Poster: MASSACRE
Ik ben hier nog maar een dag , en ik kan? je niet echt een professioneel oordeel geven maar ik zou beginnen met fruity Loops. Het programma heeft een zeer duidelijke interface en is voor beginner ( vind ik ) zeer overzichtelijk en makkelijk te bedienen.
Je kunt veel tutorials vinden voor FL studio en dus ook snel veel Termen leren, als je dit programma dan goed onder de knie hebt en veel hebt geleerd over de soorten Wave lines en effecten etc.. kun je altijd naar een meer professioneel programma over stappen.
veel succes..
Mvg
Martin
Poster: mirakel
wat is wijsheid welk fl studio software ik moet kopen of downloaden?
Poster: Luxx
ik zou niet weten waarom je liever FL 9 dan 10 zou willen hebben. ook word 9 niet meer verkocht.
Logic kan je niet gebruiken tenzij je een Mac hebt.
wat overblijft voor Windows is Reason, FL studio, Cubase etc.?
het ligt er aan wat jij het fijnste vind werken dus je moet gewoon even wat demo's downloaden van de programma's. FL studio is het meest gemakkelijk om mee te werken, maar dat wil niet zeggen dat de mogelijkheden enorm zijn. in het professionele circuit word vooral Logic Pro gebruikt, hoewel FL Studio een behoorlijke opmars heeft gemaakt de afgelopen 3 jaar.
mocht je voor FL studio gaan, dan heb ik je een PM gestuurd met misschien wat nuttige info
*edit*
overigens kan iedere degelijke laptop van de afgelopen 2 jaar waarschijnlijk FL studio prima draaien via ASIO4ALL drivers. dus opzich hoeft dat geen issue te zijn.
Poster: Dolivieira
Logic os goed. Maar ik ben meer van ableton. Mogelijkheden zijn oneindig. Dus ik zeg ableton.
Poster: MASSACRE
okeej , dus ik ga maar eens een zoeken naar de reason demo dan
want ik heb geen MAC en heb pas een pc opgebouwd dus een nieuwe mac word hem ook niet
bedankt voor alle info.
ik zou niet weten waarom je liever FL 9 dan 10 zou willen hebben. ook word 9 niet meer verkocht.
Logic kan je niet gebruiken tenzij je een Mac hebt.
wat overblijft voor Windows is Reason, FL studio, Cubase etc.?
het ligt er aan wat jij het fijnste vind werken dus je moet gewoon even wat demo's downloaden van de programma's. FL studio is het meest gemakkelijk om mee te werken, maar dat wil niet zeggen dat de mogelijkheden enorm zijn. in het professionele circuit word vooral Logic Pro gebruikt, hoewel FL Studio een behoorlijke opmars heeft gemaakt de afgelopen 3 jaar.
mocht je voor FL studio gaan, dan heb ik je een PM gestuurd met misschien wat nuttige info
*edit*
overigens kan iedere degelijke laptop van de afgelopen 2 jaar waarschijnlijk FL studio prima draaien via ASIO4ALL drivers. dus opzich hoeft dat geen issue te zijn.
Poster: Sebaszhad dit niet beter kunnen verwoorden
Dan ben ik toch wel benieuwd wat jij niet in FLStudio kan en wel met Logic.
En over ableton tja, de sound engine van fl studio is niet de allerbeste, maar ableton zit daar imo nog net een beetje onder. dus als je van 0 af aan moet leren kun je het beste cubase of logic(mac) gebruiken
Poster: Sebasz
Dan ben ik toch wel benieuwd wat jij niet in FLStudio kan en wel met Logic.
ik snap niet waarom je dit aan mij vraagt. ik heb nergens in mijn post gezegd dat ik meer kan in Logic dan in FL studio? enkel is het zo dat in het professionele circuit meer Logic dan FL studio gebruikt kan worden. ik mag bijv. op de Herman Brood Academie niet eens FL studio gebruiken, enkel Logic Pro.