What do you think about Rekordbox Iphone/ipad app ??
Vote : 1 member likes this
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
2 members like thisben het nu aan het testen. vind het wel lekker gemakkelijk dat ik gewoon in 1 keer alle tracks van mijn iphone of iTunes kan importeren in RekordBox op de iPhone. je moet er overigens wel geduld voor hebben. ik heb vrij weinig tracks op me iphone omdat ik eigenlijk altijd via soundcloud muziek luister. 149 tracks kostte mij ongeveer een kwartier tijd. (iPhone 4 16 gb van 2 weken oud)
verder werkt het perfect. lekker compact. cue punten pakt ie snel. quantize werkt ook spot on. je kan het daarna direct overzetten naar je USB en tot zover ik getest heb ging dat ook gewoon prima. ik vind het echt een top app tot nu toe.
1 member likes thisprecies, helemaal goud! Jammer dat 't nog niet schijnt te werken wanneer je je iPhone aan een CDJ2000 hangt met een USB-kabel. Ik verwacht dat dit nog wel beschikbaar komt op de nieuwe firmware voor alle CDJtjes.
En dat je dus ook via Rekordbox kan exporteren naar je iPhone? Ik verwacht nu ook een nieuwe Rekordbox versie voor Mac OSX / Windows die WiFi ondersteunt en kan exporteren naar de iPhone/iPad/Android.
2 members like thisik verwacht sowieso nog een werkende RekordBox voor OS X 10.8. krijg het nog steeds niet aan de praat. voor mij is de iphone app een hele uitkomst dus. helemaal omdat de windows partitie op me macbook net genoeg is om Age Of Empires en Final Fantasy VII te spelen. muziek gaat niet lukken
1 member likes thisDie tracks uit rekordbox op iphone direct overzetten naar usb wat Luxx zegt, heb je neem ik aan zo'n connection kit ding voor nodig? stomme vraag maar misschien word het dan wle tijd om er een aan te schaffen, gezien ook de andere mogelijkheden..
1 member likes thisEn Rekordbox is ook vernieuwd voor de mac... 1.6.nogwat Heb vanmiddag mn complete augustus playlist op mn telefoon gezet en op toilet wat cue points gezet! Ga op vakantie eens even verder testen/freaken!?
?
Ideale app voor voorbereiding, en ben benieuw wat het in de toekomst gaat brengen qua connectiviteit met spelers/mixers!
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.