Als je een product aanschaft hoort het als nieuw te zijn. Krijg hier nu veel aanvallende reacties tussen, kan ik ergens wel begrijpen. Maar mijn Nederlands is prima, enkel dyslexie maar daar is vrij weinig aan te doen volgens mij

Over ?de doos, het maakt wel degelijk een verschil. Als jij tweede hands spelers zou kopen, zou je ze dan in een kapotte, gewoon zichtbaar uit elkaar gevallen, maar weer in elkaar getapede doos willen hebben? Zou je ze dan kopen? Dan vraag jij je ook af wat de staat is van het product.
Ja, tape die er niet omheen zit maak ik ook een probleem van... Waarom? Tape word er in de fabriek omheen gedaan, als dat er af gehaald is is het dus blijkbaar al een keer gebruikt. Je koopt 1e hands nieuwe producten geen tweede hands, dan zou het marktplaats heten. Daar zou ik het niet heel gek vinden dat het tapeje mist, bij een winkel wel.
Verder een doos die ingetaped is, waar speakers inzitten waar krassen opzitten? Hmm, waar het tapeje mist? Wat zou er toch mee gebeurd zijn dat er 3 grote diepe krassen inzitten, met groot bedoel ik dan 12 cm kras, 7 cm kras en 4 cm kras, de breedte was 18 cm van dat ding

Duidelijk zichtbaar.
Je betaalt voor werkend spul, ik had die 100 euro cadeau bonnen niet gehoeven, als ik nou mocht kiezen had ik liever binnen een week m'n spul werkend gehad dan 1,5 maand aankloten, constant alles terug sturen en wegbrengen, Elke dag mailen en bellen om alles in orde te krijgen.?
Als iets kapot geleverd word en ze beweren at je als je het voor het weekend opstuurt je het volgende week terug hebt, en je de week daarna belt dan zeggen ze, neeee, nee dat klopt het duurt 3 maanden?
Graag even reacties op dit stukje tekst, geef maar aan waarom ik ongelijk heb, zou het graag weten waar ik hier mis zit.
Daarbij, voor de mensen die een Reloop RMX-40 DSP Mixer hebben jullie weten hoe die ingepakt is, als de doos daarvan nog in redelijke staat is, en de doos van de winkel in perfecte staat, hoe kan het dan zijn dat de balance fader verbogen is tijdens het vervoer? Dat was namelijk ook het geval bij hun.
Overigens even een kleine toevoeging na een telefoontje van deze winkel, Met de vraag of ik hier bij wouw zetten dat ze voor het niet werken van de midi functie de volgende drie oplossingen hebben geboden; Langskomen om het op te lossen met een computer -> Geen optie beroepsgeheim. Teamviewer om het op te lossen -> geen optie beroepsgeheim. Wachten op een firmware update wisten niet wanneer hij kwam -> update gedaan, geen verschil. Overigens moest ik er ook bij vermelden dat ik Windows 8 als besturingssyteem had. Dit is verder niet relevant want op Windows 7 werkt het ook niet. Daarnaast werkt Windows 8 het zelfde, alles wat op 7 werkt werkt ook op 8

?
Nog een kleine toevoeging, ik moest vanavond laten weten wat ik deed, terug sturen of houden. Tijdsdruk, en dergelijke word er dus nu opgezet. Vrij onbeleefd, overegins vind ik het heel raar dat ik hier nu weer over opgebelt word dat als ik niet 'alles' zou vertellen hun het wel zouden doen omdat er wel goede oplossingen geboden waren. (in mijn ogen niet het geval). Daarnaast word ik hier op aangekeken door deze medewerkers, maar ik ben nog minderjarig. Vandaar nogmaals dat ik maar ook m'n ouders dit zeer triest vinden van dit bedrijf. We gaan even overleggen wat we gaan doen, en zullen dit bedrijf hier nog van op de hoogte brengen. We zetten ze volgens hun overigens onterecht in een zwart daglicht. Dit zie ik niet als onterecht, als er goede service geleverd was had dit hier niet gestaan.