Poster: Limb-Girdle
Even een kijkje genomen op hun website, maar het ziet er vrij amateuristisch uit, omdat:
- Zij de bezoekers vragen om een donatie te doen om de webhosting te kunnen betalen. Een normaal label, zou dit op zijn minst toch moeten bekostigen?
- Kun je mij het contract eens doormailen?
Poster: Aziaat
Waarom zou hij deze kans niet mogen nemen volgens jullie? Akkoord, de site ziet er niet echt professioneel uit maar het is duidelijk een beginnend label met een jonge kerel (met visie??) als uitvoerder. Je moet het maar durven!
Zolang het contract inorde is en je akkoord gaat met zijn voorwaarden dan heb je niets te vrezen lijkt mij zo.
Aangezien zijn label gedomicilieerd staat in de UK dan gelden de auteursrechten van daar uit. Een beetje research doen ivm auteursrechten en je ziet maar wat je ermee doet.
Poster: Aziaat
En je vind dat je pas bij een label mag aansluiten als deze pas groot genoeg is ofzo?
Een label is niets anders dan een onderneming, en zoals alle ondernemingen heb je VEEL kapitaal nodig. Als hij met zijn eigen spaarcenten niet genoeg heeft maar wel met donaties dan is dat zijn volste recht.
Wat kan er trouwens mislopen behalve dan dat hij zijn auteursrecht verliest van zijn eigen track? Als het contract juridisch correct is opgesteld heeft hij toch niets te vrezen? Amateuristische label of niet? Zijn track wordt tenminste naar het grotere publiek gebracht.
Poster: D-Jesse
Daar vertel je me wat, en als ie tekent voor 1 plaat, dan is dat probleem opgelost, niet waar?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.