonetik ?BE ? ? ? ?
05:00-06:00 Live DJ: Sebastiaan Vandensande, known as DJ Solex ?BE ? ? ? ?
22:00-23:00 Live DJ: Lennard v.d. Lans, known as DJ Ambu-Lans ?NL ? ? ? ?
23:00-24:00 Live DJ: DJ Ryan Silva ?NL ? ? ? ?
Nacht van 1 naar 2 oktober Maandag → Dinsdag ? ? ? ? ?
00:00-01:00 Live DJ: Luuk Beentjes, known as Raving Madness ?NL ? ? ? ?
01:00-02:00 Live DJ: Sebastiaan Vandensande, known as Dj- Solex ?BE ? ? ? ?
02:00-03:00 Live DJ: Gert Saelemans/Sven D'heer, known as DJ-Fooonetik ?BE ? ? ? ?
03:00-04:00 Live DJ: DJ Dyno ?NL ? ? ? ?
04:00-05:00 Live DJ: Thierry Verplancke, Known as DJ Thierry ?NL ? ? ? ?
05:00-06:00 Live DJ: bjorn van't hart, known as Bjonson ?NL ? ? ? ?
23:00-24:00 Live DJ: Thierry Verplancke, Known as DJ Thierry ?NL ? ? ? ?
Nacht van 2 naar 3 oktober Dinsdag ?> Woensdag ? ? ? ? ?
00:00-01:00 Live DJ: Niels Steenbergen, known as DJ chris stussy ?NL ? ? ? ?
01:00-02:00 Live DJ: benny van lyssebettens, known as Mr. B. ?BE ? ? ? ?
02:00-03:00 Live DJ: Thierry Verplancke, Known as DJ Thierry ?NL ? ? ? ?
03:00-04:00 Live DJ: benny van lyssebettens, known as Mr. B. ?BE ? ? ? ?
04:00-05:00 Live DJ: Lager, DJ team clik. http://www.radiosputnik.nl/ ?NL/BE ? ? ? ?
05:00-06:00 Live DJ:HVS, DJ team clik. http://www.radiosputnik.nl/ ?NL/BE ? ? ? ?
Donderdag 3 naar 4 oktober Woensdag → Donderdag ? ? ? ? ?
00:00-01:00 Live DJ:Kevin, aka Aden Farleigh ?NL ? ? ? ?
01:00-02:00 Live DJ: Ryan Silva, aka Ryan Silva! ?NL ? ? ? ?
02:00-03:00 Live DJ: Viktor Hodemaekers, known as Vious ?NL ? ? ? ?
03:00-04:00 Live DJ: Gert Saelemans/Sven D'heer, known as DJ-Fooonetik ?BE ? ? ? ?
04:00-05:00 Live DJ: bjorn van't hart, known as Bjonson ?BE ? ? ? ?

We zijn wereldwijd via het internet te beluisteren via www.3oktoberradio.nl en op 107.00FM? in Leiden en wijde omstreken ( van 1 tot en met 4 oktober ).

Iedereen onwijs bedankt voor het insturen!
Nogmaals, heel spijtig als je er niet tussen staat, maar we maken het echt goed met je!

Evert
User edit by sler on 19-09-2012 @ 23:30:22 (1%)
D-Jesse    posted on 18-09-2012 22:17
Yes sta ertussen, can't wait for it! Happy, laughing Hebben jullie toevallig de mogelijkheid zoals een aantal andere radio stations uitzendingen op te nemen? Kan namelijk denk ik niet om 12 uur s'nachts luisteren ivm school. En zou et vet vinden om het ergens terug te kunnen luisteren met al die radio dingen erbij. Happy, laughing
RyanSilva    posted on 18-09-2012 23:20
Nice, las net het emailtje.?

@D-Jesse: Sowieso neem ik de mijne op. Zal proberen de jouwe ook op te nemen. Winking my eye
http://twitter.com/djryansilva
D-Jesse    posted on 18-09-2012 23:29
Poster: RyanSilva
Nice, las net het emailtje.?

@D-Jesse: Sowieso neem ik de mijne op. Zal proberen de jouwe ook op te nemen. Winking my eye

Jaa graag! Wil namelijk niks missen qua aankondigingen eN shit vind het best vet :p hoe neem jij t opdan? Misschien kan ik het zelf dan ook opnemen!
RyanSilva    posted on 18-09-2012 23:31
Jaa graag! Wil namelijk niks missen qua aankondigingen eN shit vind het best vet :p hoe neem jij t opdan? Misschien kan ik het zelf dan ook opnemen!

