Poster: ThomasByo thomas! grappig je tegen te komen op een forum of eigenlijk je tegen te komen in zuid frankrijk.
Contact opgenomen, zo maar is een lekkere set maken
Poster: sler
Heren,
Iedereen mag insturen!
Je hoeft niet uit Zuid-Holland te komen, stuur aub in.
We geven iedereen graag een 'podium'
De eerste plekken zijn al gevuld, dus neem vast contact op en reserveer een slot.
Je mix is altijd goed genoeg en als 'ie beter kan zullen we dat eerlijk zeggen, maar we draaien je mix!
grt
Evert
Inderdaad!
Jij hebt een uur gereserveerd. ?Ik ga er helemaal vanuit dat jij je allerbeste mix gaat insturen?
grt
Da's heel simpel. In je taakbalk helemaal rechts staat een cadeau doosje ( naast de tijd enzo ), klik erop met je rechtermuisknop. Kies 'open dropbox folder' en sleep hierin met de muis je mix of copy / paste ( kopieren en plakken voor de nl windows ) deze. Zo eenvoudig is het.
Grt
Evert
>>kan DyNo net als vorig jaar weer draaien ? Dan wel insturen
Graag zelfs, ik heb hem zelfs via de email aangeschreven, maar nog geen reactie gehad.
grt
Poster: chef
yo thomas! grappig je tegen te komen op een forum of eigenlijk je tegen te komen in zuid frankrijk.
misschien doe ik ook wel mee als ik ergens tijd heb om wat te maken.
Dyno,
We zien je mix heel graag weer verschijnen. Een biertje komen doen tijdens de uitzendingen kan uiteraard ook.
We zijn zoals je weet immers berucht om onze latenight bakpao en uitgebreide bittergarnituren.
Grt
Evert