Ik ben op zoek naar een all-round DJ voor een personeelsfeest omgeving Groningen. Het publiek valt in de leeftijdscato 16-40 dus de muziek moet herkenbaar zijn, divers en de mogelijkheid om verzoeknummers aan te vragen is vereist.?
?
Datum: week 38, de week van 17 september.
Het feest wordt gehouden op een zaterdag, de precieze datum is nog niet vastgesteld maar het zal rond week 38 zijn, en begint dan om 21:00 tot een uur of 01:00-02:00.
Als iemand denkt hier een booking in te zien hoor ik dat graag hier of het liefst via een pm (om de details te bespreken etc.)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
2 members like thisZou mensen niet op website oordelen. Maar op reacties van mensen ! Arnoud, Marcel, Canta en nog paar anderen horen wel tot de ''betere'' all round dj's die wel verstand van zaken doen hebben en draaien. Deze jongens draaien ook al paar jaar langer mee dan de rest.
DJ Arnoud is trouwens echt top. Maar die is dan ook niet te paaien voor 300,00. Lees mijn PM even en probeer het via die weg dan weet ik zeker dat je niet teleurgesteld bent. Feest garantie!
Ik zou 'm een jaartje of 6 geleden zelf hebben aangenomen zo'n boeking maar ik kom zelden meer in Groningen. Binnenkort ben ik trouwens wel weer te horen bij Fast Forward van Oog Radio dat dan weer wel.
1 member likes thisOk ik weet genoeg dus jezelf hier promoten is niet meer nodig?
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.