Met Audacity. Winking my eye
D-Jesse    posted on 19-09-2012 07:46
Endan de livestream opnemen? Ik weet nog steeds niet hoe ik geluid van mijn eigen interne geluidskaart kan opnemen. En dan moet je wel wakker zijn toch omdat te kunnen opnemen :p ik bedoel dat je niet kan instellen dat audacity over zoveel uur gaat opnemen ofzo xd
RyanSilva    posted on 19-09-2012 09:44
Endan de livestream opnemen? Ik weet nog steeds niet hoe ik geluid van mijn eigen interne geluidskaart kan opnemen. En dan moet je wel wakker zijn toch omdat te kunnen opnemen :p ik bedoel dat je niet kan instellen dat audacity over zoveel uur gaat opnemen ofzo xd

Yes, ik doe dat via Stereo-Mix. Dat kan je instellen in je geluidskaart. Ik zie net dat Audacity Timer Recording heeft. Dan kan je dus instellen wanneer en hoelaat je wat wilt opnemen.?

http://audacity.sourceforge.net/download/features-1.3-k.php?lang=nl
D-Jesse    posted on 19-09-2012 10:53
Yes, ik doe dat via Stereo-Mix. Dat kan je instellen in je geluidskaart. Ik zie net dat Audacity Timer Recording heeft. Dan kan je dus instellen wanneer en hoelaat je wat wilt opnemen.?

http://audacity.sourceforge.net/download/features-1.3-k.php?lang=nl

Ai Oke das handig die timer.thanks! Waar kan je dat stereo mix instellen in je geluidskaart? In Audacity zelf?
RyanSilva    posted on 19-09-2012 11:27
Ai Oke das handig die timer.thanks! Waar kan je dat stereo mix instellen in je geluidskaart? In Audacity zelf?

Ik PM je wel even, gaat een beetje off-topic nu. :P
Chrizadelic    posted on 19-09-2012 16:19
00:00-01:00 Live DJ: Niels Steenbergen, known as DJ christussie ?NL

M'n DJ naam = Chris Stussy... Haha, geen christussie!!!
Dj
RyanSilva    posted on 19-09-2012 16:58
Poster: Chrizadelic
table border='0' cellspacing='0'>00:00-01:00Live DJ: Niels Steenbergen, known as DJ christussie?NL
M'n DJ naam = Chris Stussy... Haha, geen christussie!!!

Hahaha, inderdaad. Bij mij staat ook 'DJ Ryan Sylva'. Je kan gewoon bij beide 'Ryan Silva' zetten ipv dj ervoor. Winking my eye?
delectro    posted on 21-09-2012 12:32
Hahaha, inderdaad. Bij mij staat ook 'DJ Ryan Sylva'. Je kan gewoon bij beide 'Ryan Silva' zetten ipv dj ervoor. Winking my eye?

Als dit het ergste was.

Mijn mix staat er niet bij, gelijk even contact opgenomen. Ze vertelden dat er zo veel inzendingen waren enz. enz.
Terwijl er in de lijst hier boven namen vaak 2 of wel 3 keer voorkomen. Ze kunnen mijn stijl niet goed vinden (ik heb van te voren een demo?laten horen.)?maar de mix zit technisch goed in elkaar. Wel fijn dat ze eerst mailen dat je plek gereserveerd is en vervolgens toch weer niet.)

Dit is voor hun een makkelijke mogelijkheid om snel aan mixen te komen, verder doen ze namelijk weinig moeite heb ik het idee.

Certas    posted on 21-09-2012 12:36
Poster: delectro
Als dit het ergste was.

Mijn mix staat er niet bij, gelijk even contact opgenomen. Ze vertelden dat er zo veel inzendingen waren enz. enz.
Terwijl er in de lijst hier boven namen vaak 2 of wel 3 keer voorkomen. Ze kunnen mijn stijl niet goed vinden (ik heb van te voren een demo?laten horen.)?maar de mix zit technisch goed in elkaar. Wel fijn dat ze eerst mailen dat je plek gereserveerd is en vervolgens toch weer niet.)

Dit is voor hun een makkelijke mogelijkheid om snel aan mixen te komen, verder doen ze namelijk weinig moeite heb ik het idee.

Bij mij precies hetzelfde, beetje vaag allemaal..
http://www.soundcloud.com/Certas
delectro    posted on 21-09-2012 12:46
Ik vroeg er over door, maar ze wouden en geen mails aan spenderen. Terwijl ik ook mijn tijd erin heb gestoken..
Chrizadelic    posted on 21-09-2012 13:17
Voor degene die er de voorgaande jaren ookal hebben gestaan is af en toe een dubbele spot gereserveerd. In dit geval zie ik dat ik ook 2x erbij sta, alleen maar omdat ik al in positieve zin ben opgevallen vorig jaar (kan geen andere reden bedenken waarom er mensen meerdere keren bij staan) en het is dan ook hun keus wie ze dubbel willen en wie er niet in komt, simpel lijkt mij.. Wel kut voor diegene, maar het is niet anders.
Dj
delectro    posted on 21-09-2012 15:09

grt

Evert

@Chrizadelic: Lees de quote, als zij het anders hadden aangepakt was er nu niks.

Kijk als zij hadden gezegd: stuur je mix in, we kiezen de 10 beste o.i.d. dan was er niks aan de hand geweest. Maar dan had ik ook wel iets meer commercieel gedraait. Ik heb nu een voorbeeld set laten horen en daarna de bevestiging gehad. Daarna ben ik de mix gaan maken, als ik wist dat er geselecteerd zou worden had ik er een net iets andere (lees: zachtere) twist aan gegeven..?

Hun manier van communiceren is wat apart, draaien overal een beetje omheen. Kijk ook maar in dit topic.

251 Users online: 132 Guests (119 Unknown)
Pages generated today : 81.053
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.878.090