Produce programma's
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MelvinEad    posted on 17-08-2012 13:03
Ik ben opzoek naar een produce programma, ik zou graag keus hebben uit meerdere programma's voor windows. ?Ik heb geen geld. Dus weet jij hoe je er aan komt op de andere manier PM me ff

What do you think about Produce programma's ??

Vote :   

LilQuint    posted on 17-08-2012 13:05
Poster: MelvinEad
Ik heb geen geld.

Cool

Sorry maaru, dit klinkt eigelijk heel erg grappig
MelvinEad    posted on 17-08-2012 13:06
Ik heb wel geld maar niet genoeg voor produce programma's alles is uitgegaan naar een nieuwe laptop
Roov    posted on 17-08-2012 13:18
Hier worden geen illegale downloadlinks gedeeld met elkaar. Als je voor een goedkoop/makkelijk programma wilt gaan zou ik je FL Studio aanraden. Wat je wel kan doen is de demo downloaden op hun website zodat je kunt kijken of je 't wat vindt.
mikedhanpat    posted on 17-08-2012 14:33
*kuch* google *kuch*?
Verder is FL studio het beste om mee te beginnen.
CDJ2000NXS - DJM2000 - CDJ2000NXS - RMX1000 Shure SE535
venzi    posted on 17-08-2012 14:46
er zijn pas 967345665 meer van dit soort topic's...
is nu bij de nieuwe Djresource layout de ''Search Forum'' balk nog niet duidelijk genoeg?
Luxx    posted on 17-08-2012 15:12
beste dit, beste dat.?

www.pirateproxy.com

succes
www.mothermusic.nl
D-Jesse    posted on 17-08-2012 19:18
Torrents, dat is het enige wat ik zeg. Als je niet weet wat torrents zijn, dan moet je dat opzoeken op google.
MASSACRE    posted on 17-08-2012 19:46
weet je wat een handig programma is..: Utorrent en het is geheel gratis
?
hoop dat ik je opweg heb geholpen ( nadat iedereen je al het andere al heeft verteld ) xD
its gonna be... A Massacre !!
User edit by MASSACRE on 17-08-2012 @ 19:46:28 (5%)
MelvinEad    posted on 18-08-2012 12:05
Bedankt iedereen Winking my eye
dj_h2o    posted on 21-08-2012 20:07
een echte artiest koopt zijn?programma's, knsap da ni 'kheb geen geld voor een?programma te kope' download dan een demo en spaar door!
of doe teminste de moeite om de forum te doorzoeken naar een soortgelijke topic
Luxx    posted on 21-08-2012 20:45
Poster: dj_h2o
een echte artiest koopt zijn?programma's, knsap da ni 'kheb geen geld voor een?programma te kope' download dan een demo en spaar door!

sommige mensen spenderen liever hun geld uit aan een cursus ABN, Grammatica of iets soortgelijks. heb je daar geen geld voor, laat dan je post proeflezen of pak eens een woordenboek erbij.
www.mothermusic.nl
dj_h2o    posted on 21-08-2012 20:54
door mensen zoals u gaan forums dood
MASSACRE    posted on 22-08-2012 06:21

<< OFF TOPIC >>

Als je niets toevoegd aan het Topic ook .....???

<<ON TOPIC >>

al een keuze kunnen maken uit een goed DAW ?

mvg

martin
its gonna be... A Massacre !!
MichaelMiller    posted on 22-08-2012 13:51

Dude! Luxx is juist een van de heel weinige die iets nuttigs bijdraagt aan dit forum en het niveau wat omhoog haalt.?
www.facebook.com/michaelmillerofficial
FASA    posted on 22-08-2012 15:27

Doe niet zo schijnheilig vent. Ik word er zo doodmoe van, al dat gedoe tegen illegaal downloaden hier.
?
Ik snap heel goed dat de mensen achter het forum het niet toe kunnen laten dat er links met illegale bestanden enzo op het forum gezet dat is niet meer dan logisch. Maar even serieus, denk je nou echt dat op heel dit forum 3 mensen hangen met letterlijk 0 illegale bestanden op hun computers (programma's muziek whatever)!?
?
Natuurlijk een echte dj koopt zijn muziek en een echte producer zijn programma. Maar....
?
Wanneer iemand begint met producen zijn er zo'n 10 programma's waar hij uit kan kiezen. De 1 tegen een nog idiotere prijs dan de ander. De persoon in kwestie weet niet eens of producen wel echt iets voor hem is laat staan welk programma hij moet kiezen. Vind je het gek dat hij eerst een illegale download ervoor zoekt?? Zelfde voor muziek. Iedere beginnende dj begint toch wat met downloaden en zodra hij het geld heeft gaat hij echt wel zijn collectie legaal uitbreiden. (en al doet hij het niet, wie zijn wij om daarover te oordelen)
?
Dus laat die jongen lekker een illegale download zoeken en lekker wat aan te prutsen, op het moment dat hij er echt beter in wordt en er wat mee gaat bereiken zal hij waarschijnlijk wel de keuze maken het legaal aan te schaffen. En zo niet dan niet.

Maar ga jij hier nou niet heilig lopen doen alsof je geen enkel illegaal programmatje of liedje op je pc hebt staan. En daarbij nog eens mensen afkraken die wel degelijk iets aan het forum toevoegen, in tegenstelling tot jouw heilige reacties.
?
?
Daarnaast moet ik wel zeggen, als je het al niet voor elkaar krijgt om op het forum even te zoeken naar produce programma's (3 topics alleen al afgelopen week) en op internet het niet voor elkaar krijgt om zo'n programma gratis gedownload te krijgen, dan vraag ik me wel ernstig af of producen wat voor je is. Dat is naar mijn mening toch een HEEL stuk ingewikkelder.
www.soundcloud.com/nick-janssens1
Jeffro    posted on 25-08-2012 00:39
ik ben begonnen met fl studio demo, daarna heb ik hem gecrackt en ben ik uitgebreider gaan werken. op een gegeven moment ontdekte ik reason, daarmee kan je zoveel meer en het werkt 10 x lekkerder (vind ik dan). daarnaast heb ik cubase, je kan vanuit cubase reason openen. als je dan op play drukt in cubase speelt reason ook af. dus werk je met 2 programma's tegelijk. cubase heeft een veel hogere kwaliteit samples. ik vind gewoon als je goed kwalieit muziek wilt produceren zou je tog echt samples moeten gaan kopen/downloaden whatever. als je geen geld hebt... heb je nog altijd tijd om internet door te neusen. en reason werkt beter omdat je echt met appratuur werkt. je moet kabels aansluiten en aan knoppen draaien. daar hou ik gewoon van! ^^,
D-Jesse    posted on 25-08-2012 02:33
Ben het helemaal met FASA eens, wat is er zo vreselijk erg aan illegaal download? Sorry maar ik heb geen 100 a 200'euro over aan een programma waarmee ik nog nieteens goed overweg kan gaan. Als ik het goed onder controle heb en er veel mee omga, dan word het tijd voormij om het te kopen. Maar nu vind ik de gecrackte versie nogprima

This is an old Topic

No new postings for 4.752 days.
 Post CommentThat would be 158.4 months
or a whopping 13 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

247 Users online: 142 Guests (105 Unknown)
Pages generated today : 67.451
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.864.488