DJ gezocht Groningen (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Larsz    posted on 13-08-2012 18:28
Hallo,
?
Ik ben op zoek naar een all-round DJ voor een personeelsfeest omgeving Groningen. Het publiek valt in de leeftijdscato 16-40 dus de muziek moet herkenbaar zijn, divers en de mogelijkheid om verzoeknummers aan te vragen is vereist.?
?
Datum: week 38, de week van 17 september.
Het feest wordt gehouden op een zaterdag, de precieze datum is nog niet vastgesteld maar het zal rond week 38 zijn, en begint dan om 21:00 tot een uur of 01:00-02:00.

Als iemand denkt hier een booking in te zien hoor ik dat graag hier of het liefst via een pm (om de details te bespreken etc.) Happy, laughing

Gr?
??
User edit by Larsz on 13-08-2012 @ 18:29:28 (6%)

What do you think about DJ gezocht Groningen ??

Vote :   

djcanta    posted on 13-08-2012 20:00
ik ken nog wel wat goede allround DJ's uit de regio Groningen, maar ik zou zeggen stuur eens een mailtje naar info@djarnoud.nl Echt een topper!
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
Dyno    posted on 13-08-2012 20:16
1 member likes this  http://www.djmarcelm.nl/
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Larsz    posted on 13-08-2012 23:03
1 member likes this  Websites van de desbetreffende personen wekken niet meteen een goede impressie.. hebben jullie snel iets gegoogled of hier positieve ervaringen over (gehoord)??
djcanta    posted on 14-08-2012 08:44
Marcel M is ook een top DJ... ik ken beide DJ's al 8 jr persoonlijk en ik heb ze regelmatig (Marcel M zo'n 20x en Arnoud zeker 50x) horen draaien. Beide mannen kunnen alle kanten op qua muziek. Het zijn allround / feest-DJ's dus vandaar die websites.

Niet snel iets gegoogled hoor, maar gewoon een goede ervaring mee. Dit zijn professionele Dj's waar je van op aan kunt.
ik ken nog wel genoeg andere DJ's waar je wat mee kunt. wat is je budget?
la-djs    posted on 14-08-2012 11:11
Beste Larsz,

Klinkt als een goed feest, waar we graag komen draaien. Onze stijl is allround en we hebben veel ervaring met draaien voor verschillende leeftijdscategorie?n. Neem even een kijkje op onze website http://www.la-djs.nl en we hopen snel van je te horen.

MvG,

L.A.-DJ?s
rorex    posted on 14-08-2012 13:27
Ik zeg niet graag over DJ's dat ze niet goed zijn, maar met L.A.-DJ's heb ik persoonlijk een slechte ervaring.
Op een schoolfeest een DJ neerzetten die de eerste helft van de avond alleen maar latin house draait, om vervolgens over te stappen op underground dubstep is nou niet echt bepaald heel handig. Zeker als de DJ ook nog eens digitaal draait en alsnog de platen scheef laat lopen...?
(Elzendaal schoolfeest 13 april 2011)

djcanta    posted on 14-08-2012 15:56
1 member likes this  met alle respect maar dan ben je niet een allround DJ Cool
Larsz    posted on 14-08-2012 18:16
Ik doe zeker wat met jullie tips maar wil me even goed verdiepen voordat ik contact met jullie (links) opneem?Cry

Meer tips zijn altijd welkom Happy, laughing
corsangers    posted on 14-08-2012 18:50
1 member likes this  Hallo Larsz,

Hierbij een bio van mij, mijn site is www.djcor.com ik heb zeer veel ervaring.

