Service Roze logo (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Dissmaster    posted on 12-08-2012 02:52
Heey allemaal, Happy, laughing

Zou ik jullie mogen vragen wat jullie van de service van het roze logo winkeltje vinden? en wat voor ervaringen jullie hebben?

Ik sta op het punt gewoon alles terug te sturen naar hun en geld terug te vragen, vind hun service namelijk ronduit belabbert. Zelfs bij de aldie krijg je betere service.

Er is besteld;

2x Reloop RMP-3 Alpha
1x Reloop RMX-40 DSP -> Kapot geleverd, fader verbogen doos opengemaakt, fader knop misten medewerker zei; Product kapot gegaan tijdens het vervoer, waarop ik zei dat ik graag wist hoe dat kon terwijl de buitenste doos nog intact was. moet nu 2/3 maanden wachten tot ik hem gerepareerd terug krijg, nieuwe kon ik niet krijgen, wel na lang aandringen eentje lenen tot de mijne terug is.
1x DAP Audio PMA-62 Actieve luidsprekers set -> eerste keer 1 kapotte 1 hele speaker geleverd, gerouterd. 2e x opengemaakte doos gelever, met gebruikte niet in plastig verpakte speakers (Doos zat open in hun eigen doos, niet eens afgesloten dus) klacht gedaan cadeau bon 50euro ontvangen excuses, en zal niet meer gebeuren en door specialisten gecheckt worden. Erg goede specialisten zijn daar dus blijkbaar niet want het is gepresteerd om een 3e x een compleet ingetapede doos op te sturen. met tape, omdat de doos anders uit elkaar viel, alweer gebruikte speakers dus. weer cadeau bon 50 euro hoop dat u nog vertrouwen heeft. Dit maal KRK besteld, en aangegeven alles terug te sturen als het ditmaal niet goed was, dit keer wel goed. Werd tijd.?

Maar nu, Mijn Reloop RMP-3 Alpha's maken geen verbinding met mijn computers, Ja, kunnen we vrij weinig aan doen. Weer niet zoals het hoort. Ja u moet wachten op een firmware update denken wij. Denken? Jullie staan in contact met de fabrikant dit moet gewoon werken vond ik. Maandag laat ik even een familie lid die bij banken alles regeld op ict kijken of die het op kan lossen, alles gaat de hele zooi terug. Want het is allemaal rond uit slecht, hun product specialist weet het ook niet ja. erg goed.

Verder ben ik nog een keer door een medewerker boos opgebelt, en gewoon ronduit brutaal en onrespectvol behandeld, het was allemaal mijn schuld zn baas was boos op hem geworden. Ik heb daar zitten luisteren, en daarna fijne dag meneer gezegd, en zat daar van. Dit heb ik nog nooit mee gemaakt.

Andere slechte ervaringen of eventuele oplossingen?




What do you think about Service Roze logo ??

Vote :   

Sound-Division    posted on 12-08-2012 17:38
Misschien kun je ze bij Kassa wel een koude douche geven Foot in Mouth
FASA    posted on 12-08-2012 18:04
Poster: YvoVermer
Hoe die doos eruit ziet maakt toch helemaal niet uit. Het gaat er toch om wat er in zit... Als dat in orde is, dan is er toch geen probleem, en als je al moeilijk gaat doen over een mooi stukje tape dat er niet rondzit...
Misschien eens eerst werken aan je Nederlands dan kunnen ze je daar ook deftig verder helpen als er een probleem is.
 

Klopt, maar als een doos er al verrot uitziet terwijl het nieuw zou moeten zijn, zou ik ook geen vertrouwen hebben in de inhoud.
www.soundcloud.com/nick-janssens1
Estacy    posted on 12-08-2012 18:06
ik zie hier nergens een probleem met service hoor. als je zelfs door de bedrijfsleider word opgebeld met excuses en 100 euro gratis krijgt.?

