Poster:?Larsz
http://members.multimania.nl/toppecms/
hier een goede cms
Poster: jannickv
D-Jesse je snapt het niet helemaal denk ik...
Jij wilt iets tot in de puntjes kunnen aanpassen maar wilt geen html/css leren? sorry slecht nieuws voor je... zal niet lukken...
Eerst en vooral Wordpress/Joomla/drupal is geen programma maar een CMS... En cms is de backoffice voor je website zodat eens de html/css/php/asp enz. klaar je ne geen html meer moet kennen om de inhoud van je website aan te passen. Voor elke amateur webmaster is een cms dus geen optie daar dit veel te moeilijk op te zetten is tenzij je een standaard template gebruikt... Wil je een template aanpassen moet je minstens html en css kennen... en dan raak je nog niet heel ver
Verder zijn er geen magische programma's die een prachtige site in elkaar kunnen flansen voor je... anders werden webmasters en webdesigners overbodig toch?
Enige optie voor jouw lijkt me een website als wix ofzo die een website voor je maakt maar waar je niet alles zal kunnen aanpassen wat je wil... Verder wil ik ook nog zeggen dat dit verre van proffesioneel over komt.
Of je leert deftig html en css... dan kan je zelf iets maken of een template aanpassen...
en als laatste je kan een beetje html? letters laten bewegen? in html? magic...
Veel succes
edit: moest je willen weten welk programma ik gebruik: dreamweaver, coda of espresso
Nog NOOIT van gehoord dus zou er aan twijfelen dat dit zo een goede cms is... boven vernoemde hebben hun diensten al ruim bewezen en zijn meest gebruikte... in tegenstelling tot wat de ts beweerd zijn de aanpassingsmogelijkheden eindeloos
Poster: Danderend
Jaa ik maak wel eens in notepad, maar laatste tijd wordpress. Laat ik zeggen dat ik html helemaal ken en ik kan een beetje css.
Jouwweb is vrij makkelijk en kan je redelijk veel mee en is niet duur als je overstapt naar premium.
Is wel met html maar je kan daar afbeelding oploaden enzo moet maar eens kijken.
Dit is mijn website die ik op een 3 a 4 dagen in elkaar heb gestoken en ja er is nog werk aan.
https://www.channel-x.net/
Ziet er al aardig uit, aan een website heb je altijd werk, die is nooit klaar.
DJResource bestaat nu zo'n 15 jaar en daar wordt met regelmaat ook nog steeds aan gewerkt.
En als je met de website klaar bent qua vorm, dan kun je je eindeloos uitleven op de content
Idd er is altijd werk aan een website heb je het ene klaar is er iets anders dat beter kan en begin je daar aan.
Bij is het geval dat ik niet enkel de website doe ook m'n web radio ben ik redelijk veel mee bezig.
Ja ik ken de bezigheden
doe dit voor DJResource al sinds 2001