Service Roze logo (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Dissmaster    posted on 12-08-2012 02:52
Heey allemaal, Happy, laughing

Zou ik jullie mogen vragen wat jullie van de service van het roze logo winkeltje vinden? en wat voor ervaringen jullie hebben?

Ik sta op het punt gewoon alles terug te sturen naar hun en geld terug te vragen, vind hun service namelijk ronduit belabbert. Zelfs bij de aldie krijg je betere service.

Er is besteld;

2x Reloop RMP-3 Alpha
1x Reloop RMX-40 DSP -> Kapot geleverd, fader verbogen doos opengemaakt, fader knop misten medewerker zei; Product kapot gegaan tijdens het vervoer, waarop ik zei dat ik graag wist hoe dat kon terwijl de buitenste doos nog intact was. moet nu 2/3 maanden wachten tot ik hem gerepareerd terug krijg, nieuwe kon ik niet krijgen, wel na lang aandringen eentje lenen tot de mijne terug is.
1x DAP Audio PMA-62 Actieve luidsprekers set -> eerste keer 1 kapotte 1 hele speaker geleverd, gerouterd. 2e x opengemaakte doos gelever, met gebruikte niet in plastig verpakte speakers (Doos zat open in hun eigen doos, niet eens afgesloten dus) klacht gedaan cadeau bon 50euro ontvangen excuses, en zal niet meer gebeuren en door specialisten gecheckt worden. Erg goede specialisten zijn daar dus blijkbaar niet want het is gepresteerd om een 3e x een compleet ingetapede doos op te sturen. met tape, omdat de doos anders uit elkaar viel, alweer gebruikte speakers dus. weer cadeau bon 50 euro hoop dat u nog vertrouwen heeft. Dit maal KRK besteld, en aangegeven alles terug te sturen als het ditmaal niet goed was, dit keer wel goed. Werd tijd.?

Maar nu, Mijn Reloop RMP-3 Alpha's maken geen verbinding met mijn computers, Ja, kunnen we vrij weinig aan doen. Weer niet zoals het hoort. Ja u moet wachten op een firmware update denken wij. Denken? Jullie staan in contact met de fabrikant dit moet gewoon werken vond ik. Maandag laat ik even een familie lid die bij banken alles regeld op ict kijken of die het op kan lossen, alles gaat de hele zooi terug. Want het is allemaal rond uit slecht, hun product specialist weet het ook niet ja. erg goed.

Verder ben ik nog een keer door een medewerker boos opgebelt, en gewoon ronduit brutaal en onrespectvol behandeld, het was allemaal mijn schuld zn baas was boos op hem geworden. Ik heb daar zitten luisteren, en daarna fijne dag meneer gezegd, en zat daar van. Dit heb ik nog nooit mee gemaakt.

Andere slechte ervaringen of eventuele oplossingen?




What do you think about Service Roze logo ??

Vote :   

djmstr223    posted on 12-08-2012 09:24
erlijk gezecht heb ik nog nooit problenen gedad met deze winkel! nooit problem met gear ofzow.
www.bramvanbergen.nl
YvoVermer    posted on 12-08-2012 10:11
Ik heb ook nog nooit probleme gehad, vorige keer redelijk grote bestelling gedaan, en een kortingscode werkte niet.
Via de online chat een medewerker gesproken, en die heeft er egt zen tijd ingestoken, een speciale prijsofferte gekregen met nog is een extra korting voor het ongemak.
?
Echt top service!!


Yvo & Vermer
aurelienvdv    posted on 12-08-2012 10:41
ik wel 1 maal iets dat niet volledig correct was: ze hadden me de verkeerde kabels opgestuurd, geen probleem zeiden ze we wisselen ze voor de correcte kabels. Maar ik moest de verzendingskosten (een 10 euro) zelf betalen.
Is niet zo erg maar correct is het niet echt. Voor de rest geen klagen!
YvoVermer    posted on 12-08-2012 12:30
Dat is idd niet egt correct :s tenslotte is het hun fout...
Yvo & Vermer
Estacy    posted on 12-08-2012 12:35
je hebt een reserve mixer gekregen, en 2x een kado bon van 50 euro? Ik zie eerlijk gezegd niet heel veel slechte service hierin, dat gaat al veel verder dan de meeste webshops
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
tek-zotic    posted on 12-08-2012 12:41
Poster: Estacy
je hebt een reserve mixer gekregen, en 2x een kado bon van 50 euro? Ik zie eerlijk gezegd niet heel veel slechte service hierin, dat gaat al veel verder dan de meeste webshops
 