Niet altijd gaat alles volgens plan, dat is heel vervelend maar het kan gebeuren. daar moet je maar mee zien te leven en ik ben van mening dat zo gauw jij alle spullen hebt, werkend en in goede staat, ze jouw gewoon keurig geholpen hebben. En die ene medewerker die jouw opbelt, tja, die zal wel een slechte dag hebben gehad.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
YvoVermer    posted on 12-08-2012 18:08
Heb er ooit een six-light besteld en die doos was ook beschadigd, maar wat binnenin zat was nog in perfecte staat, dan is er voor mij toch geen probleem. Doos was ook dichtgeplakt met tape van Bax, maarja :s
Yvo & Vermer
Dissmaster    posted on 12-08-2012 18:49
Als je een product aanschaft hoort het als nieuw te zijn. Krijg hier nu veel aanvallende reacties tussen, kan ik ergens wel begrijpen. Maar mijn Nederlands is prima, enkel dyslexie maar daar is vrij weinig aan te doen volgens mij Winking my eye

Over ?de doos, het maakt wel degelijk een verschil. Als jij tweede hands spelers zou kopen, zou je ze dan in een kapotte, gewoon zichtbaar uit elkaar gevallen, maar weer in elkaar getapede doos willen hebben? Zou je ze dan kopen? Dan vraag jij je ook af wat de staat is van het product.

Ja, tape die er niet omheen zit maak ik ook een probleem van... Waarom? Tape word er in de fabriek omheen gedaan, als dat er af gehaald is is het dus blijkbaar al een keer gebruikt. Je koopt 1e hands nieuwe producten geen tweede hands, dan zou het marktplaats heten. Daar zou ik het niet heel gek vinden dat het tapeje mist, bij een winkel wel.

Verder een doos die ingetaped is, waar speakers inzitten waar krassen opzitten? Hmm, waar het tapeje mist? Wat zou er toch mee gebeurd zijn dat er 3 grote diepe krassen inzitten, met groot bedoel ik dan 12 cm kras, 7 cm kras en 4 cm kras, de breedte was 18 cm van dat ding Winking my eye Duidelijk zichtbaar.

Je betaalt voor werkend spul, ik had die 100 euro cadeau bonnen niet gehoeven, als ik nou mocht kiezen had ik liever binnen een week m'n spul werkend gehad dan 1,5 maand aankloten, constant alles terug sturen en wegbrengen, Elke dag mailen en bellen om alles in orde te krijgen.?

Als iets kapot geleverd word en ze beweren at je als je het voor het weekend opstuurt je het volgende week terug hebt, en je de week daarna belt dan zeggen ze, neeee, nee dat klopt het duurt 3 maanden?

Graag even reacties op dit stukje tekst, geef maar aan waarom ik ongelijk heb, zou het graag weten waar ik hier mis zit.

Daarbij, voor de mensen die een Reloop RMX-40 DSP Mixer hebben jullie weten hoe die ingepakt is, als de doos daarvan nog in redelijke staat is, en de doos van de winkel in perfecte staat, hoe kan het dan zijn dat de balance fader verbogen is tijdens het vervoer? Dat was namelijk ook het geval bij hun.

Overigens even een kleine toevoeging na een telefoontje van deze winkel, Met de vraag of ik hier bij wouw zetten dat ze voor het niet werken van de midi functie de volgende drie oplossingen hebben geboden; Langskomen om het op te lossen met een computer -> Geen optie beroepsgeheim. Teamviewer om het op te lossen -> geen optie beroepsgeheim. Wachten op een firmware update wisten niet wanneer hij kwam -> update gedaan, geen verschil. Overigens moest ik er ook bij vermelden dat ik Windows 8 als besturingssyteem had. Dit is verder niet relevant want op Windows 7 werkt het ook niet. Daarnaast werkt Windows 8 het zelfde, alles wat op 7 werkt werkt ook op 8 Winking my eye?

Nog een kleine toevoeging, ik moest vanavond laten weten wat ik deed, terug sturen of houden. Tijdsdruk, en dergelijke word er dus nu opgezet. Vrij onbeleefd, overegins vind ik het heel raar dat ik hier nu weer over opgebelt word dat als ik niet 'alles' zou vertellen hun het wel zouden doen omdat er wel goede oplossingen geboden waren. (in mijn ogen niet het geval). Daarnaast word ik hier op aangekeken door deze medewerkers, maar ik ben nog minderjarig. Vandaar nogmaals dat ik maar ook m'n ouders dit zeer triest vinden van dit bedrijf. We gaan even overleggen wat we gaan doen, en zullen dit bedrijf hier nog van op de hoogte brengen. We zetten ze volgens hun overigens onterecht in een zwart daglicht. Dit zie ik niet als onterecht, als er goede service geleverd was had dit hier niet gestaan.
User edit by Dissmaster on 13-08-2012 @ 14:52:08 (71%)
YvoVermer    posted on 12-08-2012 19:15
Die krassen kunnen inderdaad niet, en ik zou ze ook terug gestuurd hebben in jouw plaats, maar om de doos zou ik me eerlijk gezegd niet zo veel zorgen maken.
Maarja iedereen moet daar zelf over oordelen of je het terugstuurt of niet.


