waar downloaden of kopen jullie de juiste muziek wat gedraait kan worden in dancecafe's en discotheken en wat gemixt kan worden of wie weet een adresje waar ik muziek vandaan kan halen het liefste 320 kbps
Inderdaad vooral kopen via beatport en iTunes en dat soort websites.?
?
Ook zie je vaak dat bekende producers dingen gratis beschikbaar stellen via hun soundcloud enzo.
Ik ga echt niet lopen beweren dat ik nooit wat illegaal heb gedownload, een groot deel van mijn collectie is zelfs illegaal. Maar wanneer ik ergens draai en betaald ervoor krijg geef ik dat geld wel weer uit aan legale tracks kopen om zo toch te zorgen dat mijn collectie langzaam maar zeker legaal wordt.
?
Legaal ben je ook gewoon zeker van de kwaliteit en zitten er geen rare bijgeluiden bij.?
No new postings for 4.785 days. Post CommentThat would be 159.5 months or a whopping 13.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.