Allround DJ Cor Sangers is de beste DJ die U kunt boeken om absolute partystemming te bereiken in elke stijl.
DJ Cor Sangers is bekend van vele projecten waaronder 'The Vengaboys', heeft zeer veel ervaring en?
draait en mixt LIVE, al vele jaren in binnen- en buitenland is hij een zeer geliefde DJ.?
Niets is Allround DJ Cor Sangers te gek van Nederlandstalig tot Dance Classics, van House en Trance tot Electro, van jaren 60, 70 ,80 ,90, tot heden.
DJ Cor Sangers richt zich totaal op het publiek EN draait wat het publiek wenst, hij wordt omarmd,?
is erg openlijk en een echte publiekslieveling.
Allround DJ Cor Sangers begon al op z'n 14de zelf feesten te organiseren en de hele zaal te entertainen met
zijn muziek en draaikunsten. DJ Cor Sangers de Producer bestormt al jaren de feesten van klein tot ENORM.
In Nederland en ver daarbuiten, in Duitsland, Oostenrijk, Italie en Noorwegen is hij erg geliefd.?
Het grootste publiek waar hij ooit voor draaide was 1 miljoen mensen; The Loveparade in Berlijn.
Als DJ Producer is DJ Cor Sangers verantwoordelijk voor meer dan 150 12inches, vele albums en singles,?
remixes en mix-cd's. 1 Van de grootste successen waar DJ Cor Sangers aan mee werkte is 'The Vengaboys'.
's Winters bestormt DJ Cor Sangers vaak de Alpen en bezorgt dan iedereen met z'n Apres ,ski hits bij minus?
20 graden menige zweetdruppel op het hoofd. Maar ook Absolute Toppers zorgen voor het ophalen van?
goede herinneringen uit de jaren 70,80 en 90. Met de waanzinnige dansmuziek die deze allround?
DJ Cor Sangers draait zorgt hij voor een geslaagd feest in elke stijl waar iedereen het nog lang over heeft.

Met vriendelijke groet,
DJ Cor Sangers
?
?
DJADMIN    posted on 14-08-2012 18:56
4 members like this  Als ik naar dj cor z'n beschrijving kijk, haal je daarmee de nieuwe Armin van Buren binnen ! Wat moet die goed zijn...als ik 't verhaal zo lees?Cry
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Maracas    posted on 14-08-2012 19:05
Dit topic zorgt keihard voor nieuwe memberaanmeldingen
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
dance2mix    posted on 14-08-2012 19:12
Poster: Maracas
Dit topic zorgt keihard voor nieuwe memberaanmeldingen

+1 haha
CDJ 850 K- DJM 700 K - HDJ 500 K - Event 20/20 BAS
Larsz    posted on 14-08-2012 19:54
1 member likes this  
Poster: corsangers
Hallo Larsz,

Hierbij een bio van mij, mijn site is www.djcor.com ik heb zeer veel ervaring.

Allround DJ Cor Sangers is de beste DJ die U kunt boeken om absolute partystemming te bereiken in elke stijl.
DJ Cor Sangers is bekend van vele projecten waaronder 'The Vengaboys', heeft zeer veel ervaring en?
draait en mixt LIVE, al vele jaren in binnen- en buitenland is hij een zeer geliefde DJ.?
Niets is Allround DJ Cor Sangers te gek van Nederlandstalig tot Dance Classics, van House en Trance tot Electro, van jaren 60, 70 ,80 ,90, tot heden.
DJ Cor Sangers richt zich totaal op het publiek EN draait wat het publiek wenst, hij wordt omarmd,?
is erg openlijk en een echte publiekslieveling.
Allround DJ Cor Sangers begon al op z'n 14de zelf feesten te organiseren en de hele zaal te entertainen met
zijn muziek en draaikunsten. DJ Cor Sangers de Producer bestormt al jaren de feesten van klein tot ENORM.
In Nederland en ver daarbuiten, in Duitsland, Oostenrijk, Italie en Noorwegen is hij erg geliefd.?
Het grootste publiek waar hij ooit voor draaide was 1 miljoen mensen; The Loveparade in Berlijn.
Als DJ Producer is DJ Cor Sangers verantwoordelijk voor meer dan 150 12inches, vele albums en singles,?
remixes en mix-cd's. 1 Van de grootste successen waar DJ Cor Sangers aan mee werkte is 'The Vengaboys'.
's Winters bestormt DJ Cor Sangers vaak de Alpen en bezorgt dan iedereen met z'n Apres ,ski hits bij minus?
20 graden menige zweetdruppel op het hoofd. Maar ook Absolute Toppers zorgen voor het ophalen van?
goede herinneringen uit de jaren 70,80 en 90. Met de waanzinnige dansmuziek die deze allround?
DJ Cor Sangers draait zorgt hij voor een geslaagd feest in elke stijl waar iedereen het nog lang over heeft.

