Hallo mede Dj/Procuder,
?
Na al een tijdje deze site te kennen tog maar eens een account aan gemaakt, dus ik zal me gelijk even voor stellen.
Mijn naam is Bjorn van 't Hart ?en ben 20 jaar, na al een paar artiesten namen gebruikt te hebben heb ik er nu eindelijk eentje waar ik met de vol 100% achter staa Bjonson.
?
na een lange tijd techno, techhouse & deephouse op me kamer geluisterd te hebben besloot ik op me 15/16 jaar dat ik der meer mee wou gaan doen sinds ?die tijd ben ik begonnen met draaien. Ik ben begonnen met een midi controller en heb bij vriend van me ?geleerd met cd's te draaien. Na dat ik dat geleerd had bij een vriend heb ik zelf time code vinyl en alle gear die daar voor nodig zijn. ?Maar na me 18 wou ik meer dan alleen draaien dus ben met produceren (ableton live suite), na meer gear te kopen voor het produceren, en minder plek te krijgen op mijn tafel heb ik mijn time code weer verkocht en draai ik nu weer alleen digitaal.
?
Als ik op me zelf woon gaat ik zeker weer time code draaien en mijn studio uitbereiden met synts.
?
?
?
Groetjes Bjonson!
http://soundcloud.com/bjonson
What do you think about Wie ben ik..... ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
No new postings for 4.791 days. Post CommentThat would be 159.7 months or a whopping 13.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.