Yvo & Vermer
Lead    posted on 14-08-2012 11:53
Poster: Limb-Girdle
Volgens mij was shop survey hier verboden, beetje sneu om dit aan te snijden...
 

Ehhhhh.... daar heb ik een hele module voor gemaakt : Shop Survey, dus is heir niet verboden... graag invullen als iemand een goede review kan maken. Liefst met een foto van de winkel om het ook leuk leesbaar te houden...
Let the BASS be louder
djcanta    posted on 14-08-2012 12:59
terug sturen die handel als je 't er niet mee eens bent en rij naar een andere shop om je spullen alsnog aan te schaffen. Dit is natuurlijk bij internet-handel altijd een risico.
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
Sebasz    posted on 14-08-2012 13:59
als je niet tevreden was had je ook gewoon 14 dagen de tijd gehad om het terug te sturen en je geld terug te krijgen
Ywe    posted on 14-08-2012 16:38
Poster: Dissmaster

Nog een kleine toevoeging, ik moest vanavond laten weten wat ik deed, terug sturen of houden. Tijdsdruk, en dergelijke word er dus nu opgezet. Vrij onbeleefd, overegins vind ik het heel raar dat ik hier nu weer over opgebelt word dat als ik niet 'alles' zou vertellen hun het wel zouden doen omdat er wel goede oplossingen geboden waren. (in mijn ogen niet het geval). Daarnaast word ik hier op aangekeken door deze medewerkers, maar ik ben nog minderjarig. Vandaar nogmaals dat ik maar ook m'n ouders dit zeer triest vinden van dit bedrijf. We gaan even overleggen wat we gaan doen, en zullen dit bedrijf hier nog van op de hoogte brengen. We zetten ze volgens hun overigens onterecht in een zwart daglicht. Dit zie ik niet als onterecht, als er goede service geleverd was had dit hier niet gestaan.
 

Lijkt me vrij relevante toevoeging,?

Ik geloof dat ik weinig online shops hebben gezien die zoveel serice hebben gegeven als Bax nu naar jou doet. 100 euro bonnen, je word nadat je onterecht word behandeld door een medewerker teruggebeld met excuses, ze bieden aan om langs te komen en/of om hulp of afstand te bieden.?

Denk niet dat je dat vaak tegen gaat komen! Dat jij vervolgens niet akkoord gaat wegens 'beroepsgeheim' is niet de schuld van desbetreffende webshop lijkt mij.?
?
Wat sebasz zegt, je had binnen 2 week de koop ongedaan kunnen maken.?

En wat ook eerder is gezegd, als bedrijf kan je het nog zo perfect doen, er zal altijd een uitzondering in zitten waarbij het mis gaat. Naar mijn mening hebben ze voldoende gedaan om je tegemoed te komen.?

Ik blijf gewoon bestellen. Jammer dat Goes zo ver weg is, ik wil ook wel eens langs komen, misschien op de terugweg van vakantie
Luxx    posted on 14-08-2012 16:50
beroepsgeheim..?? maar gast, je hebt 100 euro aan kadobonnen. je moet een gegeven paard niet in de bek kijken

ik heb ooit mijn iphone scherm laten repareren. toen die terugkwam bleek het nieuwe scherm niet naar behoren te werken. heb het toen terug gestuurd en kreeg een week later opnieuw mijn iphone terug, ditmaal met goed werkend scherm, gratis screenprotector en de verzendkosten contant in de doos.

ik vond het top service.?


check wat jij krijgt vriend.
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 14-08-2012 @ 16:53:02 (100%)
Lead    posted on 14-08-2012 17:21
Ik denk dat er nu wel genoeg gezegd is...
Naar mijn idee is er een reeele oplossing aangeboden die geaccepteerd is....

Let the BASS be louder





  Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.


394 Users online: 295 Guests (99 Unknown)
Pages generated today : 11.723
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.761.195