Met vriendelijke groet,
DJ Cor Sangers
?
?

bedankt voor je reactie ik zal je zeker opnemen in mijn lijstje gr henk Happy, laughing
djcanta    posted on 14-08-2012 20:15
ik ken wel een DJ Cor maar dat is toch een andere. Deze Cor heb ik echter nog nooit van gehoord, en ik dacht dat ik alle Allround DJ's in NL wel kende! Als iemand 't heeft over DJ Cor dan denk ik aan Cor Tuin.
https://www.facebook.com/djcor
delectro    posted on 14-08-2012 20:21
1 member likes this  Als je de woorden DJ en Cor en Sangers weghaald blijven er twee zinnen over van het hele verhaal.
ansjuuhhhh    posted on 14-08-2012 21:44
Wij kunnen U het volgende aanbieden:

* Drive In Show met uitgebreide verlichting, DJ en LJ
* Zangeres Robina Souilljee
* Entertainer Jack

Voor de totale prijs van slechts 795 Euro.

Mocht U alleen interesse hebben in onze Drive In Show, komt de prijs op 495 Euro.

Onze website is: www.soeljee.nl

M.vr.gr.

Ans Souilljee
mail: ans@soeljee.nl

Sebasz    posted on 14-08-2012 21:57
Waarom zien al die sites er zo onprofessioneel uit.. Ik zie een gat in de markt?Cry
Dyno    posted on 14-08-2012 22:10
1 member likes this  
Poster: Larsz
Websites van de desbetreffende personen wekken niet meteen een goede impressie.. hebben jullie snel iets gegoogled of hier positieve ervaringen over (gehoord)??

Niet geGoogled nee.
Ik ken deze jongen.
Garantie voor een goed feest!
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Limb-Girdle    posted on 14-08-2012 22:15
Poster: Sebasz
Waarom zien al die sites er zo onprofessioneel uit.. Ik zie een gat in de markt?Cry

Zulke prijzen hanteren en zulke websites als online visitekaartje.?Embarassed
Where the music meets the deejay!
DJADMIN    posted on 14-08-2012 22:17
495 euro...ik bied 10% !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
MrQreeny    posted on 14-08-2012 23:05
Ik zou je keuze baseren op ervaringen van members hier die er al langer zitten. En dus niet eens kijken naar die lui die speciaal hiervoor een account aanmaken. Als dyno en canta zeggen dat die marcel een goede is, zou ik gewoon niet verder zoeken Winking my eye
'Music is the universal language of mankind...'
Maracas    posted on 14-08-2012 23:53
Poster: MrQreeny
Als dyno en canta zeggen dat die marcel een goede is, zou ik gewoon niet verder zoeken Winking my eye

Dus dat, wijzelf als dj zijnde zullen daar het meeste verstand van hebbenEmbarassed
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
feestbeest    posted on 15-08-2012 02:05
1 member likes this  Ah LA DJ's komen bij ons altijd zwaarder of exra geschut huren op me werk, komen over als aardige jongens en die wel verstand van zaken hebben.?
LA dj's is ook niet een dj als ik het goed heb opgevangen maar een soort van bedrijfje wat drive-ins verzorgt en verschillende dj's inzet.?

Maar als ik die site van Marcel M lees dan ziet het er goed uit, vind de site ook goed eruit zien...

Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
djcanta    posted on 15-08-2012 07:43
1 member likes this  
Poster: Dyno
Niet geGoogled nee.
Ik ken deze jongen.
Garantie voor een goed feest!

precies! Happy, laughing
djmarcelm    posted on 15-08-2012 20:44
Poster: Larsz
Websites van de desbetreffende personen wekken niet meteen een goede impressie.. hebben jullie snel iets gegoogled of hier positieve ervaringen over (gehoord)??

das jammer dat het niet de goede impressie wekt Winking my eye

jammer genoeg heb ik voor deze datum al een boeking staan denk btw dat mijn collega's die een beetje in hetzelfde schuitje zitten zoals hierboven geschetst door dyno en canta ook al wel goed geboekt zijn ik heb bijv de eerste boekingen tot het einde van volgend jaar al staan!

succes met zoeken larsz je kan altijd canta een pm sturen hij kent genoeg goede jongens en staat wekelijks in contact met ze!
all-round dj/ feest dj, ex tmf in de mix roadshow dj

178 Users online: 86 Guests (92 Unknown)
Pages generated today : 13.317
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.621.068