+1, krijg je zelfs dikwijls bij gewone winkels niet.
User edit by tek-zotic on 12-08-2012 @ 12:41:57 (24%)
thomassmith    posted on 12-08-2012 12:41
Wat een stel honden zeg. Dat van die speaker kan gewoon echt niet. Die hoort gewoon in de doos te komen met het schuim erom en al. En dan nog die mixer, zo jammer. Ik snap dat je er ongelukkig mee bent, en zou daarom ook gewoon lekker alles terug sturen en je geld terug vragen. Meestal kan een consumentenbond je wel helpen hiermee.

Ik zou gewoon lekker alles bij new-line bestellen. Dat doe ik echt al jaren. Zo had ik een keer stof in me mixer zitten terwijl ik dit als rookie gewoon niet wist en dacht dat t hun fout was. Ze haalden t stof eruit voor me en ik hoefde alleen de verzend kosten te betalen. Ik leerde er meteen van en heb t nooit meer gehad.
Luxx    posted on 12-08-2012 12:41
leuk geprobeerd, concurrende webshop!
www.mothermusic.nl
thomassmith    posted on 12-08-2012 12:44
Poster: Estacy
je hebt een reserve mixer gekregen, en 2x een kado bon van 50 euro? Ik zie eerlijk gezegd niet heel veel slechte service hierin, dat gaat al veel verder dan de meeste webshops
 


Hoezo, tis toch vrij duidelijk dat als je nieuwe speakers bestelt en je krijgt tot 3X toe speakers die of al gebruikt zijn of al uit de doos zijn geweest dat je dan zoeits heb van laat die cadeau bonnen maar zitten ik ga wel lekker naar een ander die me wel nieuwe speakers kan leveren?
AdenFarleigh    posted on 12-08-2012 12:45
Nooit geen problemen mee gehad; zelfs nog eens het aankoopbedrag teruggewonnen met een actie, helaas had ik toen alleen een mic gekocht maar goed.
?
Bestel al jaren bij rozelogo-shop.
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
thomassmith    posted on 12-08-2012 12:45
Poster: Luxx
leuk geprobeerd, concurrende webshop!
 

Je kent t wel. Mond tot mond reclame.
tek-zotic    posted on 12-08-2012 12:54
Poster: thomassmith
Hoezo, tis toch vrij duidelijk dat als je nieuwe speakers bestelt en je krijgt tot 3X toe speakers die of al gebruikt zijn of al uit de doos zijn geweest dat je dan zoeits heb van laat die cadeau bonnen maar zitten ik ga wel lekker naar een ander die me wel nieuwe speakers kan leveren?
 
naar wat ik kan opmaken uit de tekst heeft hij zijn speaker terug gezonden en daarna een opengemaakte doos gekregen. Dus ik veronderstel: speaker gemaakt en in dezelfde doos teruggezonden en daar is toch niets mis mee
Dissmaster    posted on 12-08-2012 12:55
Poster: Estacy
je hebt een reserve mixer gekregen, en 2x een kado bon van 50 euro? Ik zie eerlijk gezegd niet heel veel slechte service hierin, dat gaat al veel verder dan de meeste webshops
 


Voor de reserve mixer heb ik dik een half uur aan de telefoon gehangen. Ik hoef die hele cadeau bonenn niet, ik krijg 3maal kapotte / gebruikte / inslechte staat met krassen etc speakers op gestuurd en er word mij door medewerkers verteld dat zij niks fout dat het of door het vervoer komt, of dat ik het zelf doe? M'n spelers werken nu ook niet naar behoren, het zijn midi spelers maar verbinding maken met de computer kunnen ze niet. Hun als bedrijf zijn verplicht om informatie te kunnen verstrekken over de producten die ze verkopen, tegen mij zeggen ze ja, kunnen we niks aan doen weten wij ook niet wacht maar op een update van Reloop?

