Platenspeler geluid via een kant
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

guusvdblom29    posted on 13-08-2012 12:34
Hallo,

Had laatst een vraag over het aansluiten van platenspelers en cd spelers op een mengpaneel gesteld. Maar met dit probleem zit ik al langer. Eerst stoorde ik me er niet zo aan, maar nu begint het toch steeds irritanter te worden... Ik heb dus 2 platenspelers (Technics SL-1210M5G). Alles netjes aangesloten enzo. De ene platenspeler hoor je gewoon normaal stereo geluid, maar bij de andere komt het geluid maar via een box of oor van de koptelefoon (de linkerkant hoor je muziek, rechts helemaal niks).?
Ik had al wat rondgezocht op internet, maar kon het nergens vinden. Dus vandaar hier de vraag jullie. Weten jullie hier een oplossing voor?

Gr. Guus

What do you think about Platenspeler geluid via een kant ??

Vote :   

tek-zotic    posted on 13-08-2012 12:51
waarschijnlijk een slecht contact van je naald: naald losschroeven, even de contactjes uitblazen zodat al het stof eruit is en terug eropschroeven. moest dat niet lukken kan het zijn dat je kabel stuk is ofzo

guusvdblom29    posted on 13-08-2012 12:51
Heb dr iemand naar laten kijken, er zit een andere naald op. Dus probleem opgelost.?
Toppic kan dicht Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 4.764 days.
 Post CommentThat would be 158.8 months
or a whopping 13.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

348 Users online: 232 Guests (116 Unknown)
Pages generated today : 76.258
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.873.295