Prog Mix + Mash-Up Package René van Weel Par
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Daweloo    posted on 10-08-2012 21:06
Members,

Ik heb een lange tijd niet in Nederland meer gewoond en ben sinds kort weer terug. Ik heb veel inspiratie opgedaan en ben weer lekker aan de gang gegaan met het maken van Mash-Ups en andere bezigheden rondom muziek. Deze tracks zou ik graag met jullie willen delen en heb daarom een package ervoor gemaakt. Het gaat om de volgende tracks:

1. Hardwell & RHCP & Deborah Cox - The Spaceman Leave The Otherside Behind (Ren? van Weel Mash-Up)
2. Joeysuki - Where is Teenage Kiwistick World (Ren? van Weel Vocal Mash-Up)
3. Zombi Nation Vs. Calvin Hariis Vs. Laidback Luke & Steve Aoki - Awooga Kerkraft 400 Turbulence (Ren? van Weel Mash-Up)
4. Sebastian Ingrosso Vs. Green Velvet - Shed is Walking on a Kidsos Flash (Ren? van Weel Mash-up)
5. Nari & Milani Vs. Maurizio Gubellini - Put King of my Castle Up (Ren? van Weel Mash-Up)
6. Hardwell & Dannic Vs. Axwell - I Found Kontiki (Ren? van Weel Mash-Up)
7. Deniz Koyu Vs. Eurythmics - Sweet Bong Dreams (Ren? van Weel Mash-Up)
8. Afrojack - Rock The Beef (Ren? van Weel Mash-Up)

Link Package:

www37.zippyshare .com/v/42236229/file.html --->> ik heb enkele spatie in de link aangebracht, wegens weigeren van de link Zippyshare

Je kunt de Mash-Ups ook direct beluisteren vanuit me Progressive mixtape. Deze tape heeft ook nog veel andere tracks en Mash-ups en is daarom zeker een unieke en lekkere mix geworden. Deze is te beluisteren en gratis te downloaden op:

http://soundcloud.com/rene-van-weel/ren-van-weel-mix-august-2012

Enjoy!

Ps. Ik ben trouwens ook benieuwd wat jullie ervan vinden, een kritische blik is dus zeker welkom!
René van Weel
User edit by Daweloo on 10-08-2012 @ 21:09:34 (17%)

What do you think about Prog Mix + Mash-Up Package René van Weel Par ??

Vote :   

This is an old Topic

No new postings for 4.790 days.
 Post CommentThat would be 159.7 months
or a whopping 13.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

248 Users online: 100 Guests (148 Unknown)
Pages generated today : 27.552
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.299.332