Vreemd
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Vandenbroeck    posted on 10-08-2012 17:23
Hallo, DJR'ers!

Ik denk dat jullie me misschien nog wel kennen onder mijn vorig account genaamd: Michielvdbroeck. Maar, ik wou vanmorgend nog eens aanmelden op DJR want was al enkele dagen geleden omdat ik het echt druk had, en toen dacht ik dat er even een fout was op de site, omdat, ik niet kon inloggen.. Toen wachtte ik even tot 13u op de middag, het lukte nog steeds niet. Ik wilde op mijn e-mailadress gaan, en dat lukte ook niet, ik denk dat het gehackt zou kunnen zijn, dus hier een nieuw account. (Als er nog posts vanuit het andere account gaan, die zijn NIET van mij!)

Hier dus welkom, ik ben Michiel Van den Broeck, bijna 14 jaar, dus ook bijna 3jaar bezig met DJ'ing. Nu al ongeveer 1 jaar bezig met eigen producties.?

Voor mij te verwelkomen een remix van I Found You by Axwell!

De remix die ik met Jad Adams maakte is een beetje dirty-electro house achtig, wat ik normaal niet maak, maar, ik wou eens iets harder maken, en daarom een keertje dirty house en ik vond het best fijn om dit te maken! Volgende keer zullen jullie van mij vooral progressive house en electro house horen, dirty house dus niet veel.. Voor alle dirty house fans hier dus jullie kans!

SoundCloud:? http://soundcloud.com/michielvandenbroeck/i-found-u-remix
Youtube:???http://www.youtube.com/watch?v=vgLEPz4cpvU?

Ben benieuwd wat jullie er van vinden! Check ook zeker mijn andere collabs op mijn SoundCloud, ben nu ook bezig aan single nummers, maar, ik vind collabs echt veel leuker dan altijd alleen track te maken, maar, binnekort komen er dus volledig eigen tracks!

Greetz,

What do you think about Vreemd ??

Vote :   

YvoVermer    posted on 10-08-2012 17:26
Welkom terug zou ik zeggen :p

Bij het uploaden van een profielafbeelding gaat er ook altijd iets fout denk ik :s
Yvo & Vermer
Vandenbroeck    posted on 10-08-2012 17:27
Haha, thanks.. Ik regel het nog wel, no worrie! Ben nog 'nieuw'. Want, je moet je afbeelding dan op een 100x100 PX grote zetten, komt nog in orde. What about the remix?
YvoVermer    posted on 10-08-2012 17:30
Bij mij lukt het toch niet, op mijn vorige acc had ik dat allemaal in orde gebracht ze, en nu ook deze keer via photoshop en krijg steeds 'missing image' als afbeelding, maarja krpobeer later nog wel eens opnieuw :p

Ga zodra even luisteren, ben wel meer voor Progressive maar zal laten weten wat ik er van vind :p
Yvo & Vermer
Limb-Girdle    posted on 10-08-2012 17:32
Beetje onzin om een nieuw account aan te maken, een mailtje naar WIM of Lead had je oude account sowieso kunnen herstellen...
Where the music meets the deejay!
Vandenbroeck    posted on 10-08-2012 17:33
Ja, sorry.. Wist dat niet, ik was hier ook niet zo heel actief op, op dit forum.. Laatste keer dat ik hierop was was voor de update!
+ Wat vind je van de remix?
User edit by Vandenbroeck on 10-08-2012 @ 17:34:55 (21%)
YvoVermer    posted on 10-08-2012 17:44
DIe van axwell vind ik niet zo goed, maar die Nebula vind ik wel nice, komt door verschil met die dirty <-> progressive :p

Yvo & Vermer
Vandenbroeck    posted on 10-08-2012 18:45
Ja, thanks! Ik wou dit gewoon eens doen om ook eens een andere stijl te maken.. Nebula, en die tracks zijn inderdaad meer mijn stijl!
YvoVermer    posted on 10-08-2012 20:31
Ja bij mij ook Happy, laughing
Yvo & Vermer

This is an old Topic

No new postings for 4.790 days.
 Post CommentThat would be 159.7 months
or a whopping 13.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

323 Users online: 140 Guests (183 Unknown)
Pages generated today : 31.643
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.303.423