quote: |
Poster: Viper Wel stom dat je maar op een fuif van 500 man hebt mogen draaien, dat je anders niet mag meedoen... Doeme... |
Poster: Atomix
Het probleem bij mij is ook de illegale muziek. En ik heb niet zo maar al die muziek legaal. Maar daar zijn al andere topics over.
Het is wel logisch natuurlijk, dat niemand met illegale muziek mee mag doen. Maar daardoor lopen ze ook een hoop mensen mis. Dat is in principe het enigste probleem waardoor ik me niet heb opgegeven.
Misschien iemand nog een tip?
Poster: Blastik heb me ingeschreven, maar ik hellaas niet door naar de volgende rondemaar er zijn vast nog meer contesten
dat is jammer om te horen, maar wat ik heb gehoord is dat er erg veel aanmeldingen waren. ik ben dan wel door, en mag zondag komen draaien.ik heb ook later bericht gekregen dat ik mee mocht doen door de vele aanmeldingen hadden ze heel veel demo's moeten beluisteren.
controleren van de muziek gaat heel erg makkelijk, alles wat op een cd-r staat mag niet gedraait worden
Poster: Viper
Hangt er vanaf he Mamo, als je de originele bij hebt mag het wel.
Poster: djmamodat is jammer om te horen, maar wat ik heb gehoord is dat er erg veel aanmeldingen waren. ik ben dan wel door, en mag zondag komen draaien.ik heb ook later bericht gekregen dat ik mee mocht doen door de vele aanmeldingen hadden ze heel veel demo's moeten beluisteren.
controleren van de muziek gaat heel erg makkelijk, alles wat op een cd-r staat mag niet gedraait worden
Hoeveel DJ ervaring heb jij mamo??