Heb daar voor 1000/1500 besteld, en krijg 3maal kapotte shit. Word boos opgebelt door een medewerker dat z'n baas boos was geworden op hem? Vind het echt ronduit slecht. Die cadeau bonnen zijn verder leuk en aardig, maar daarvoor heb ik wel 1,5 maand langer op al m'n spullen moeten wachten en constant alles naar het postkantoor moeten rijden. iets wat als het goed was gegaan binnen 3 dagen allemaal geleverd had kunnen zijn. Duurde nu 1,5 maand vind het ronduit van de zotte.?
Dissmaster    posted on 12-08-2012 12:57
Poster: tek-zotic
naar wat ik kan opmaken uit de tekst heeft hij zijn speaker terug gezonden en daarna een opengemaakte doos gekregen. Dus ik veronderstel: speaker gemaakt en in dezelfde doos teruggezonden en daar is toch niets mis mee
 

Nee, ik mocht wachten met het terug sturen van m'n speakers tot de nieuwe aangekomen waren. Dit omdat ik anders 3 dagen zonder moest doen, Winking my eye
FASA    posted on 12-08-2012 13:42
Ik vind het ook vrij slecht als ik het allemaal zo hoor. Je betaald voor goede spullen dus die hoor je te krijgen. Kunnen ze leuk doen met een kadobonnetje van 50 euro maar als je voor 1500 besteld kan je dat ook weinig schelen denk ik. Ze hadden je gewoon gelijk nieuwe spullen moeten geven. De spullen die ze leveren zijn niet goed dus omruilen. Geen discussie.
?
Dat andere websites het niet doen, is geen excuus voor hun om het ook niet te doen!


Verder moet ik wel zeggen dat ik geen slechte ervaring met de shop heb en verder ook alleen maar positieve verhalen heb gehoord.?
www.soundcloud.com/nick-janssens1
Dissmaster    posted on 12-08-2012 14:03
Ik hoorde ook alleen positieve verhalen, vandaar mijn keus voor hun. Is me door iedereen aanbevolen en na eigen onderzoek leek het me ook gewoon verruit de beste winkel voor dit spul. Die cadeau bonnen vond ik het nou niet waard om zolang op normaal spul te wachten waarvan ik me afvraag of het uberhaubt nu wel werkt, aangezien ze beweren dat het pas goed werkt zodra er een nieuwe firmware van Reloop komt? Eerder kan ik ze niet als midi gebruiken beweren ze?
Danielvb    posted on 12-08-2012 14:11
Poster: aurelienvdv
ik wel 1 maal iets dat niet volledig correct was: ze hadden me de verkeerde kabels opgestuurd, geen probleem zeiden ze we wisselen ze voor de correcte kabels. Maar ik moest de verzendingskosten (een 10 euro) zelf betalen.
Is niet zo erg maar correct is het niet echt. Voor de rest geen klagen!
 
Heb ik ook gehad. Hoefde alleen geen verzendkosten te betalen.
Ze waren wel zo slim maar 1 kabel te sturen, waardoor ik nog is moest mailen voor een 2e kabel.

En 1 keer bestelde ik een kabel mini jack male naar mini jack female krul. Kreeg ik grote Jack male naar grote jack female krul. Geklaagd kreeg ik mini jack male naar mini jack female niet krul. Toen dacht ik van. laat maar zitten.

Al me andere bestellingen gewoon goede ervaringen mee en die kabels hebben ze uit eindelijk gewoon goed opgelost. Moest alleen een weekje langer wachten.
User edit by Danielvb on 12-08-2012 @ 16:02:52 (21%)
ArTy    posted on 12-08-2012 15:05
Poster: Dissmaster
Nee, ik mocht wachten met het terug sturen van m'n speakers tot de nieuwe aangekomen waren. Dit omdat ik anders 3 dagen zonder moest doen, Winking my eye
 

Volgens mij klopt jouw verhaal al niet aan alle kanten.. Je zit eerst te zeggen dat je kapotte speakers geleverd krijgt maar nu heb je wel gewacht met terugsturen omdat je anders zonder speaker zit.. Maar die was toch al kapot?

Verder heeft de winkel een assortiment van ongeveer 10.000 producten.. Tuurijk weet de 'specialist' niet van alle prducten het fijne af. Ik neem aan dat ze het wel hebben nagevraagd aan de leverancier maar dat die met een vaag verhaal over firmware komt. En waarschijnlijk gaat het enkel in jouw geval niet goed want ik zie eigelijk nooit topics op djr over dat de midi bij een Reloop niet werkt. Het kan natuurlijk net jouw configuratie van je pc zijn waardoor het niet goed werkt ofzo..

