Poster: sler
Heren, volgorde is van belang, wie het eerst komt het eerst maalt. Er zijn in principe 24 uur te vullen!
Dus 24 sets zijn van harte welkom. Inmiddels hebben we 13 sets aangeleverd gekregen en er zitten er nog een aantal in de pijpleiding.
grt
Evert
Poster: Dyno
Ik heb geen mail gehad.
En heb vorige keer ook niet gedraaid?!
Toch niet weer iemand die mijn naam misbruikt he?!
---EDIT---
Ik heb wel een mail gehad met dit zelfde verhaal als in de openingspost.
Poster: nointe
Sorry voor het mis verstand ik en een vriend draaien onder alias DyNo (Zie hoofdletters haha) vandaar het misverstand
Dyno,
Shoot, dan is er inderdaad verwarring met een 'andere Dyno.'
Wil jij geen mix insturen Dyno? Nu we er toch zijn?
Heren, volgorde is van belang, wie het eerst komt het eerst maalt. Er zijn in principe 24 uur te vullen!
Dus 24 sets zijn van harte welkom. Inmiddels hebben we 13 sets aangeleverd gekregen en er zitten er nog een aantal in de pijpleiding.
grt
Evert
Poster: D-Jesse
Ik heb gelukkig een plek maar wanneer is de deadline voor je set? En ik heb nog maar 1 set/mix in de dropbox gezien, geen 13? haha
Poster: AdenFarleigh
?
Je bent niet de enige die een setje heeft ingestuurd maat.
Ik heb er zelf ook al 2 ingestuurd1 TechHouse en een ElectroHouse set.
Nacht van 30 september op 1 Oktober | Zondag → Maandag | ? | ? | ? | ? | ? |
00:00-01:00 | Live DJ: Jesse Hummen, known as 'D-Jesse' | ?NL | ? | ? | ? | ? |
01:00-02:00 | Live DJ: Mike Dhanpat | ?NL | ? | ? | ? | ? |
02:00-03:00 | Live DJ: Februari Sessions, Niels Steenbergen, known as DJ chris stussy | ?NL | ? | ? | ? | ? |
03:00-04:00 | Live DJ: Luuk Dresen | ?NL | ? | ? | ? | ? |
04:00-05:00 | Live DJ: Gert Saelemans/Sven D'heer, known as DJ-Fooonetik | ?BE | ? | ? | ? | ? |
05:00-06:00 | Live DJ: Sebastiaan Vandensande, known as DJ Solex | ?BE | ? | ? | ? | ? |
22:00-23:00 | Live DJ: Lennard v.d. Lans, known as DJ Ambu-Lans | ?NL | ? | ? | ? | ? |
23:00-24:00 | Live DJ: DJ Ryan Silva | ?NL | ? | ? | ? | ? |
Nacht van 1 naar 2 oktober | Maandag → Dinsdag | ? | ? | ? | ? | ? |
00:00-01:00 | Live DJ: Luuk Beentjes, known as Raving Madness | ?NL | ? | ? | ? | ? |
01:00-02:00 | Live DJ: Sebastiaan Vandensande, known as Dj- Solex | ?BE | ? | ? | ? | ? |
02:00-03:00 | Live DJ: Gert Saelemans/Sven D'heer, known as DJ-Fooonetik | ?BE | ? | ? | ? | ? |
03:00-04:00 | Live DJ: DJ Dyno | ?NL | ? | ? | ? | ? |
04:00-05:00 | Live DJ: Thierry Verplancke, Known as DJ Thierry | ?NL | ? | ? | ? | ? |
05:00-06:00 | Live DJ: bjorn van't hart, known as Bjonson | ?NL | ? | ? | ? | ? |
23:00-24:00 | Live DJ: Thierry Verplancke, Known as DJ Thierry | ?NL | ? | ? | ? | ? |
Nacht van 2 naar 3 oktober | Dinsdag ?> Woensdag | ? | ? | ? | ? | ? |
00:00-01:00 | Live DJ: Niels Steenbergen, known as DJ chris stussy | ?NL | ? | ? | ? | ? |
