OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ja die foto is ook niet de speler... maakt niet uit; 't zijn wel mk3'tjes die je zou kopen. Neem ff contact op met hem als je interesse heb en vraag om een recente foto van beide spelers. Staat ook bij dat ie lichte gebruikssporen heeft, wel logisch na die paar jaar, maar dat ie verder technisch helemaal goed is.
ja moet je hem even contacten via info@dj-jasper.nl
kan zeker!!
leuk trouwens dat je uit Wijchen komt.. daar ben ik vanavond! Hij komt vanavond bij mij thuis 2xCDJ2000 ophalen dus ik zal hem gelijk melden dat ie foto's van de spelers zelf moet uploaden bij zijn marktplaats advertentie.
No new postings for 4.785 days. Post CommentThat would be 159.5 months or a whopping 13.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.