Hardstyle Melody ?!?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MASSACRE    posted on 08-08-2012 23:20
Wegens Het Crashen van mijn Pc en geen backup hebben op mijn externe ben ik genoodzaakt om dit project te staken.

Bedankt voor alle advies , maar het kan niet in uitvoer worden gebracht Unhappy

Im a realy sad Panda Unhappy

its gonna be... A Massacre !!
User edit by MASSACRE on 28-08-2012 @ 17:43:18 (100%)

What do you think about Hardstyle Melody ?!? ??

Vote :   

venzi    posted on 09-08-2012 00:02
Vindt die melodie wel iets hebben! kun je denk ik best wel iets leuks mee maken!
MASSACRE    posted on 09-08-2012 00:09
woow bedankt , ik zat te denken om hem in 2en te splitsen.
Dan heb ik 1 stuk voor de opbouw ( na de intro ) en dan een stuk die ik iets 'detune'en meer reverb geef
voor net na de break. ( noem ik dan de climax )

Bedankt voor uw Reactie Happy, laughing
MASSACRE    posted on 09-08-2012 16:58
Zijn hier ook mensen die net als ik Fruity Loops gebruiken en die hier veel mee gewerkt hebben ?
Ik zit namelijk met een dilemma...? Ik heb de melody aangepast en ook de toon wat 'dikker' gemaakt
zo dat het geluid wat rijker en voller is ( dmv een Layer ), maar omdat ik een layer heb gemaakt en ik dit nog
nooit eerder heb gebruikt weet ik niet hoe ik die hele reeks van Vst's op 1 FX kanaal krijg in de mixer...???

Ik heb dit nodig omdat ik het geluid via een cut-off filter dof wil laten klinken en dan langaam oplaten komen.

als iemand weet hoe ik dit makkelijker kan oplossen dan alleen alle vst's afzonderlijk in te stellen dan stel ik de 'gouden' tip? super op prijs Happy, laughing.

mvg

Martin

Ok...:? ik heb nu het volgende geprobeerd , Ik heb met de playlist de Melody's in verschillende Patterns achterelkaar gezet en via de record optie een automation clip gemaakt voor Fruity Filter ( die ik gelinkt heb op het master kanaal ).

het resultaat is ----> HIER?

Iemand Tips of andere kritiek ?
User edit by MASSACRE on 19-08-2012 @ 22:19:35 (48%)
MASSACRE    posted on 12-08-2012 00:46
iemand met hulp ?? hoe ik dit kan opbouwen ?
SecureDJ    posted on 13-08-2012 00:46
Je woont in Hoogeveen (Drenthe) neem ik aan? Ik zou je wel ermee kunnen helpen, ik produce al jaren hardstyle namelijk... Interesse? PM me maar hehehehCry
MASSACRE    posted on 13-08-2012 04:58
Jah in hoogeveen Happy, laughing

Ik zal je een pm sturen , iig bedankt voor je responce Happy, laughing

martin
MASSACRE    posted on 17-08-2012 19:56
Ik ben momenteel bezig met een kick voor deze melody ,alleen ik zit met een klein dilemma Unhappy

Ik ben voor mijn begrippen al best goed opweg met de kick, hij klink nog niet helemaal zoals ik hem wil hebben maar t komt er aan.
Nu het probleem ..: Als ik De melody en de Kick afspeel zou het leuk zijn als de kick Met de melody mee omhoog en laag gaat? _ _ _ _ - - - - ' ' ' '? Zoiets ..

alleen nu is mijn vraag..: Moet ik dan de kick als een Sample Opslaan ( wave ) en die vervolgens omhoog pitchen of kan ik beter de kick opslaan als wave? en dan in de Programma's waar ik de Tail ( bass ) heb gemaakt de bass Lichtjes omhoog pitchen en die dan opslaan ?

Wat ik nu heb is ---->? HIER?
Zoals je misschien wel hoord ,loopt de KICK door op 1 lijn dat is dus mijn dilemma Happy, laughing?
iemand tips .. ik hoor t graag.

mvg

Martin
User edit by MASSACRE on 19-08-2012 @ 22:19:55 (13%)
Oliviero    posted on 17-08-2012 20:01
Hier een hardstyle melodie van mij:
http://soundcloud.com/olivierheldens/vette-hardstyle-trance-shizzle
Ik weet niet meer hoe ik op deze melodie kwam. Volgens mij had ik gewoon die eerste 3 chords in me hoofd en heb ik de rest er achter aan geplakt en er van die arps bij gemaakt.
www.soundcloud.com/oliverheldens
MASSACRE    posted on 17-08-2012 20:07
Dat is wel Precies wat ik bedoel Qua Kick, hoe die mee gaat met de Melody? DAT IS PRECIES wat ik bedoel xD

enig ideej hoe ik dit fix ?

mvg

Martin
MASSACRE    posted on 19-08-2012 18:52
Ok de kick gaat nog niet mee met de melody maar klinkt al bijna zoals ik hem wil, nu nog werken aan een intro en break !!!
De FX geluiden komen ook maar dat zal ff duren, geen ideej waar te beginnen.

Voor het resultaat tot nu toe ...:

KLIK --->>> HiER <<<------
MASSACRE    posted on 20-08-2012 07:52
Vandaag even Geen update..:

De plaats waar mijn Computer zich bevind is momenteel net een sauna en daarin werkt t niet zo prettig, als er nog mensen zijn die mij advies kunnen geven of kritiek hebben , graag.... daar kan ik uiteraard alleen van leren !!!

mvg

Martin

P.s? ..:? Venzi nog idee?n of kritiek? waar ik wat mee kan ?
er schijnt hier niet veel hardstyle liefde te zijn xD.
User edit by MASSACRE on 21-08-2012 @ 02:39:04 (45%)
Drumworks    posted on 21-08-2012 12:22
kijk eens wat tutorials op youtube, daar kun je veel vinden wat je zoekt, je kunt bijvoorbeeld een automation clip maken puur om je kick op het juiste moment omhoog of weer terug omlaag te pitchen, dit staat allemaal uitgelegd op youtube Winking my eye
The beats are still banging :)
MASSACRE    posted on 21-08-2012 13:33
ja ik heb al wel eens wat gebruik van youtube, maar t probleem is dat heel veel van die Tutorials niet erg duidelijk zijn.
Wat jij bedoeld is Sidechaining of niet ? want dat is idd wat ik zoek , maar ook een goeie werking van Filter en echo..
Maar de goeie chemie tussen die dingen weet ik niet te vinden :P althans .. Nog niet

maar bedankt voor je Reactie...

mvg

Martin
MASSACRE    posted on 22-08-2012 06:24
Update ...:

Vandaag ga ik proberen een fatsoenlijke Intro inelkaar te flansen, als deze af is word uiteraard het resultaat gepost.
De Vocals die ik ga gebruiken zijn momenteel van een te lage kwaliteit , dus dit zal opnieuw moeten gebeuren Unhappy.

more to come..

Mvg

Martin
MASSACRE    posted on 26-08-2012 00:54
nou , het valt niet mee een degelijke intro te maken endus heb ik het volgende gemaakt , vind het zelf nog te leeg? maar er komt vast nog wel iets uit Happy, laughing

------>>?? INTRO Confused? <----

De bas ga ik opnieuw maken , want de tail van de huidige kick word erg Hobbelig met distortion er over en met een subwoofer heb je al snel t gevoel dat t te Hard gaat.

This is an old Topic

No new postings for 4.751 days.
 Post CommentThat would be 158.4 months
or a whopping 13 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

190 Users online: 156 Guests (34 Unknown)
Pages generated today : 67.869
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.864.906