Hardstyle live set !! !!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MASSACRE    posted on 15-08-2012 07:45
Ik heb sinds nog niet al te lange tijd een Dj set aangeschaft, dit omdat muziek voor mij nogal een belangrijke factor is.
Maar ik heb niet echt mensen in mijn omgeving waar ik mijn hobby mee kan delen en dus ook niet iemand die kan corrigeren waneer iets niet goed is, ik heb een maandje geleden een setje van +/-? 40 min gedraaid en wil graag van een ECHTE DJ horen of het wat is en zo niet ... wat ik dan 'fout' doe.

Er zullen ongetwijfeld beginners fouten in zitten maar ik zou gewoon graag weten wat ik beter kan doen.

de link volg hier onder...:

LINK
its gonna be... A Massacre !!
User edit by MASSACRE on 15-08-2012 @ 07:56:27 (1%)

What do you think about Hardstyle live set !! !! ??

Vote :   

Sound-Division    posted on 15-08-2012 08:39
Je eerste overgang van nummer 1 naar nummer 2 loopt niet sync, zeer korte overgang.
Ik zou voor een nettere overgang ook wat meer met de high en de mid spelen,

Bijv: Je hebt plaat 1 de low, de mid, de high op 12 uur staan. |??????? |????????? |
Dan draai je plaat 2 (die je in gaat mixen) met de low helemaal omlaag (7 uur), de mid en de high zet je op 9 uur, dan gooi je de plaat er in de outro in en dan na een aantal beats de mid bijv helemaal open gooien of de high gewoon een beetje mee spelen.
MASSACRE    posted on 15-08-2012 09:12
okeej , dat klikt opzich best logisch , ik hebzoiets later in de mix wel geprobeerd maar kennelijk niet goed XD

bedankt voor de tip en ik ga het zeker toepassen.

bedankt voor t luisteren.
its gonna be... A Massacre !!
User edit by MASSACRE on 15-08-2012 @ 09:20:05 (3%)

This is an old Topic

No new postings for 4.762 days.
 Post CommentThat would be 158.7 months
or a whopping 13 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

365 Users online: 214 Guests (151 Unknown)
Pages generated today : 75.708
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.872.745