Afgelopen week ben ik op vakantie geweest in Marmaris en ik kwam hier in een club echt een heerlijke remix/bootleg tegen van Adele - Rolling in the Deep. Nu ben ik al een uurtje aan het zoeken, maar heb helaas nog geen titel gevonden. Wel is de track in dit filmpje te horen:
What do you think about Track gezocht: Rolling in the Deep met Sax ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik weet 't vaak wel, alleen deze keer kan ik gewoon haast niet verstaan hoe de melodie van de sax gaat. Ken ook geen mashup met een sax van Rolling in the Deep... Succes!
Nee idd, ik ook verder niet. Maar deze klonk wel erg goed. Heb verder ook al gezocht. Kon alleen een Johan K Sax bootleg vinden, maar dat is um sowieso niet. Blijkbaar wel een onbekende mashup.
Nee, dat is helaas niet het nummer. Maar iig bedankt voor het meezoeken!
DJ Ecs
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community