Zoals jij het verder beschijft klinkt het inderdaad niet netjes maar als je dan naar de trustpilot reviews en score kijkt lijkt het me dat jij een heel uitzonderlijk geval bent of het prbleem een beetje opblaasd.

Ik heb zelf nooit problemen met deze winkel gehad, altijd netjes en snel per e-mail antwoord op mijn vragen gehad. Producten waren altijd deugdelijk verpakt. Laatst oordoppen en stagetape besteld en zelfs dit zat met heel veel schuim in een doosje verpakt. Kan me dus niet voorstellen dat ze duurdere materialen zo slecht verpakken.
YvoVermer    posted on 12-08-2012 15:16
Je kan van zo'n grote winkel niet verwachten dat het altijd juist gaat. En zoals Arty al zei worden ze hoog aangeschreven door Trustpilot.?

Op de vele bestellingen die er buiten gaan is het logisch dat het niet altijd goed kan gaan. Denk dat dit ook een van de eerste topics is waarin er geklaagd wordt. Dus volgens mij heb je gewoon pech gehad...

Volgens mij is er geen betere winkel om je DJ gear aan te schaffen, ze leveren een uitstekende en snelle service, en ze hebben altijd de scherpste prijs! Die kwaliteit zullen maar weinige winkels kunnen evenaren.

Maar ga je gang en stuur alles terug en vraag je geld terug...

Yvo & Vermer
Avez    posted on 12-08-2012 15:33
Ik vind het zelf een erg fijne winkel, snelle levering en voor het merendeel van alle producten geld een erg scherpe prijs.


http://facebook.com/avineofficial | Be strong
Xurion    posted on 12-08-2012 16:20
Ik heb ooit een Xone 1D besteld waarvan een microswitch kapot was. Binnen een week een nieuwe gekregen..
Dissmaster    posted on 12-08-2012 16:29
Poster: ArTy
Volgens mij klopt jouw verhaal al niet aan alle kanten.. Je zit eerst te zeggen dat je kapotte speakers geleverd krijgt maar nu heb je wel gewacht met terugsturen omdat je anders zonder speaker zit.. Maar die was toch al kapot?

Verder heeft de winkel een assortiment van ongeveer 10.000 producten.. Tuurijk weet de 'specialist' niet van alle prducten het fijne af. Ik neem aan dat ze het wel hebben nagevraagd aan de leverancier maar dat die met een vaag verhaal over firmware komt. En waarschijnlijk gaat het enkel in jouw geval niet goed want ik zie eigelijk nooit topics op djr over dat de midi bij een Reloop niet werkt. Het kan natuurlijk net jouw configuratie van je pc zijn waardoor het niet goed werkt ofzo..

Zoals jij het verder beschijft klinkt het inderdaad niet netjes maar als je dan naar de trustpilot reviews en score kijkt lijkt het me dat jij een heel uitzonderlijk geval bent of het prbleem een beetje opblaasd.

Ik heb zelf nooit problemen met deze winkel gehad, altijd netjes en snel per e-mail antwoord op mijn vragen gehad. Producten waren altijd deugdelijk verpakt. Laatst oordoppen en stagetape besteld en zelfs dit zat met heel veel schuim in een doosje verpakt. Kan me dus niet voorstellen dat ze duurdere materialen zo slecht verpakken.
 

Het was een set van twee speakers, de ene speaker werkte de andere niet. Het verhaal erg opgeblazen? Waarom komen ze anders aan met twee maal een cadeaubon van 50,- en heb wel 4 excuses mailtjes in mn inbox staan volgens mij. Ik heb er geen foto's van gemaakt, helaas. Maar heb een doos gehad in goede staat, met twee netjes verpakte speakers als eerste. 1 deed het helaas neit, kan gebeuren tijdens vervoer. of toevallig een verkeerde, geen probleem. Overlegt ik kon de werkende speaker gebruiken tot er nieuwe gearriveerd waren hier, dan moest ik de eerste set terug sturen. Dit heb ik gedaan, alleen de volgende doos kwam binnen, terwijl hij open in de doos zat. Dus ze hadden niet eens de moeite genomen om de doos dicht te maken. daarnaast was het mooie tapeje wat er altijd aanzit om dat speciale zakje om de speakers heen dicht te houden er ook niet op. Ook hier werkte er 1 niet. Ofwel, ik heb gerouterde speakers ontvangen anders weet k het ook niet. Zelfde verhaal, kreeg een cadeau bon en excuses. Vervolgens kreeg ik een totaal ingetapede doos, met randjes waarvan ik kan vertellen dat dozen die wij gebruiken om bepaalde dingen op zolder in te bewaren die met verhuizen al een paar x overal heen zijn geslingerd er beter uit zien. Zonder die tape viel de doos uit elkaar. Dit noemt men 'nieuw'. Weer opgebelt oja oeps, was weer niet de bedoeling het spijt ons nog een cadeau bon. Was er toen onderhand helemaal klaar mee. Vervolgens, 2 uur later kreeg ik telefoon van een boze medewerker van het bedrijf, dat hij op z'n flikker gehad had omdat ik een klacht over hem had ingedient omdat hij me steeds behandelde en alles regelde. Weer een klacht ingedient en nogmaals door de bedrijfsleider opgebelt met excuses. Ze hebben het gesprek terug geluisterd en dit was niet zoals het hoorde zeiden ze. Hij had geen reden om mij terug te bellen. De laatste speakers zaten ook krassen op, eentje over de hele bovenkant.?




