Pioneer XDJ-AERO topic (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 09-08-2012 13:42
Om maar even een plaats op het forum te hebben ook start ik dit topic, dan kan alle info en opmerkingen bij elkaar blijven.

Pioneer heeft vandaag de XDJ-AERO aangekondigd, een all-in-one mix deck/controller/rekordboxplayer.

Ik heb er gisteren al een aardige tijd mee staan mixen/testen en ben heel erg onder de indruk. Jogs zijn anders dan die van de DDJs (degelijker)
Let the BASS be louder

What do you think about Pioneer XDJ-AERO topic ??

Vote :   1 member likes this  

Didier82    posted on 03-10-2012 10:59
@djcanta: Welke controller heeft jouw voorkeur en waarom? De S4 of de AERO?
LouisCasper    posted on 03-10-2012 13:09
Gaat Pioneer nu elke twee weken een nieuwe controller uitbrengen ofzo? Vandaag weer de DDJ-SX, inmiddels hebben ze al 6 controllers als ik me niet vergis.
http://www.louiscasper.com
djcanta    posted on 03-10-2012 15:42
@Didier82 --> ik heb zelf de Kontrol S4 in bezit maar de XDJ-AERO voldoet met Traktor ook zeker wel!

ik moet zeggen dat een controller voor mij een backup is, en dat ik toch 't liefste gewoon met CDJ2000 draai! Maar helaas staan die niet overal waar ik kom dus neem ik m'n S4 mee.
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
djcanta    posted on 03-10-2012 15:44
ik vind trouwens de jogs en de mixer van de AERO veruit veel beter dan de S4 dus dat is wel prettiger Happy, laughing maar de S4 past in m'n trolley.
?
dus alles heeft voor- en nadelen! Happy, laughing en dan komt er nog bij dat de S4 goedkoper is; maar je zoekt een oplossing. Dan kan je best wel even door sparen.
Didier82    posted on 04-10-2012 08:56
Poster: djcanta
ik vind trouwens de jogs en de mixer van de AERO veruit veel beter dan de S4 dus dat is wel prettiger Happy, laughing maar de S4 past in m'n trolley.
?
dus alles heeft voor- en nadelen! Happy, laughing en dan komt er nog bij dat de S4 goedkoper is; maar je zoekt een oplossing. Dan kan je best wel even door sparen.

Ik heb zelf ook de S4 met trolley, maar vind het altijd leuk iets nieuws te kopen/proberen. Cool

Ps. de Pioneer DDJ-SX is erg gaaf! Jammer dat die gebouwd is voor Serato en niet voor Traktor.
User edit by Didier82 on 04-10-2012 @ 09:12:48 (23%)
MrSound    posted on 04-10-2012 11:10
Poster: LouisCasper
Gaat Pioneer nu elke twee weken een nieuwe controller uitbrengen ofzo? Vandaag weer de DDJ-SX, inmiddels hebben ze al 6 controllers als ik me niet vergis.

Ja en ondertussen zijn er weet ik niet hoeveel problemen gemeld op het Pioneer forum met betrekking tot rekordbox en de cdj's die maar niet opgelost lijken te worden.

PeteKnowles    posted on 07-11-2012 09:57
Lead, zal rekordbox op de pc/mac/ipad/iphone ooit in staat zijn om als waveform scherm te dienen voor de aero ?
ik moet een nieuwe controller kiezen en de keuze gaat tussen de ddj-sx en de aero .... ( vermits er geen ddj-tx komt ?)
Ronn-Sastro    posted on 11-01-2013 11:25
Weet iemand toevallig of je ook HOT Cues kwijt kan in de Aero? Zo ja onder welke knoppen komen die?
Life=Music=Life
Snoey    posted on 11-01-2013 19:35
Poster: Didier82
Ik heb zelf ook de S4 met trolley, maar vind het altijd leuk iets nieuws te kopen/proberen. Cool

Ps. de Pioneer DDJ-SX is erg gaaf! Jammer dat die gebouwd is voor Serato en niet voor Traktor.

?
WOW! Wist hier niet eens wat vanaf!!?
?
Ziet er gaaf uit, jammer alleen dat er dan weer niet alleen een usb in kan, maar verder ziet het er cool uit!
?
?
En ja Rekordbox.... gebruik het nog steeds niet, heb al 3 A4jes vol feedback op dit forum geplaatst en krijg bijv van Lead geen enkele reactie.?
www.soundcloud.com/ten-hooven
djcanta    posted on 12-01-2013 15:27
als je over Rekordbox meer wil weten kan je echt 't beste naar zo'n demo avond van LEAD gaan bij je pioneer dealer in je regio. Is echt 't beste. Happy, laughing
Dolivieira    posted on 12-01-2013 19:10
Jammer dat die best wel prijzig is. Want zon ding er bij is altijd fijn. Als je ergens moet draaien waar er geen CDJtjes zijn en niet genoeg ruimte is voor mijn eigen CDJtjes, of als ik geen zin heb om ze mee te nemen neem je zo'n ding mee. Het mooie van de Aero is dat die ook nog met sticky of iPad, iPhone, Andriod PHone of Tablet werkt.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Ronn-Sastro    posted on 28-01-2013 13:32
Helaas nog geen Hot Cue's mogelijkheid.. tenminste als je die via Rekordbox had.

Wel een optie na firmwareupdate, om 1 cue punt te zetten. Deze moet je dan via Rekordbox in memory opslaan.
In de Aero zelf moet je in het menu Autocue > Memory selecteren. Dan zal die je tracks automatisch Cue-en vanaf het Cuepunt wat je in memory hebt opgeslagen.

Ik heb inmiddels de XDJ Aero Pearl White en de DJC-SC2 (Bag) besteld.
Ik kom inderdaad weleens op plekken waar er geen CDJ850-900 of 2000 staat en nu kan ik eindelijk helemaal CD-loos draaien.

Ik heb de Rekordbox app op mijn Samsung 7' Tablet draaien, werkt perfect met de Aero, USB kan ik dan als Backup gebruiken mocht er onverhoops wat misgaan.
Life=Music=Life

This is an old Topic

No new postings for 4.486 days.
 Post CommentThat would be 149.5 months
or a whopping 12.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

113 Users online: 12 Guests (101 Unknown)
Pages generated today : 46.537
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.654.288