Ik ben bezig met een eigen sound te ontwikkelen voor mijn dubstep tracks en ik probeer een soort dub police mashup stijl te maken... Een hele opgave, maar ik heb er al een paar gemasterd! ?Bij de Subscape/Emalkay lead zit ik 100% muurvast, ik heb geen flauw idee hoe ik eraan moet beginnen. ?Als voorbeeld neem ik Universal van Subscape en The Line van Emalkay, 2 meesterlijke tracks. ?Haal die lead weg en het is gewoon weer en stomme wobble bass. ?
Ik hoor vooral square/pulse-achtige toestanden in die lead geluiden maar voor de rest heb ik geen flauw idee... In de Subscape masterclass gebruikt hij een Spectral wave uit Albino, maar ik ben eigenlijk een Massive/Sylenth gebruiker. ?Iemand een idee??
Alvast bedankt! Jari
What do you think about Subscape lead ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.