Poster: Estacy
je hebt een reserve mixer gekregen, en 2x een kado bon van 50 euro? Ik zie eerlijk gezegd niet heel veel slechte service hierin, dat gaat al veel verder dan de meeste webshops
Poster: Estacy
je hebt een reserve mixer gekregen, en 2x een kado bon van 50 euro? Ik zie eerlijk gezegd niet heel veel slechte service hierin, dat gaat al veel verder dan de meeste webshops
Poster: Luxx
leuk geprobeerd, concurrende webshop!
Poster: thomassmith
Hoezo, tis toch vrij duidelijk dat als je nieuwe speakers bestelt en je krijgt tot 3X toe speakers die of al gebruikt zijn of al uit de doos zijn geweest dat je dan zoeits heb van laat die cadeau bonnen maar zitten ik ga wel lekker naar een ander die me wel nieuwe speakers kan leveren?
Poster: Estacy
je hebt een reserve mixer gekregen, en 2x een kado bon van 50 euro? Ik zie eerlijk gezegd niet heel veel slechte service hierin, dat gaat al veel verder dan de meeste webshops
Poster: tek-zotic
naar wat ik kan opmaken uit de tekst heeft hij zijn speaker terug gezonden en daarna een opengemaakte doos gekregen. Dus ik veronderstel: speaker gemaakt en in dezelfde doos teruggezonden en daar is toch niets mis mee
Poster: aurelienvdv
ik wel 1 maal iets dat niet volledig correct was: ze hadden me de verkeerde kabels opgestuurd, geen probleem zeiden ze we wisselen ze voor de correcte kabels. Maar ik moest de verzendingskosten (een 10 euro) zelf betalen.
Is niet zo erg maar correct is het niet echt. Voor de rest geen klagen!
Poster: Dissmaster
Nee, ik mocht wachten met het terug sturen van m'n speakers tot de nieuwe aangekomen waren. Dit omdat ik anders 3 dagen zonder moest doen,
Poster: ArTy
Volgens mij klopt jouw verhaal al niet aan alle kanten.. Je zit eerst te zeggen dat je kapotte speakers geleverd krijgt maar nu heb je wel gewacht met terugsturen omdat je anders zonder speaker zit.. Maar die was toch al kapot?
Verder heeft de winkel een assortiment van ongeveer 10.000 producten.. Tuurijk weet de 'specialist' niet van alle prducten het fijne af. Ik neem aan dat ze het wel hebben nagevraagd aan de leverancier maar dat die met een vaag verhaal over firmware komt. En waarschijnlijk gaat het enkel in jouw geval niet goed want ik zie eigelijk nooit topics op djr over dat de midi bij een Reloop niet werkt. Het kan natuurlijk net jouw configuratie van je pc zijn waardoor het niet goed werkt ofzo..
Zoals jij het verder beschijft klinkt het inderdaad niet netjes maar als je dan naar de trustpilot reviews en score kijkt lijkt het me dat jij een heel uitzonderlijk geval bent of het prbleem een beetje opblaasd.
Ik heb zelf nooit problemen met deze winkel gehad, altijd netjes en snel per e-mail antwoord op mijn vragen gehad. Producten waren altijd deugdelijk verpakt. Laatst oordoppen en stagetape besteld en zelfs dit zat met heel veel schuim in een doosje verpakt. Kan me dus niet voorstellen dat ze duurdere materialen zo slecht verpakken.
Poster: Dissmaster
Het was een set van twee speakers, de ene speaker werkte de andere niet. Het verhaal erg opgeblazen? Waarom komen ze anders aan met twee maal een cadeaubon van 50,- en heb wel 4 excuses mailtjes in mn inbox staan volgens mij. Ik heb er geen foto's van gemaakt, helaas. Maar heb een doos gehad in goede staat, met twee netjes verpakte speakers als eerste. 1 deed het helaas neit, kan gebeuren tijdens vervoer. of toevallig een verkeerde, geen probleem. Overlegt ik kon de werkende speaker gebruiken tot er nieuwe gearriveerd waren hier, dan moest ik de eerste set terug sturen. Dit heb ik gedaan, alleen de volgende doos kwam binnen, terwijl hij open in de doos zat. Dus ze hadden niet eens de moeite genomen om de doos dicht te maken. daarnaast was het mooie tapeje wat er altijd aanzit om dat speciale zakje om de speakers heen dicht te houden er ook niet op. Ook hier werkte er 1 niet. Ofwel, ik heb gerouterde speakers ontvangen anders weet k het ook niet. Zelfde verhaal, kreeg een cadeau bon en excuses. Vervolgens kreeg ik een totaal ingetapede doos, met randjes waarvan ik kan vertellen dat dozen die wij gebruiken om bepaalde dingen op zolder in te bewaren die met verhuizen al een paar x overal heen zijn geslingerd er beter uit zien. Zonder die tape viel de doos uit elkaar. Dit noemt men 'nieuw'. Weer opgebelt oja oeps, was weer niet de bedoeling het spijt ons nog een cadeau bon. Was er toen onderhand helemaal klaar mee. Vervolgens, 2 uur later kreeg ik telefoon van een boze medewerker van het bedrijf, dat hij op z'n flikker gehad had omdat ik een klacht over hem had ingedient omdat hij me steeds behandelde en alles regelde. Weer een klacht ingedient en nogmaals door de bedrijfsleider opgebelt met excuses. Ze hebben het gesprek terug geluisterd en dit was niet zoals het hoorde zeiden ze. Hij had geen reden om mij terug te bellen. De laatste speakers zaten ook krassen op, eentje over de hele bovenkant.?