Frankw voorstelling !
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

SkiZ    posted on 11-08-2012 14:19
hey iedereen,
?
Na 3 jaar vond ik het wel eens tijd om me voor te stellen op dit forum.
Als dj heet ik FrankW. Dit is gewoon men voornaam + eerste letter van mijn achternaam (ben nog steeds op zoek naar deftige naam :p). ik ben 21jaar en draai sinds mijn 18jaar.?
Ik ben hoofdzakelijk een bedroom dj maar bij gelegenheden draai ik ook op fuiven, in danscaf?'s of op verjaardagsfeesten van vrienden. per seizoen draai ik gemiddeld 2 keer op verplaatsing.
Mijn favoriete stijlen zijn house & electro. maar commerciele nummers en dubstep/dnb kan er allemaal door.
?
De intresse in het Dj'en is stilaan gegroeit. Als jonge tiener speelde ik piano en keyboard en dj'en zag er allemaal wel leuk uit. Na zo'n rot hercules ding heb ik mij een echte set aangeschaft: djm400 + 2x cdj400.
In de toekomst ben ik van plan om me meer bezig te houden met het organiseren van fuiven en misschien ook het producen van muziek. Op lange termijn (na mijn studie) heb ik wel ambitie om naam te maken.

Ik ben 3 jaar geleden met een setje 2x cdj-400 en 1x djm-400 begonnen.
stilaan heb ik heel mijn set uitgebreid met de volgende spullen:
-Serato SL3(december 2010)
-KRK Rokit 5 (juni 2012)
-Maschine Mikro (juni 2012)
-CDJ-900's (over een week :D)

ik ga mijn dj booth binnenkort posten Happy, laughing
?
link naar mixtape
http://soundcloud.com/frankw/djfrankw-electrohouse

Ik hoop nog veel bij te leren door actief op het forum aanwezig te zijn. Happy, laughing

What do you think about Frankw voorstelling ! ??

Vote :   

Winston    posted on 11-08-2012 16:13
Welkom SkiZ.

Is de Herculesecht zo slecht. Was het zo 1-tje?

Tic Toc
tek-zotic    posted on 11-08-2012 16:52
welkom
vanwaar de keuze voor serato (daar ik geen turntables in je lijst zie staan)
YvoVermer    posted on 11-08-2012 17:07
Welkom op DJR :p
Yvo & Vermer
SkiZ    posted on 12-08-2012 11:38
@winston, ja zo 1tje was het. slecht is misschien overdreven maar vergeleken met echte cd-spelers is dat brol :p. Als je geen geld wilt uitgeven en wilt dj'en in de tuin, dan is dit goed om te beginnen :P.
?
@tek-zotic, ik wou destijds meer overzicht want op cdj400's is het moeilijk zoeken op je usb-stick. Serato had toen al hid-mode voor mijn cdj400's. overzicht was de hoofdreden waarom ik voor serato koos. virtual dj en traktor hebben dat niet in dezelfde mate. ik heb steeds gedraait met 2 cdj400's in hid-mode met serato en dat ging altijd soepel. Bovendien hield ik op deze manier ook alle opties open moest ik echte draaitafels willen. nu bijna 2jaar later is er rekordbox en serato itch maar die keuze had ik toen niet :p.

This is an old Topic

No new postings for 4.788 days.
 Post CommentThat would be 159.6 months
or a whopping 13.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

228 Users online: 100 Guests (128 Unknown)
Pages generated today : 27.398
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.299.178