01:00-02:00 | Live DJ: benny van lyssebettens, known as Mr. B. | ?BE | ? | ? | ? | ? |
02:00-03:00 | Live DJ: Thierry Verplancke, Known as DJ Thierry | ?NL | ? | ? | ? | ? |
03:00-04:00 | Live DJ: benny van lyssebettens, known as Mr. B. | ?BE | ? | ? | ? | ? |
04:00-05:00 | Live DJ: Lager, DJ team clik. http://www.radiosputnik.nl/ | ?NL/BE | ? | ? | ? | ? |
05:00-06:00 | Live DJ:HVS, DJ team clik. http://www.radiosputnik.nl/ | ?NL/BE | ? | ? | ? | ? |
Donderdag 3 naar 4 oktober | Woensdag → Donderdag | ? | ? | ? | ? | ? |
00:00-01:00 | Live DJ:Kevin, aka Aden Farleigh | ?NL | ? | ? | ? | ? |
01:00-02:00 | Live DJ: Ryan Silva, aka Ryan Silva! | ?NL | ? | ? | ? | ? |
02:00-03:00 | Live DJ: Viktor Hodemaekers, known as Vious | ?NL | ? | ? | ? | ? |
03:00-04:00 | Live DJ: Gert Saelemans/Sven D'heer, known as DJ-Fooonetik | ?BE | ? | ? | ? | ? |
04:00-05:00 | Live DJ: bjorn van't hart, known as Bjonson | ?BE | ? | ? | ? | ? |
Poster: RyanSilva
Nice, las net het emailtje.?
@D-Jesse: Sowieso neem ik de mijne op. Zal proberen de jouwe ook op te nemen.
Jaa graag! Wil namelijk niks missen qua aankondigingen eN shit vind het best vet :p hoe neem jij t opdan? Misschien kan ik het zelf dan ook opnemen!
Endan de livestream opnemen? Ik weet nog steeds niet hoe ik geluid van mijn eigen interne geluidskaart kan opnemen. En dan moet je wel wakker zijn toch omdat te kunnen opnemen :p ik bedoel dat je niet kan instellen dat audacity over zoveel uur gaat opnemen ofzo xd
Yes, ik doe dat via Stereo-Mix. Dat kan je instellen in je geluidskaart. Ik zie net dat Audacity Timer Recording heeft. Dan kan je dus instellen wanneer en hoelaat je wat wilt opnemen.?
http://audacity.sourceforge.net/download/features-1.3-k.php?lang=nl
Ai Oke das handig die timer.thanks! Waar kan je dat stereo mix instellen in je geluidskaart? In Audacity zelf?
00:00-01:00 | Live DJ: Niels Steenbergen, known as DJ christussie | ?NL |
Poster: Chrizadelic
table border='0' cellspacing='0'>00:00-01:00Live DJ: Niels Steenbergen, known as DJ christussie?NL
M'n DJ naam = Chris Stussy... Haha, geen christussie!!!
Hahaha, inderdaad. Bij mij staat ook 'DJ Ryan Sylva'. Je kan gewoon bij beide 'Ryan Silva' zetten ipv dj ervoor.?
Poster: delectro
Als dit het ergste was.
Mijn mix staat er niet bij, gelijk even contact opgenomen. Ze vertelden dat er zo veel inzendingen waren enz. enz.
Terwijl er in de lijst hier boven namen vaak 2 of wel 3 keer voorkomen. Ze kunnen mijn stijl niet goed vinden (ik heb van te voren een demo?laten horen.)?maar de mix zit technisch goed in elkaar. Wel fijn dat ze eerst mailen dat je plek gereserveerd is en vervolgens toch weer niet.)
Dit is voor hun een makkelijke mogelijkheid om snel aan mixen te komen, verder doen ze namelijk weinig moeite heb ik het idee.
grt
Evert