De laatste tijd heb ik wat problemen met mijn effecten gedeelte op mijn DJM. Het gaat om het volgende:
Waarschijnlijk is er iets niet helemaal goed met de Level/Depth knop (rechts onder op het mengpaneel). Het is namelijk zo dat hij soms helemaal op het max gaat met bijv. de echo. Terwijl hij gewoon helemaal uit staat (de on/off knop staat dan uiteraard wel aan).
En als ik dan een beetje wiebel met de knop dan houdt hij er soms mee op.
Mijn vraag is wat kan ik het beste doen? Kan ik zelf dingen proberen? Of moet hij echt terug naar de winkel?
Alvast bedankt,
Indra
What do you think about DJM 800 Probleem met effecten ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
is geen grote aanpassing wat arty zegt, defect onderdeeltje maar dat wist je zelf ook al. Je hoeft je mixer niet weg te gooien, is eenvoudig te vervangen en kost je een paar tientjes. Dat moet je er voor over hebben. Ik ga er van uit dat ie uit de garantie is.
Alvast bedankt voor de hulp. Ik ga kijken of ik het zelf kan en anders laat ik het doen.
De mixer is uiteraard al uit de garantie.
User edit by indra123 on 06-08-2012 @ 13:34:49 (10%)
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.