tek-zotic    posted on 12-08-2012 16:41
naar wat ik kan opmaken uit dit verhaal, heb je de pech gehad door een lullig iemand (misschien heeft hij 1 of ander probleem) die zich van niemand buiten zichzelf iets aantrekt verder geholpen. 1 rotte appel die jou geval steeds behandeld waardoor het voor jouw lijkt alsof de hele organisatie mank loopt.
YvoVermer    posted on 12-08-2012 17:26
Poster: Dissmaster
Het was een set van twee speakers, de ene speaker werkte de andere niet. Het verhaal erg opgeblazen? Waarom komen ze anders aan met twee maal een cadeaubon van 50,- en heb wel 4 excuses mailtjes in mn inbox staan volgens mij. Ik heb er geen foto's van gemaakt, helaas. Maar heb een doos gehad in goede staat, met twee netjes verpakte speakers als eerste. 1 deed het helaas neit, kan gebeuren tijdens vervoer. of toevallig een verkeerde, geen probleem. Overlegt ik kon de werkende speaker gebruiken tot er nieuwe gearriveerd waren hier, dan moest ik de eerste set terug sturen. Dit heb ik gedaan, alleen de volgende doos kwam binnen, terwijl hij open in de doos zat. Dus ze hadden niet eens de moeite genomen om de doos dicht te maken. daarnaast was het mooie tapeje wat er altijd aanzit om dat speciale zakje om de speakers heen dicht te houden er ook niet op. Ook hier werkte er 1 niet. Ofwel, ik heb gerouterde speakers ontvangen anders weet k het ook niet. Zelfde verhaal, kreeg een cadeau bon en excuses. Vervolgens kreeg ik een totaal ingetapede doos, met randjes waarvan ik kan vertellen dat dozen die wij gebruiken om bepaalde dingen op zolder in te bewaren die met verhuizen al een paar x overal heen zijn geslingerd er beter uit zien. Zonder die tape viel de doos uit elkaar. Dit noemt men 'nieuw'. Weer opgebelt oja oeps, was weer niet de bedoeling het spijt ons nog een cadeau bon. Was er toen onderhand helemaal klaar mee. Vervolgens, 2 uur later kreeg ik telefoon van een boze medewerker van het bedrijf, dat hij op z'n flikker gehad had omdat ik een klacht over hem had ingedient omdat hij me steeds behandelde en alles regelde. Weer een klacht ingedient en nogmaals door de bedrijfsleider opgebelt met excuses. Ze hebben het gesprek terug geluisterd en dit was niet zoals het hoorde zeiden ze. Hij had geen reden om mij terug te bellen. De laatste speakers zaten ook krassen op, eentje over de hele bovenkant.?
 

Hoe die doos eruit ziet maakt toch helemaal niet uit. Het gaat er toch om wat er in zit... Als dat in orde is, dan is er toch geen probleem, en als je al moeilijk gaat doen over een mooi stukje tape dat er niet rondzit...
Misschien eens eerst werken aan je Nederlands dan kunnen ze je daar ook deftig verder helpen als er een probleem is.
Yvo & Vermer
Limb-Girdle    posted on 12-08-2012 17:32
Volgens mij was shop survey hier verboden, beetje sneu om dit aan te snijden...
Where the music meets the deejay!




449 Users online: 304 Guests (145 Unknown)
Pages generated today : 11.979
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.761.451